Plåthinken
Tappat barn
Jahopp. Man ska tydligen både vara intelligent och hängd som en häst. Jag är m.a.o rökt.
Ja. Och därför är jag oskuld.
Jahopp. Man ska tydligen både vara intelligent och hängd som en häst. Jag är m.a.o rökt.
Skeppet eller gubben? *försöker lista ut hur gammal Kärringen är*
Intelligent är du iaf..
Indeed, lite intelligens och jag är såld. Hmm "lite intelligens" i den meningen kan tolkas på två sätt. Är det en bimbo eller nobelpristagare du vill ha?
Fråga om barbringade bilder pratade du om va?
Indeed, lite intelligens och jag är såld. Hmm "lite intelligens" i den meningen kan tolkas på två sätt. Är det en bimbo eller nobelpristagare du vill ha?
Fin första dag på det nya (jävla) året.. min pålla är halt. Men va f... Så nu loggar jag ut o hoppar i loppelådan.
Nej gud nej! Men att hjärnhalvorna är ihopkopplade med varann är.
En nobelpristagare i medicin med en transplanterad hästlem kanske.
En nobelpristagare i medicin med en transplanterad hästlem kanske. En apparat att förundras över även i slakt tillstånd där den ligger ihoprullad under frukostbordet. Då kan den tjänstgöra som fotvärmare kalla vinterdagar.
En nobelpristagare kan ha lågt IQ. En städerska kan vara medlem i Mensa. En bimbo kan ha hög IQ utan att andra anar om saken.
Det är alltså en fråga om IQ-skala. Gärna högre än genomsnittet
Har du alltid varit så?...En nobelpristagare i medicin med en transplanterad hästlem kanske. En apparat att förundras över även i slakt tillstånd där den ligger ihoprullad under frukostbordet. Då kan den tjänstgöra som fotvärmare kalla vinterdagar.
Är inte ett problem med häst-tjejer att deras uppfattning om storlek har blivit förvrängd av att hänga i stallet bland hingstar?
Staden.
Ah, det är mina för det mesta, men ibland verkar de inte riktigt vilja vara sams o då... bla bla bla...
Vi tjejer får ju :ligga ändå. Tänk bara på han i Gävle?Ah, det är mina för det mesta, men ibland verkar de inte riktigt vilja vara sams o då... bla bla bla...
Så det är mensa intagsprov som gäller samt en okulärbesiktning av könsorgan. Sen får man ligga alltså?
Fin första dag på det nya (jävla) året.. min pålla är halt. Men va f... Så nu loggar jag ut o hoppar i loppelådan.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|