Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag kör samma linje, funkar ungefär lika bra här.. :3freak

Men jag måste hålla med Ricken, det lät rätt roligt. Tragikomiskt kallas det nog.. :hihi

Som sagts tidigare så lät det rätt kul...:hihi Men man undrar ju varför det ska vara så svårt att vara ärlig?

Haha, förlåt, men det lät jävligt roligt. :)

Som sagts tidigare så lät det rätt kul...:hihi Men man undrar ju varför det ska vara så svårt att vara ärlig?

Jo, visst är det kul. :) Det var lite meningen. Även om det också är sant. :D

Och i mitt fall är det garanterat för att jag är en jävligt udda typ med fel intressen.
Hobbyn är hojar, inte mycket tjejer som håller på med sånt.
Jobbet är programmering, min tidigare hobby. Inte mycket tjejer som håller på med det heller.
Sedan skum humor, och mer intelligens än vad som är sexigt. Hah, för att inte nämna både längre och tjockare hår än många kvinnor.

Ingen bra kombination!

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jo, visst är det kul. :) Det var lite meningen. Även om det också är sant. :D

Och i mitt fall är det garanterat för att jag är en jävligt udda typ med fel intressen.
Hobbyn är hojar, inte mycket tjejer som håller på med sånt.
Jobbet är programmering, min tidigare hobby. Inte mycket tjejer som håller på med det heller.
Sedan skum humor, och mer intelligens än vad som är sexigt. Hah, för att inte nämna både längre och tjockare hår än många kvinnor.

Ingen bra kombination!

Ha ha...
jag har jobbat tidigare med lätt vba programmering i alla fall som sagt var, inte alls på din nivå men jag förstår tjusningen :tummenupp
jag kör hoj :tummenupp
jag har längre hår än dig så fortsätt spara du så kanske du kommer ifatt :tummenupp
Jag är inte alls intelligent på det sättet men har högt EQ, vi kanske kompletterar :va
Min humor brukar ses på med förfäran av kvinnor och ibland även män som undrar om jag är på riktigt :hihi
Och ja, jag är nog ett udda exemplar jag med :tummenupp

Så jag tycker din kombo är perfekt! :kär:kär:kär
.... så jag kanske ska göra slut innan vi blir ihop då med orden "du är för perfekt för mig"

:rofl:rofl:rofl Ytterligare ett exempel på min humor nivå

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Lämnade nattklubben för att fara ut och sladda gammal bil i snön ist. Jag är nog evigt singel. :D

(helg imorgon här, och ja, jag är nykter....)

Jag har aldrig lämnat en nattklubb för det ändamålet eftersom jag vägrar gå ut nykter, men jag har valt mellan klubb och sladda, och då har sladda vunnit. :tungan

zappen: Var är bilden nu då då? Du glömde visst skicka den rätt!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag gillar att gå ut också, men jag gillar inte såndär poppisdunka, och går därför helst på rockklubb. I lilla Malmö har den enda riktiga rockklubben bara öppet varannan lördag, och då gör jag hellre valfri annan syssla än går på poppisdunkadisco. Ibland är denna valfria syssla att sladda, (fast det är bara roligt i max 30 min, sen vill jag göra något annat) ibland är det hemmafest, ibland är det något annat. Vår, sommar och höst blir det inte så mycket festande eftersom det är tävlingar nästan varje helg.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Då borde väl Peter ha fått ligga då. Det var väl det som var meningen...

Nej, för varje gång man utfört någon form av tjänst eller gjort nåt för Anna så kommer nästa grej man ska göra/fixa.. men SEN ska man minsann få ligga.. likadant varje gång, och jag lär mig aldrig :huvet

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Nej, för varje gång man utfört någon form av tjänst eller gjort nåt för Anna så kommer nästa grej man ska göra/fixa.. men SEN ska man minsann få ligga.. likadant varje gång, och jag lär mig aldrig :huvet

Och du blir lika glad varje gång! :hihi

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T

Det är det som kallas för att vara 2000talets man.....

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Inte konstigt att du aldrig får ligga om du är så lättlurad :rolleyes: :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ha ha...
jag har jobbat tidigare med lätt vba programmering i alla fall som sagt var, inte alls på din nivå men jag förstår tjusningen :tummenupp
jag kör hoj :tummenupp
jag har längre hår än dig så fortsätt spara du så kanske du kommer ifatt :tummenupp
Jag är inte alls intelligent på det sättet men har högt EQ, vi kanske kompletterar :va
Min humor brukar ses på med förfäran av kvinnor och ibland även män som undrar om jag är på riktigt :hihi
Och ja, jag är nog ett udda exemplar jag med :tummenupp

Så jag tycker din kombo är perfekt! :kär:kär:kär
.... så jag kanske ska göra slut innan vi blir ihop då med orden "du är för perfekt för mig"

:rofl:rofl:rofl Ytterligare ett exempel på min humor nivå

Jag hade hår ner till midjan en gång i tiden, men det blev avklippt pga att det var så fruktansvärt slitet efter flera års idogt festivalande med mycket svett och headbangande och sovande i buskar. :D
Nu håller jag på och försöker få ut det lite längre igen.

Och jag är ju för perfekt för alla. Jag har ju allt! Till och med brister! :D

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...