Plåthinken
Tappat barn
Satte ett halmstrå i halsen, that's all...
Var det inte en pincett?
Satte ett halmstrå i halsen, that's all...
Nu ska jag duscha och tvätta Laban för att därefter spela videospel. Tackar för sällskapet och önskar trefvlig fortsättning på nådens år 2013. Paddan hälsar också med en fjällig tass.
En bild säger mer än tusen ord, Clownis lelle...
Var det inte en pincett?
Om du säger det så.
Nice ass!
Det råkar finnas ett faktum att tjejer känner press av att vara helt lenrakade och inte ha några inflammerade hårsäckar och ett par rediga tuttar.
Ska jag nämna pressen i att ta den gigantiska dolmen i alla existerande hål?
Hur gör man det med en pincett?
Bara för att klargöra så fattade jag naturligtvis att du syftade på detta, därav efter mitt inlägg.
Pincett var en euphemism för lite snopp, ifall du missade det.
Näh, hur road ja än nu är av denna kavalkad av galenskap så ska ja upp o jobba i morrn.
Natti!
Ja, det får jag verkligen hoppas... vill bara ha nåt antiinflammatoriskt att trycka i henne o sen ska hon va frisk..Fan vad trist! Hoppas det är nåt tillfälligt som blir bra snart.
Näh, hur road ja än nu är av denna kavalkad av galenskap så ska ja upp o jobba i morrn.
Natti!
Natti! Och du får ha händerna precis var faaaan du vill.
Sov gott gamling
Ja, det får jag verkligen hoppas... vill bara ha nåt antiinflammatoriskt att trycka i henne o sen ska hon va frisk..
Jag hoppas att hon busat till det i hagen.. hon gillar att bralla runt när matte inte ser henne. Men såklart är det väl nåt allvarligt.. med min tur.Stackars Pålla. Va hänt, överansträngd eller busat för mkt i hagen?
Jag hoppas att hon busat till det i hagen.. hon gillar att bralla runt när matte inte ser henne. Men såklart är det väl nåt allvarligt.. med min tur.
Jag hoppas att hon busat till det i hagen.. hon gillar att bralla runt när matte inte ser henne. Men såklart är det väl nåt allvarligt.. med min tur.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|