Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Har vi inte två singlar här som råkar bo i samma stad minsann?
Bjud den andra på fika bara!
Seså, gör' t!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag använder uttrycket när jag vet om att de har humor. De flinar gott och jag får dricks :).
Snäll hund som tänker på senila matte ;)

Haha, du får akta dig, de är luriga de där typerna, rätt vare e så är du fastbunden med en mormorstrosa vid ett element... :gnissla
Jo, han är omtänksam hunden. Särskilt med tanke på att han själv väger 2 kg och fick jobba rätt hårt på att få mig över kanten... :3freak

tkdrille

Guest
Haha, du får akta dig, de är luriga de där typerna, rätt vare e så är du fastbunden med en mormorstrosa vid ett element... :gnissla
Jo, han är omtänksam hunden. Särskilt med tanke på att han själv väger 2 kg och fick jobba rätt hårt på att få mig över kanten... :3freak

De var nära en gång. Skulle hjälpa till att bära in kassar och hon bad mig ställa de i köket. När jag är på väg ut blockerar hon dörren och ber mig stanna för fika. När jag sa att jag inte hann så skulle hon ha en kram insistera hon på.
Denne dam var mellan 70-80 år. Så jag är på min vakt :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
De var nära en gång. Skulle hjälpa till att bära in kassar och hon bad mig ställa de i köket. När jag är på väg ut blockerar hon dörren och ber mig stanna för fika. När jag sa att jag inte hann så skulle hon ha en kram insistera hon på.
Denne dam var mellan 70-80 år. Så jag är på min vakt :)

De bra det. Hörde två tanter på apotekter där den ena sa att hon fortfarande kände sig som 17 år (hon va typ den ålder.) Vafaen? Inte ens jag känner mig som 17...:3freak

tkdrille

Guest
De bra det. Hörde två tanter på apotekter där den ena sa att hon fortfarande kände sig som 17 år (hon va typ den ålder.) Vafaen? Inte ens jag känner mig som 17...:3freak

De är farligt. Jag kan känna mig obekväm när tanter pratar om hur vilda de varit i sitt liv. Jag gillar inte diskutera sådana saker med en som var med under andra världskriget

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, berättelsen om en gubbe som polerade sin bajonett i en skyttegrav 1916. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag kom på de bästa med Småland. Dess ena gräns är Skåne.

Öhh, va?!

Jisses, det hade jag inte tänkt på. Men nu är det ju synd om smålänningarna på riktigt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO