Plåthinken
Tappat barn
Undrar vad som hänt om jag bitchslappat den kvinnan som tog mej på rumpan..
Jag hade förmodligen inte blivit bjuden på fler av deras personalfester..
Hahaha, bitchslappar är överskattade... Knytnäve it is
Inte nu längre. Men jag har pysslat med sånt. Yrkesmässigt. Även gått högskolekurs med microassembler. Dvs. intruktionerna bakom/under assembernivå. Men som sagt; SH:s kung på programmering är Ulvhamne.
Jävla mobbing!
Det är inget fel på virkning och stickning. Motorcyklar, hästar och stickning är väl en bra kombination av intressen? Makens senaste beställning är en tröja med K1300S-logo. När jag fyllde jämnt tog grabbarna på jobbet och gav mig en bok om avancerad stickning.
Råkade ut för fel hand på min bak när jag var ung och singel. Blev så förbannad att jag inte tänkte, det måste varit ryggmärgskoppling på den örfilen. Enda gången jag slagit en kollega. Det får man inte göra i vanliga fall, men i det fallet var det tydligen helt ok. Jag berättade om händelsen för en expert på arbetsrätt många år senare.
Sexistiska skämt har jag hört många väldigt roliga. Dock inte bland programmerare. De är lite för blyga och väluppfostrade för sånt. Drifttekniker och sjöbusar är mycket bättre på det.
Det handlar inte om huruvida handarbete är okej eller inte, jag har många kompisar som stickar, men lika lite som de vill lyssna på när jag pratat motorcykel så vill jag slippa höra om deras stickning...
På fester kan lite av varje hända.... Där får man nog ha lite överseende...
Egentligen var det ganska gulligt hur mycket märkliga förslag och erbjudanden man fick då man var singel.
Den handpåläggning jag avser var på kontoret en helt vanligt eftermiddag.
Hahaha, bitchslappar är överskattade... Knytnäve it is
Jag tycker det generellt delas ut för lite knytnävar, och när det händer brukar det vara fel person som får den.
Kom hit skaru fårej en fläskläpp!!
Det tror jag också. Men vet gör jag inte, jag saknar ju en snopp.
Jag tycker det generellt delas ut för lite knytnävar, och när det händer brukar det vara fel person som får den.
Var det ingen som spann vidare på det här? Jag är förvånad.
Var det ingen som spann vidare på det här? Jag är förvånad.
Det var nån störd jävel som bankade på min altandörr halv två i natt, och sen sprang hukandes härifrån. Vafan, liksom!?
Så du kastar inte av en om man vill rida barbacka då?Jak er snel hest.
Need I say more..
Gällande att slå på folk gjorde jag det på en pub här i Lund strax innan jul. Nån stöddig typ i HD-jacka som helt utan anledning kallade mig för hora. Jag blev skitarg och lappade till honom rejält, dock inte med knytnäven. Han i sin tur blev helt galen, spottade på mig och tog sats för att ge mig ett knytnävsslag. Vakten kom, han åkte ut.
Du kan ju alltid försöka.
Det verkar som om det var min bror som förlorat ett vad, som är den skyldiga till bankandet. Han ska dessutom ha varit iklädd endast kalsonger. Jag har sagt förr att jag inte ser något när jag är nyvaken, och detta måste ju vara beviset då, eftersom jag tyckte mig se en dunjacka och mössa.
Gällande att slå på folk gjorde jag det på en pub här i Lund strax innan jul. Nån stöddig typ i HD-jacka som helt utan anledning kallade mig för hora. Jag blev skitarg och lappade till honom rejält, dock inte med knytnäven. Han i sin tur blev helt galen, spottade på mig och tog sats för att ge mig ett knytnävsslag. Vakten kom, han åkte ut.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|