Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Inte nu längre. Men jag har pysslat med sånt. Yrkesmässigt. Även gått högskolekurs med microassembler. Dvs. intruktionerna bakom/under assembernivå. Men som sagt; SH:s kung på programmering är Ulvhamne. :Bugar

:mad: Jävla mobbing! :arsele
Det är inget fel på virkning och stickning. ;) Motorcyklar, hästar och stickning är väl en bra kombination av intressen? Makens senaste beställning är en tröja med K1300S-logo. :tummenupp När jag fyllde jämnt tog grabbarna på jobbet och gav mig en bok om avancerad stickning. :)

Råkade ut för fel hand på min bak när jag var ung och singel. :näsblod :mad: Blev så förbannad att jag inte tänkte, det måste varit ryggmärgskoppling på den örfilen. Enda gången jag slagit en kollega. Det får man inte göra i vanliga fall, men i det fallet var det tydligen helt ok. :tummenupp Jag berättade om händelsen för en expert på arbetsrätt många år senare. :lol

Sexistiska skämt har jag hört många väldigt roliga. Dock inte bland programmerare. De är lite för blyga och väluppfostrade för sånt. Drifttekniker och sjöbusar är mycket bättre på det. :D

Det handlar inte om huruvida handarbete är okej eller inte, jag har många kompisar som stickar, men lika lite som de vill lyssna på när jag pratat motorcykel så vill jag slippa höra om deras stickning... :7peta

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Undrar vad som hänt om jag bitchslappat den kvinnan som tog mej på rumpan..

Jag hade förmodligen inte blivit bjuden på fler av deras personalfester..

På fester kan lite av varje hända.... Där får man nog ha lite överseende... :lol
Egentligen var det ganska gulligt hur mycket märkliga förslag och erbjudanden man fick då man var singel. :tungan

Den handpåläggning jag avser var på kontoret en helt vanligt eftermiddag. :gnissla :smasha

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Det handlar inte om huruvida handarbete är okej eller inte, jag har många kompisar som stickar, men lika lite som de vill lyssna på när jag pratat motorcykel så vill jag slippa höra om deras stickning... :7peta

Skulle vilja säga att motorcyklar är lika ute som stickning. Det enda som är mer ute är hästar. :gnissla Det enda det snackas om är en jävla massa träning och motion. :död

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
På fester kan lite av varje hända.... Där får man nog ha lite överseende... :lol
Egentligen var det ganska gulligt hur mycket märkliga förslag och erbjudanden man fick då man var singel. :tungan

Den handpåläggning jag avser var på kontoret en helt vanligt eftermiddag. :gnissla :smasha

Ja jo men när "det" hände så var vi faktiskt på jobbet. Jag gick uppför trappan till deras personalrum och hon tyckte väl min bak såg så inbjudande ut så hon smackade till den. :arsele

"Våld mot tjänsteman" skrek jag då men ingen tog mej på allvar :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det verkar som om det var min bror som förlorat ett vad, som är den skyldiga till bankandet. Han ska dessutom ha varit iklädd endast kalsonger. Jag har sagt förr att jag inte ser något när jag är nyvaken, och detta måste ju vara beviset då, eftersom jag tyckte mig se en dunjacka och mössa. :va

Gällande att slå på folk gjorde jag det på en pub här i Lund strax innan jul. Nån stöddig typ i HD-jacka som helt utan anledning kallade mig för hora. Jag blev skitarg och lappade till honom rejält, dock inte med knytnäven. Han i sin tur blev helt galen, spottade på mig och tog sats för att ge mig ett knytnävsslag. Vakten kom, han åkte ut. ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Gällande att slå på folk gjorde jag det på en pub här i Lund strax innan jul. Nån stöddig typ i HD-jacka som helt utan anledning kallade mig för hora. Jag blev skitarg och lappade till honom rejält, dock inte med knytnäven. Han i sin tur blev helt galen, spottade på mig och tog sats för att ge mig ett knytnävsslag. Vakten kom, han åkte ut. ;)

Såg nåt sånt på en pub en gång, men den bruden tog i för kung och fosterland och planade ut killen på golvet med en rejäl jävla smäll. :D Sedan kom vakterna och bar ut snubben.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det verkar som om det var min bror som förlorat ett vad, som är den skyldiga till bankandet. Han ska dessutom ha varit iklädd endast kalsonger. Jag har sagt förr att jag inte ser något när jag är nyvaken, och detta måste ju vara beviset då, eftersom jag tyckte mig se en dunjacka och mössa. :va

Har han mycket hår på ryggen din bror? :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO