Singeltråden

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Det tycker jag låter som en bra idé, för mig är det OK om någon kan locka hit någon kvinna som är typ 33+.

har man sådan specifika krav är det bäddat för fail. bättre att vidga spannet lite. säg 25-45 (finns en hel del puddingar i det övre spannet, även om man inte tror det :rolleyes:)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ja, såklart, finns det andra alternativ menar du?

Sen tänker jag inte bli en sån som gifter mig. Det kommer krävas bra mycket övertalning från rätt person om jag ens ska överväga det. Och i så fall SKA Walk with me in hell med Lamb of God spelas på bröllopet.

/Bruden utan krav

Enda kravet man kan uppfylla. Skönt att såna cheyor finns.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Påg du har varit tyst så länge och så börjar du med mig. Vi har redan offer i tråden :)

Vadå, offrena sköt ju ut sig, jag gick o la mig och Clownen vette fan va han gjorde, gick o läste en bok om världens hundraser kanske... Men nu är iaf jag här igen så: shoot! Bring it on! :7peta

tkdrille

Guest
Vadå, offrena sköt ju ut sig, jag gick o la mig och Clownen vette fan va han gjorde, gick o läste en bok om världens hundraser kanske... Men nu är iaf jag här igen så: shoot! Bring it on! :7peta

Å så tant kom upp utan assistans? Vad bra jag börjar bli grymt jävla uttråkad på jobbet. Ingen åker ju i mellandagarna haha.

Så nu får du beställa tant så du får en åktur

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Å så tant kom upp utan assistans? Vad bra jag börjar bli grymt jävla uttråkad på jobbet. Ingen åker ju i mellandagarna haha.

Så nu får du beställa tant så du får en åktur

Assistans o assistans, hunden knuffade mig ur sängen. Nu gäller det att ta sig upp i sittande ställning. Få en åktur... det låter det. Sällan har väl uttrycket "här ska det bli åka av" involverat en rullstol... eller?!?! :va

tkdrille

Guest
Assistans o assistans, hunden knuffade mig ur sängen. Nu gäller det att ta sig upp i sittande ställning. Få en åktur... det låter det. Sällan har väl uttrycket "här ska det bli åka av" involverat en rullstol... eller?!?! :va

Jag använder uttrycket när jag vet om att de har humor. De flinar gott och jag får dricks :).
Snäll hund som tänker på senila matte ;)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO