Singeltråden

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Hoj
Gult är fint
Sist jag blev dumpad var det i princip full pott på de där dumheterna folk kläcker ur sig när de gör slut.
Fick höra:
  • Du är för perfekt för mig
  • Jag är inte redo för "mr right" och du är det.
  • Det är inte dig det är fel på, det är mig.
  • Jag är så rädd för att jag älskar dig så mycket
  • Jag har börjat känna alldeles för mycket alldeles för snabbt, och det kommer bara försvinna lika snabbt.
  • ... osv
Jag bara sa att hon nog skulle sluta upp med alla de där ursäkterna och helt enkelt säga sanningen eller inget alls, för att det var förolämpande för min intelligens med allt det där dravlet.
Helt idiotiskt. Hur va det med Ärlighet vara längst? :huvet

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Lämnade nattklubben för att fara ut och sladda gammal bil i snön ist. Jag är nog evigt singel. :D

(helg imorgon här, och ja, jag är nykter....)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Som sagts tidigare så lät det rätt kul...:hihi Men man undrar ju varför det ska vara så svårt att vara ärlig?

Enkelt, när man är ärlig så blottar man sig själv och många har problem med det.
Efter många år som ungkarl samt ett jobb där man ofta frågar kunden saker så märker man att människor har väldigt svårt att bara vara ärliga... och då är det ändå bara datorsupport jag jobbar med.

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Ja ja, antar att det bara är att BRE på som satan då, vilken överjävligt bra snubbe man är och vilket fantastiskt kap hon gör om hon slår till på detta fina exemplar av alfahane..........Fast det är klart...det ska ju levereras också. Undrar hur det blir i längden liksom, nä hon får nog snäll ta en som man är, ganska komplett men inte helt 100:a :tummenupp

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Sist jag blev dumpad var det i princip full pott på de där dumheterna folk kläcker ur sig när de gör slut.
Fick höra:
  • Du är för perfekt för mig
  • Jag är inte redo för "mr right" och du är det.
  • Det är inte dig det är fel på, det är mig.
  • Jag är så rädd för att jag älskar dig så mycket
  • Jag har börjat känna alldeles för mycket alldeles för snabbt, och det kommer bara försvinna lika snabbt.
  • ... osv
Jag bara sa att hon nog skulle sluta upp med alla de där ursäkterna och helt enkelt säga sanningen eller inget alls, för att det var förolämpande för min intelligens med allt det där dravlet.
Det är bl.a. för att slippa sån förödmjukelse som jag alltid är först med att dumpa istället för att vänta och bli dumpad.

Med hård träning kan man lära sej förtränga känslorna. Till slut blir det ett naturligt tillstånd.

Nuförtiden är jag bara ett tomt, kallt skal...
:3freak

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Det är bl.a. för att slippa sån förödmjukelse som jag alltid är först med att dumpa istället för att vänta och bli dumpad.

Med hård träning kan man lära sej förtränga känslorna. Till slut blir det ett naturligt tillstånd.

Nuförtiden är jag bara ett tomt, kallt skal...
:3freak

Det där lät lite väl tragiskt :krama:krama

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke