Singeltråden

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Åh vilken fin ängel. Tyvärr fel ängel :p

Porrstjärneidealet kanske inte behöver vara utseendebaserat egentligen. Felet är mest i att dagens unga tjejer inte har en bra självkänsla och ställer upp på saker de inte vill göra egentligen bara för de inte vill ses som tråkiga. I dagens syn på sex ska det vara hypat på nåt vis (även om det är mer avslappnat och mindre tabu med lite utsvängningar utöver vaniljsexet). Det är iallafall min erfarenhet jämfört med när jag själv var yngre, man ska kunna ta den i tvåan och de som inte gillar det är tråkiga. Rätt sorgligt egentligen, för att inte tala om destruktivt.
+
Redan medlem där. Alldeles för lite hjärna så jag kommer inte ens till den okulära besiktningen.

= Bara jag som ser ett visst samband? :glömdet

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Va svårt det var, NOT. :)

Namnlös.jpg

Edit: Jag ska gå och hämta en ölburk.

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Och därmed har alla halva inne hos mig!

(vafan ska jag dra upp den där jävla intelligensen, nu sitter varenda dude o skriver mensatestet, är jag ensam om att tycka att intelligens är ett handikapp tro?)

Varför skulle intelligens vara ett handikapp? :confused:

FYI så har jag också halva inne hos dig. ;)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj

(vafan ska jag dra upp den där jävla intelligensen, nu sitter varenda dude o skriver mensatestet, är jag ensam om att tycka att intelligens är ett handikapp tro?)

Intelligens kan vara ett handikapp, det leder till att man tänker efter för mycket.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Varför skulle intelligens vara ett handikapp? :confused:

FYI så har jag också halva inne hos dig. ;)

Jag tar emot tjejer, de däremot behöver inte ha en gigantisk dolme. Så... :brynad

Och intelligens är ett handikapp om man frågar mig. Jag har så jävla svårt för folk egentligen. Jag kan göra en lång lista på vad jag är redigt trött på hos folk. Men den besparar jag er :D

Jag är ju cynisk också. Förutsätter att folk är idioter tills motsatsen är bevisad.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Nä, jag tittar på Hulken.
Det är fan så mycket viktigare än att ligga! :banana:banana:D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Intelligens kan vara ett handikapp, det leder till att man tänker efter för mycket.

Stryk "efter".

Är man impulsiv och säger vad man tycker rakt av så är eftertanke ganska långt borta ibland. Men tänker för mycket, det gör jag defintivt vilket är tröttsamt ibland.

Titta bara på de korkade, det är ju dem som verkar vara de lyckligaste.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Stryk "efter".

Är man impulsiv och säger vad man tycker rakt av så är eftertanke ganska långt borta ibland. Men tänker för mycket, det gör jag defintivt vilket är tröttsamt ibland.

Titta bara på de korkade, det är ju de som verkar vara de lyckligaste.

Jag håller med dig, de korkade verkar vara lyckligare. De tänker nog aldrig på meningslösheten.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Och intelligens är ett handikapp om man frågar mig. Jag har så jävla svårt för folk egentligen. Jag kan göra en lång lista på vad jag är redigt trött på hos folk. Men den besparar jag er :D

Jag är ju cynisk också. Förutsätter att folk är idioter tills motsatsen är bevisad.

Svårt för folk? Allt folk, eller bara de intelligenta? :p Och varför de intelligenta i så fall?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag håller med dig, de korkade verkar vara lyckligare. De tänker nog aldrig på meningslösheten.

Jag och en kompis hade en diskussion gällande det.

Perfekt vore det om man var korkad och hade ett utseende på precis under medel, då är man nog garanterad till lycka. För om man ligger på minst medel så kommer de reflektera över sitt utseende och försöka förbättra det på något vis. Och de riktigt fula mår dåligt för de vet att de är fula. Men de som ligger precis under medel har liksom "gett upp" och accepterat sitt utseende. Ungefär som i "Jaha det här får väl funka, kan ju inte bli sämre iallafall".

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!