Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Då framför jag härmed mina vördnadsfulla gratulationer till att du släpat din 366 (!) dagar närmare graven.

Hur du räknar begrep jag aldrig, men vad gör väl det. Tack för din oerhört fina gratulation, den värmde långt in i tarmludden. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Aha, då begrep jag bättre. Skottår blev det i dubbel bemärkelse då jag skulle fira gästernas avfärd härifrån med en hemmagjord bomb jag fick av en kompis inför nyår. Den var kraftig i överkant och sprängde bort hela grenen med en enorm vit blixt. Det sista jag själv lyckades se genom rökmolnet var mina päron som vinglade bort i sina reflexvästar med chockade sinnen och ringande öron. Tror farsan eventuellt glömde att stänga av hörapparaten :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag såg de när du la upp dem och jag vidhåller vad jag skrev. :fakta
:rodnar Ähum... nja. Såg mig själv i en ganska ... låt oss säga obehaglig position idag o tänkte att herregud, hur ser det UT egentligen?? Jag som egentligen vill ha CRRRRAZYYYY sex med någon men denne någon ska ju inte behöva utsättas för DET DÄR??
Nä, jag får nog krypa upp i soffan o nöja mig med att TITTA på när andra har sex i nån seg, romantisk film.. Öken. :3freak

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Goderafton. Idag vaknade jag upp och var ett år äldre. Det är något alldeles kopiöst vad åren går. Jag firade närmandet till min hädanfärd med lite besök, tårta och nu en liten virre.

Ack stubinen brinner i vår lekamen fort. Det gäller att ha roligt innan man i kistan förvandlas till lort. Tveka ej inför vad ni vill göra, att låta bli är oftast att i eget mål pucken föra.
:hej
Nu såhär inför ännu ett nytt år, sätt upp agendan och följ den även om den verkar svår. :)

God fortsättning till farbror o glöm inte att ge paddan nåt gott!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
:rodnar Ähum... nja. Såg mig själv i en ganska ... låt oss säga obehaglig position idag o tänkte att herregud, hur ser det UT egentligen?? Jag som egentligen vill ha CRRRRAZYYYY sex med någon men denne någon ska ju inte behöva utsättas för DET DÄR??
Nä, jag får nog krypa upp i soffan o nöja mig med att TITTA på när andra har sex i nån seg, romantisk film.. Öken. :3freak

Jag lovar att blunda :kär

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Aha, då begrep jag bättre. Skottår blev det i dubbel bemärkelse då jag skulle fira gästernas avfärd härifrån med en hemmagjord bomb jag fick av en kompis inför nyår. Den var kraftig i överkant och sprängde bort hela grenen med en enorm vit blixt. Det sista jag själv lyckades se genom rökmolnet var mina päron som vinglade bort i sina reflexvästar med chockade sinnen och ringande öron. Tror farsan eventuellt glömde att stänga av hörapparaten :)

Det måste gjort ont som fan ju! :näsblod

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag får erkänna mig övertalad *jävlabiljävel* så det ser ut som att ni kommer få försöka stå ut med mitt sällskap också. ;)

SH-fest Singeltrådens kommer-lista

1. Ricken
2. Monkey (tror jag) Jo!
3. enrosabil
4. Peter1980
5. Slowroller (tror jag) Jo!
6. Hon med ridlåren.
7. AlltelleringetMatte
8. Hon som också har ridlår.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
God fortsättning till farbror o glöm inte att ge paddan nåt gott!

Tack tack, ja paddan ska få ett par valium och lite frukt. Han är lite uppskakad då brorsans jaktlabrador ville apportera med honom i huvudrollen. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Passade du på att kamma det när du ändå var där o vände?

Ha ha, japp. Folk brukar undra vad jag (mitt kalhuve) har fön till. Dp brukar jag berätta att förutom att föna min ludna kropp så brukar jag blåsa bena på just tarmludden. Skönhet kommer inifrån :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Ihaaaaaaaa!
Ps hur är det me 4-benta hästen?
:hej
Den fyrbenta hästen ska försöka hålla sig till skritt i 14 dagar. Hon delar inte riktigt den uppfattningen med varken sin matte eller veterinären. Men pållan är go o gla, kexchokla typ. :banana

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO