Tjerringen
Har klampat in igen
Ha ha, berättelsen om en gubbe som polerade sin bajonett i en skyttegrav 1916.
Jamen de klart att bajonetten ska glänsa innan man sticker den i någon...öh... varför lät det där... hmm....
Ha ha, berättelsen om en gubbe som polerade sin bajonett i en skyttegrav 1916.
Jamen de klart att bajonetten ska glänsa innan man sticker den i någon...öh... varför lät det där... hmm....
Ha ha, där fick du vid mina fiskben till det ett snäpp värre. Bravissimo-Anka, på min ära!!!
What can I say....I´m gifted, it just comes to me...
Det är en bra talang som troligen skyddar dig mot allt från vestibulit till flock på koftan genom lifvet. Finns inget värre än en person som tar sig fram genom tillvaron trist, grått och likt med en linjal i rectum, helt utan smuts på linsen. Själv föddes jag med en hel gurkodling på mina linser.
Å andra slidan kan jag ju ha full förståelse för när en person med fokus försöker skapa stordåd och min gurkodling gång efter annan trillar ner på planritningen på bordet.
Haha, du ente klock Madicken!
Sådär blev jag för att jag, i nådens år 1970 hux-flux föddes i en mekanisk verkstad. Till saken hör att som enda hjälp att tillgå vid detta ansträngande event fanns en pensionerad profylaxläkare. Han jobbade extra genom att smörja kulleder och hade just smort sin 620:e kulled för dagen när morsan med ett väsande och stånkande vaggade in i verkstaden med magen i vädret.
Profylaxläkaren rapade och ställde ifrån sig ölen och tog sig an förlossningen. Efter detta skulle han daska mig i arslet så att allt smolk i luftvägarna flög ut, genom att hålla i ena benet och daska till. Problemet var bara att han glömt att ta av sig handskarna som dröp av kopplingsfett. Resultatet blev att jag vid dasken flög iväg likt en rymdsond i universum. Jag studsade först mot en SJ-pall med maskinskruv, för att sedan med skruv passera en hylla med svetstråd och sedan som sist landa i en spilloljehink med uttjänt Valvoline olja.
Detta var i stora drag min entré på planeten Tellus och kan kanske i stora drag förklara min mentala status.
Tja, det förklarar ju din anatomiska ommöblering om inte annat...
SH-fest Singeltrådens kommer-lista
1. Ricken
2. Monkey (tror jag) Jo!
3. enrosabil
4. Peter1980
5. Slowroller (tror jag) Jo!
6. Hon med ridlåren.
7. AlltelleringetMatte
Jag har bokat bord för 10 pers.
Blir vi fler får vi ringa och boka om ehlt enkelt.
Meh, jag är ju inte hon med ridlåren... vem är AlltelleringetMatte?
Ha ha, nä, det tillkom först senare när jag ställde upp i ett fortplantningsprojekt gällande barnlösa gamar i Uganda. Tyvärr var tolken som informerade receptblandningsenheten såväl lomhörd som lätt efterblifven.
Du har ju inte skrivit upp dig på listan eller sagt att du vill vara med. Så det kan vara dags att bestämma sig.
AlltelleringetMatte är inte aktiv i den här tråden. Men han har damp på så han är aktiv överallt annars.
SH-fest Singeltrådens kommer-lista
1. Ricken
2. Monkey (tror jag) Jo!
3. enrosabil
4. Peter1980
5. Slowroller (tror jag) Jo!
6. Hon med ridlåren.
7. AlltelleringetMatte
Jag har bokat bord för 10 pers.
Blir vi fler får vi ringa och boka om ehlt enkelt.
Jag kommer äta, sen sitter vi väl bara kvar?
Låter kanon! Sitta är en av mina starka sidor.
Jag är också en jävel på att sitta. Fantastiskt bra egenskap!
Jag kommer äta, sen sitter vi väl bara kvar?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|