Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det är väl snarare så att om man är för smart så får man inte :ligga. Så har jag alltid trott att det är iallafall. :)

Det förklarar saken... :rolleyes

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Finns brudar som vill ha ett lätthanterligt exemplar och uppfostra för villainköp,julfirande med släkten och samtidigt kunna visa upp dom tyglade för polarna som mongos.

Knappast de smarta brudarna. Har en känsla av att de väljer de bångstyrigaste exemplaren. :huvet
Bland stridisar är smarta fruar klart överrepresentarade. I vilket fall bland makens ex kolleger. :) Stöddiga grabbar som inte ger sig oavsett vad frun säger... :huvet:huvet

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha man får se - jag är snäll men totalt ohanterlig för nån som tejpar upp mig med silvertejp på väggen:hihi

Benen på ryggen DiRekt:D

Skall ha en som kan sova i snödriva i -30,åker hoj,lite iskall och tjänar så bra så jag slipper jobba:rofl

Jörgen - jag kan konvertera om du ställer upp:3freak

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Det är nog sant:D

Finns brudar som vill ha ett lätthanterligt exemplar och uppfostra för villainköp,julfirande med släkten och samtidigt kunna visa upp dom tyglade för polarna som mongos.

:rofl

Edit

Jag är snygg så inga probs så - men jag är inte styrbar - bångstyrig så fort en brud försöker.

Jag är formbar och anpassar mej. Lever inte i att jag alltid måste ha rätt och få min vilja igenom utan kan faktiskt till och med erkänna att den andre kan ha en mycket bättre ide. Äger redan radhus och denna jul kommer bli ett h-vete då det var jul hos svärmor. Dvs mina bröder är borta hos sina resp och jag blir själv. Funderar dock på om jag ska ansluta mej till ex svärmor och fira julen med hela den släkten en sista gång. För om 2år så har jag förhoppningsvis en ny sväris att fira hos.
Visas upp för allmän beskådning och svara artigt på tal och smutta på glöggen är bara trevligt. Kallas nog vuxen. :7peta
Full, svinig och otrevlig kan jag vara med polarna om jag nu promt vill göra det.

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Jag är formbar och anpassar mej. Lever inte i att jag alltid måste ha rätt och få min vilja igenom utan kan faktiskt till och med erkänna att den andre kan ha en mycket bättre ide. Äger redan radhus och denna jul kommer bli ett h-vete då det var jul hos svärmor. Dvs mina bröder är borta hos sina resp och jag blir själv. Funderar dock på om jag ska ansluta mej till ex svärmor och fira julen med hela den släkten en sista gång. För om 2år så har jag förhoppningsvis en ny sväris att fira hos.
Visas upp för allmän beskådning och svara artigt på tal och smutta på glöggen är bara trevligt. Kallas nog vuxen. :7peta
Full, svinig och otrevlig kan jag vara med polarna om jag nu promt vill göra det.

När det kommer till kritan är det väl så de flesta av oss är. :D
Ironin duggar tätt i tråden :arsele
För att få en relation att fungera kan man ju inte köra ett JAG race hela tiden.
Det handlar om att kompromissa o hitta den bästa gemensamma vägen.
Ibland får man som man vill o ibland får man helt enkelt inse att man inte hade rätt utan att :tuttar hade rätt

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
När det kommer till kritan är det väl så de flesta av oss är. :D
Ironin duggar tätt i tråden :arsele
För att få en relation att fungera kan man ju inte köra ett JAG race hela tiden.
Det handlar om att kompromissa o hitta den bästa gemensamma vägen.
Ibland får man som man vill o ibland får man helt enkelt inse att man inte hade rätt utan att :tuttar hade rätt

Nej...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Tror nog att när det väl kommer till kritan är det grabbarna med den tuffaste attityden i tråden som är de största toffelhjältarna :rofl

När brewdarna kliver in genom dörrn här hemma så får dom ett förkläde och det är allt dom ska ha på sig. :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Som sagt man är ju inte förvånad att du hitta singeltråden...:7peta

Sanningen är, stor i orden liten på jorden. :tungan Om han inte får brösta sig hemma får han ju göra det här. :D :D

Ricken :krama :D :D :D

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
TooL o Qwerty, ni är mina hjältar på denna tråden... Varför är inte alla män som ni????

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!