Singeltråden

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Jag hade hår ner till midjan en gång i tiden, men det blev avklippt pga att det var så fruktansvärt slitet efter flera års idogt festivalande med mycket svett och headbangande och sovande i buskar. :D
Nu håller jag på och försöker få ut det lite längre igen.
Äh, gör dreads av det så behöver du aldrig bry dig igen ;)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Och i mitt fall är det garanterat för att jag är en jävligt udda typ med fel intressen.
Hobbyn är hojar, inte mycket tjejer som håller på med sånt.
Jobbet är programmering, min tidigare hobby. Inte mycket tjejer som håller på med det heller.
Sedan skum humor, och mer intelligens än vad som är sexigt. Hah, för att inte nämna både längre och tjockare hår än många kvinnor.

Ingen bra kombination!

Ingen bra kombination? Men det är ju MIN kombination:gnissla :gnissla
Tjejen behöver inte vara intresserad av hojar från början. Då kör hon ju egen hoj. :va Tanken är att hon ska komma på hur kul det är när hon åker med DIG! Mycket mysigare och kramigare.:tuttar

Jobbet... Ok, jag har inte haft många kvinnliga kollegor under åren, men de har funnits... Som tjej skyltar man inte gärna med att man är programmerare, drog en hel del vita lögner när jag var singel. Har med tiden blivit jävligt bra på att folk inte ska märka att min intelligens avviker från det normala. Men min karl gillar det:) Slänger åt mig ett och annat problem emellanåt. Och gillar den lön som följer med jobbet som programmerare.:) Är bra när man har två dyra hobbies...

Skum humor är jävligt mycket bättre än ingen humor :tummenupp

Men jag är avis på håret. Helt klart. Min frissa var alldeles för flitig med saxen sist jag var där :huvet Får väl fixa bild på eländet...:arsele

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ingen bra kombination? Men det är ju MIN kombination:gnissla :gnissla
Tjejen behöver inte vara intresserad av hojar från början. Då kör hon ju egen hoj. :va Tanken är att hon ska komma på hur kul det är när hon åker med DIG! Mycket mysigare och kramigare.:tuttar

Jobbet... Ok, jag har inte haft många kvinnliga kollegor under åren, men de har funnits... Som tjej skyltar man inte gärna med att man är programmerare, drog en hel del vita lögner när jag var singel. Har med tiden blivit jävligt bra på att folk inte ska märka att min intelligens avviker från det normala. Men min karl gillar det:) Slänger åt mig ett och annat problem emellanåt. Och gillar den lön som följer med jobbet som programmerare.:) Är bra när man har två dyra hobbies...

Skum humor är jävligt mycket bättre än ingen humor :tummenupp

Men jag är avis på håret. Helt klart. Min frissa var alldeles för flitig med saxen sist jag var där :huvet Får väl fixa bild på eländet...:arsele

Jo, lönen brukar ju uppskattas iaf. Och jag skulle inte ha något emot att pröjsa för ett hojkort om jag nu träffade en kvinna som var intresserad av mig. ;D Eller ens problem med att fixa pengarna för det. Men åka med mig vågar ingen göra. Jag har tydligen lite halvknasig utstrålning så de tror att jag ska smälla så fort jag kör iväg...

En polare brukar beskriva mig med något i stil med: "Han beter sig som om han är helt jävla dum i huvudet, men han är den intelligentaste människan jag känner."

Bilden jag la upp här är dessutom lite gammal, har längre hår nu. ;) Jag bara tar inte bilder på mig så ofta att det finns någon färskare. Så jag kan säkert göra lite fler avis. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ok, nu vill jag att ni ska fundera väldigt länge på vad det är ni gör. :mattias

Ni skriver i sporthojs största wannabeliggartråd, så jag antar att ni vill ligga, men ni hävdar att ni är smartare än dom andra i den här tråden.
Jag tror att ni precis sköt er själva i foten. :hihi

Vilket i kort betyder, mer ligga åt mig!! :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj

Ni skriver i sporthojs största wannabeliggartråd, så jag antar att ni vill ligga, men ni hävdar att ni är smartare än dom andra i den här tråden.

Nej, jag skrev att jag är smartare än de flesta. :D Skiter fullkomligt i hur smarta de andra är här i tråden. Och det är ändå kört för liggandet för mig. ;) Är för lat för att orka hålla på. :hihi

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Men åka med mig vågar ingen göra. Jag har tydligen lite halvknasig utstrålning så de tror att jag ska smälla så fort jag kör iväg...

Jag tar betydligt större risker när jag sätter mig i sadeln på en häst, än när jag sätter mig på bönpallen på en hoj...:fakta
Så ikväll ska jag iväg och träna hoppning :yoparty

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Jag tar betydligt större risker när jag sätter mig i sadeln på en häst, än när jag sätter mig på bönpallen på en hoj...:fakta
Så ikväll ska jag iväg och träna hoppning :yoparty

Jaohfan, har ramlat av en häst i farten några gånger. Men jag brukade lyckas med att landa lite mjukt på nån sten eller nåt sånt, så det var ju ingen fara. :gnissla

På hojen har jag suttit fint varenda gång hittills... Ja förutom den där gången när jag ramlade omkull på en fläck rullgrus, nästan stillastående. >.< Då var jag rätt upprörd.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nej, jag skrev att jag är smartare än de flesta. :D Skiter fullkomligt i hur smarta de andra är här i tråden. Och det är ändå kört för liggandet för mig. ;) Är för lat för att orka hålla på. :hihi

Ja det där med :ligga är förjävla jobbigt, man blir bara svettig och irriterad...:fakta

Jag har fortfarande inte fått något PM om :ligg... Jag menar :fika:huvet

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Sluta med fördommarna!:huvet:huvet Vi är bara lite mer knäppa, har ett hopplöst jobb, och blir mobbade för att vi snackar en massa shit.:huvet:huvet Men vi är inte sämre på :ligga för det:):)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sluta med fördommarna!:huvet:huvet Vi är bara lite mer knäppa, har ett hopplöst jobb, och blir mobbade för att vi snackar en massa shit.:huvet:huvet Men vi är inte sämre på :ligga för det:):)

Man behöver inte vara smart för att kunna :ligga. En jävla tur för många killar. :tungan :D :D :D

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!