Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Han är väl som andra skäggiga tjockisar och fegade ur när han sog en fager dam i dörrhålet? :va

Halv två på natten är denna tanten inte vaken, så jag satt i sängen och såg nog mest väldigt förvirrad ut! :tungan

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vilket är egentligen bästa gymmet för en student?

Pratade med den enda personen jag känner i halmstad och han påstod att högskolans alltid var fullknökat..

Definitivt inte Sats iallafall, inte om man nu vill köra styrkelyftning. Då finns bättre gym. Jag har ingen koll dock, men kan rekommendera Gladius om man vill (hört mycket gott om dem), det är nyöppnat dessutom så det är fräsch lokal och fräscha maskiner/redskap.

Högskolans gym är inte alltid så fullt om man nu tränar under rätt tider. Som student kan man ju träna under dagen istället för just under rusningstiden (ca 16-19 tiden). Prismässigt är högskolans gym billigast med tanke på att man även får gruppträning (om man nu vill :D)

Det är inte svårt att samsas om nåt där heller om det skulle behövas.

Vet inte nåt om Actic men vet flera som tränat där och varit nöjd (bägge ställen)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Definitivt inte Sats iallafall, inte om man nu vill köra styrkelyftning. Då finns bättre gym. Jag har ingen koll dock, men kan rekommendera Gladius om man vill (hört mycket gott om dem), det är nyöppnat dessutom så det är fräsch lokal och fräscha maskiner/redskap.

Högskolans gym är inte alltid så fullt om man nu tränar under rätt tider. Som student kan man ju träna under dagen istället för just under rusningstiden (ca 16-19 tiden). Prismässigt är högskolans gym billigast med tanke på att man även får gruppträning (om man nu vill :D)

Det är inte svårt att samsas om nåt där heller om det skulle behövas.

Vet inte nåt om Actic men vet flera som tränat där och varit nöjd (bägge ställen)

Ja jag är ju nybörjare på det här med högskolan så jag reder inte riktigt ut om jag bara har föreläsning 2 dagar i veckan eller om jag bara har förstått fel vad gäller kurser jag ska läsa.

I vilket fall som helst är det inte styrketräning jag är ute efter. Bara nånstans att röra på mej när vädret inte tillåter löpning utomhus.

Din jävel!:mad:

Dessutom stod du i vägen för mig så att jag inte längre såg in där jag satt!:glömdet

Aaaah me so solly :såjaponken

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja jag är ju nybörjare på det här med högskolan så jag reder inte riktigt ut om jag bara har föreläsning 2 dagar i veckan eller om jag bara har förstått fel vad gäller kurser jag ska läsa.

I vilket fall som helst är det inte styrketräning jag är ute efter. Bara nånstans att röra på mej när vädret inte tillåter löpning utomhus.

Då kan du vara i princip överallt. Utom Sats :D Jag tycker nog du ska ta o prova lite olika, det finns ju gym i stan om du ska bo i stan. Jag valde att vara kvar på högskolan bara för jag bor alldeles intill skolan och så är det billigast, annars hade det blivit Gladius som ligger på andra sidan stan (men det föll på att deras öppning blev uppskjuten och jag pallade inte att vänta)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt

Då passar Galgberget dig. Jag kommer köra där så fort vädret blir bättre.

På det Actic jag tränar finns tre våningar, motionsmaskiner längst upp, styrkemaskiner på mellersta våningen och nere källaren mest fria vikter. Dessutom bastu, simbassäng och massa olika gruppövningar och pass om man bokar tid. Jag är helnöjd, företaget betalar hälften av mitt årskort.

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Då kan du vara i princip överallt. Utom Sats :D Jag tycker nog du ska ta o prova lite olika, det finns ju gym i stan om du ska bo i stan. Jag valde att vara kvar på högskolan bara för jag bor alldeles intill skolan och så är det billigast, annars hade det blivit Gladius som ligger på andra sidan stan (men det föll på att deras öppning blev uppskjuten och jag pallade inte att vänta)

Ja eftersom jag inte har nånstans att bo än så får vi se helt enkelt :p

Kanske får köpa en bostadsrätt i Getinge istället :p

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja eftersom jag inte har nånstans att bo än så får vi se helt enkelt :p

Kanske får köpa en bostadsrätt i Getinge istället :p

Allvarligt? PMa mig detaljer så kan jag höra mig för om det finns någon som vill bli av med sin lägenhet! Kåren kan hjälpa dig också tror jag eftersom du inte är bosatt i Halmstad sen innan. Jag bor tyvärr i en liten etta så jag har inget rum att hyra ut till dig.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Då passar Galgberget dig. Jag kommer köra där så fort vädret blir bättre.

På det Actic jag tränar finns tre våningar, motionsmaskiner längst upp, styrkemaskiner på mellersta våningen och nere källaren mest fria vikter. Dessutom bastu, simbassäng och massa olika gruppövningar och pass om man bokar tid. Jag är helnöjd, företaget betalar hälften av mitt årskort.

Sweet, känns som jag borde ta mig nån dag o gästspela där!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag trivs i mansdominerande yrken. Men hus i helvete tar det om nån tar mig på baken. Sexistiska skämt är okej för min del. Men rör för i helvete inte mig.

Jag har inte ens några gardiner här hemma och har därmed ingen avsikt för att prata om gardiner. :7peta

Sen är det ju så att vi kanske är högst 20-30 kvinnor på tekniksidan och ett hundratal män. Där är de flesta väldigt bra att ha att göra med med ett undantal för några surgubbar... :hihi

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Programmerar du microprocessorer också? Eller kan du den biten? Snälla säg ja.

Inte nu längre. Men jag har pysslat med sånt. Yrkesmässigt. Även gått högskolekurs med microassembler. Dvs. intruktionerna bakom/under assembernivå. Men som sagt; SH:s kung på programmering är Ulvhamne. :Bugar

Ja har fördelen av att jobba med mest kvinnliga ingenjörer o iaf hälften av dem funkar jag jättebra med. De som vill diskutera virkning och gardinkappor får hålla ihop för sig själva. Tvi.

:mad: Jävla mobbing! :arsele
Det är inget fel på virkning och stickning. ;) Motorcyklar, hästar och stickning är väl en bra kombination av intressen? Makens senaste beställning är en tröja med K1300S-logo. :tummenupp När jag fyllde jämnt tog grabbarna på jobbet och gav mig en bok om avancerad stickning. :)

Jag trivs i mansdominerande yrken. Men hus i helvete tar det om nån tar mig på baken. Sexistiska skämt är okej för min del. Men rör för i helvete inte mig.

Råkade ut för fel hand på min bak när jag var ung och singel. :näsblod :mad: Blev så förbannad att jag inte tänkte, det måste varit ryggmärgskoppling på den örfilen. Enda gången jag slagit en kollega. Det får man inte göra i vanliga fall, men i det fallet var det tydligen helt ok. :tummenupp Jag berättade om händelsen för en expert på arbetsrätt många år senare. :lol

Sexistiska skämt har jag hört många väldigt roliga. Dock inte bland programmerare. De är lite för blyga och väluppfostrade för sånt. Drifttekniker och sjöbusar är mycket bättre på det. :D

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Undrar vad som hänt om jag bitchslappat den kvinnan som tog mej på rumpan..

Jag hade förmodligen inte blivit bjuden på fler av deras personalfester..

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO