Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jo, så något måste ju vara fel på henne och bäst att inte gå vidare. :D

Som det känns just nu så hamnar det på kompisnivå. :)

:D

Men men, trist att det inte funkade... Du får spana vidare :)

Dogge1972

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2008
Hoj
Buell XB12R/S-04 moddad, Järnsportster XLCH -75
Gick på sjukgymnastik 3 dagar/vecka i strax över 2 år - ingen skillnad. Så nu lägger jag varken tid eller pengar på det längre, eftersom det inte hjälpte. Tydligen hänger det ihop med att min nacke och rygg är så pass trasiga att muskulaturen inte riktigt kan sköta sin uppgift kring axeln. Iom detta belastar jag andra muskler onaturligt. Tex så har jag sjukt fula muskler upp mot nacken, vet inte vad de heter... Från axeln upp mot nacken, man ser de rakt framifrån på nackens sidor.. Får höra då och då att "bodybuildare hade blivit avundsjuka"... Jomen tack.. Det gör inte mig gladare alls. :tungan

Tjena

Jag tänkte jag kunde ge dig ett litet tips som jag använt på många utav mina kunder med mycket gott resultat för blandade axelskador. Det är inte alltid så viktigt vad som är fel utan att lära kroppen att göra rätt.
Genom det jag läser så använder du ryggens/nackens muskulatur på helt fel sätt.
Det finns en övning som har fungerat väldigt bra som vården inte brukar känna till.
Länk till video nedan. Sen har du ytterligare lite tur, det finns en duktig kille i Lund, Daniel heter han och han skulle nog kunna hjälpa dig så att du får ett korrekt utförande.
Daniel hittar du på styrkelabbet.se

Och ja jag är också singel......¨:tungan

Video: http://www.youtube.com/watch?v=tL_vzyFDXek

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sådär kan jag knappt göra utan något i handen utan att axeln vill hoppa ur.

Klart jag belastar allt själv, jag har en massa fel i både nacke, rygg och axel. När det gör ont någonstans försöker man att avlasta det området, omedvetet. Då blir det tokigt.

Dogge1972

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2008
Hoj
Buell XB12R/S-04 moddad, Järnsportster XLCH -75
Det kan ju mycket väl vara så att du får börja utan vikt.... bara försöka "hitta" rätt muskler vilket inte är det lättaste och senare kunna belasta lite. Kolla med Daniel och se om han kan hjälpa dig.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Arne blev sexuellt upphetsad av att slicka på sitt eget gomsegel. Han slickade alltid en stund innan han gav sig ut på dans.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Arne blev sexuellt upphetsad av att slicka på sitt eget gomsegel. Han slickade alltid en stund innan han gav sig ut på dans.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO