jyx
offroad, sport, custom...allt funkar
Nöjd ett tagDu ska ju förihelsike gifta dej med den som ger dej det.
![]()
Hmmmm....ok, ska fråga
Nöjd ett tagDu ska ju förihelsike gifta dej med den som ger dej det.
![]()
Man behöver inte vara smart för att kunna :ligga. En jävla tur för många killar.![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är rätt sugen på såndär miniflätor faktiskt.
Jag försöker undvika att få mig ett stick faktiskt. Kör hellre hoj än ligger med mina hojkompisar.![]()
Nej! Inte dreads! Ofräscht deluxe!
För er som ska ut och :fika vill jag påminna om den här tråden. Om killen som funderade på att köpa rosor till tjejen...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61283
Ni har säkert redan läst den. Men den förtjänar att läsas fler gånger...![]()
Nej! Inte dreads! Ofräscht deluxe!
Jo, lönen brukar ju uppskattas iaf. Och jag skulle inte ha något emot att pröjsa för ett hojkort om jag nu träffade en kvinna som var intresserad av mig. ;D Eller ens problem med att fixa pengarna för det. Men åka med mig vågar ingen göra. Jag har tydligen lite halvknasig utstrålning så de tror att jag ska smälla så fort jag kör iväg...
En polare brukar beskriva mig med något i stil med: "Han beter sig som om han är helt jävla dum i huvudet, men han är den intelligentaste människan jag känner."
Bilden jag la upp här är dessutom lite gammal, har längre hår nu.Jag bara tar inte bilder på mig så ofta att det finns någon färskare. Så jag kan säkert göra lite fler avis.
![]()
En äkta SH-klassiker... glömmer den aldrig då den fick mig att skratta hysteriskt på jobbet...
Sitter i kontorslandskap....
Borde läggas en sticky med länkar till gamla goding trådar...![]()
De e stabila bara.
Jag tyckte du var riktigt trevlig och du har ett helt okej utseende också dock lite för ung för mig![]()
Det är tjejerna det är fel på. De har alldeles för höga förväntningar på sin motpart och glömmer att de själv har en massa skavanker och att ett förhållande är en ständig kompromiss från bådas håll.
Man behöver inte vara smart för att kunna :ligga. En jävla tur för många killar.![]()
![]()
![]()
![]()
och glömmer att de själv har en massa skavanker och att ett förhållande är en ständig kompromiss från bådas håll.
Du har ju inga skavanker Maud!(nu när BusAnna dissar mig så måste jag ju försöka med nästa)
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är väl snarare så att om man är för smart så får man inte :ligga. Så har jag alltid trott att det är iallafall.![]()
Det är väl snarare så att om man är för smart så får man inte :ligga. Så har jag alltid trott att det är iallafall.![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |