Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Är inte ett problem med häst-tjejer att deras uppfattning om storlek har blivit förvrängd av att hänga i stallet bland hingstar?

Jo, man tycker dom borde blivit vana nog vid päls också, men icke! Det ska rakas överallt med hysterisk frenesi.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Som vanligt läser du inte hela inlägget.. Okänsliga gubbfan. :gråta

Ha ha, om hästen? Jag är kass på hästar och kan inte skriva något vettigt om dom. Således utelämnade jag delen om att den var en smula porös.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jävligt lätt under rådande omständigheter... Men tack ändå. :krama

Hästapållan kommer läka! Om det nu inte är nåt kroniskt. Min häst lyckades med bedriften att låta ett av benen bara hänga i skinnslamsor i somras. Det var bara att låta henne att somna in, det om nåt är en mardröm.
Ville bara trösta med att det finns värre scenariot. Ge din pålle en morot från mig och orden "Bli frisk!" :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det råkar finnas ett faktum att tjejer känner press av att vara helt lenrakade och inte ha några inflammerade hårsäckar och ett par rediga tuttar.
Ska jag nämna pressen i att ta den gigantiska dolmen i alla existerande hål?

(Djuriska läten överlämnar jag till någon annan då min hörsel är helt uppfucked, men jag låter nog mina bukesystrar kommentera den biten ifall det finns ett behov av det *STÖÖÖÖÖÖN*)

OCH HÄR SAKNAR JAG ÄNGEL-SMILEYN!!!

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Nu ska jag duscha och tvätta Laban för att därefter spela videospel. Tackar för sällskapet och önskar trefvlig fortsättning på nådens år 2013. Paddan hälsar också med en fjällig tass. :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!