Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Ha ha, japp. Folk brukar undra vad jag (mitt kalhuve) har fön till. Dp brukar jag berätta att förutom att föna min ludna kropp så brukar jag blåsa bena på just tarmludden. Skönhet kommer inifrån :)
Jag tänkte ta det ett steg längre men jag avstår. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det verkar som om det var min bror som förlorat ett vad, som är den skyldiga till bankandet. Han ska dessutom ha varit iklädd endast kalsonger. Jag har sagt förr att jag inte ser något när jag är nyvaken, och detta måste ju vara beviset då, eftersom jag tyckte mig se en dunjacka och mössa. :va

Gällande att slå på folk gjorde jag det på en pub här i Lund strax innan jul. Nån stöddig typ i HD-jacka som helt utan anledning kallade mig för hora. Jag blev skitarg och lappade till honom rejält, dock inte med knytnäven. Han i sin tur blev helt galen, spottade på mig och tog sats för att ge mig ett knytnävsslag. Vakten kom, han åkte ut. ;)

Haha, du är ju mer dement än jag, du såg en karl i kallingar o tror dig ha sett någon med dunjacka o mössa. Helt underbart (kunde ju faktiskt lika gärna ha varit nån me 4 ben o vojlock...) Puss! :rofl:rofl:rofl

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Haha, du är ju mer dement än jag, du såg en karl i kallingar o tror dig ha sett någon med dunjacka o mössa. Helt underbart (kunde ju faktiskt lika gärna ha varit nån me 4 ben o vojlock...) Puss! :rofl:rofl:rofl

Ha ha, måtte Swishan aldrig intressera sig för en jägarexamen.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Tack tack, ja paddan ska få ett par valium och lite frukt. Han är lite uppskakad då brorsans jaktlabrador ville apportera med honom i huvudrollen. :)

Nämen stackars paddan. Labradoren bör tas i upptuktelse och omprogrammeras till att endast apportera duniga saker... :fakta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Den fyrbenta hästen ska försöka hålla sig till skritt i 14 dagar. Hon delar inte riktigt den uppfattningen med varken sin matte eller veterinären. Men pållan är go o gla, kexchokla typ. :banana

Åh va skönt att det inte var nåt värre. Men hålla sig lugn är ju inte det lättaste... I for one would know. Men klia pållan där hon gillar det från mig! :krama

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag var ju alldeles yrvaken, OCH vettskrämd, kan maninte skylla på det? :död:lol

Pamsan, har du köpt en ny egen pålla nu, och vad blev det i så fall, eller är det fullblodsdamen?

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nämen stackars paddan. Labradoren bör tas i upptuktelse och omprogrammeras till att endast apportera duniga saker... :fakta

Ha ha, korrektion av hundens hjärna görs löpande. Men den är bara ett år ännu, så ännu så länge har den mer päls än hjärna.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag får erkänna mig övertalad *jävlabiljävel* så det ser ut som att ni kommer få försöka stå ut med mitt sällskap också. ;)

SH-fest Singeltrådens kommer-lista

1. Ricken
2. Monkey (tror jag) Jo!
3. enrosabil
4. Peter1980
5. Slowroller (tror jag) Jo!
6. Hon med ridlåren.
7. AlltelleringetMatte
8. Hon som också har ridlår.

Whisky på den? :banana

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Den fyrbenta hästen ska försöka hålla sig till skritt i 14 dagar. Hon delar inte riktigt den uppfattningen med varken sin matte eller veterinären. Men pållan är go o gla, kexchokla typ. :banana

Hur många kexchoklad får du i hästen en normal dag? Påverkar inte chokladen hästens tarmflora på ett ofördelaktigt vis?

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Nä då skulle nog både svampplockande kärringar och fritt strövande höns stryka med i förvirringen!:rofl
(Sorry Swichis kan inte hålla mig det var sååååå lustigt! :krama)

Swish är farlig med bössan när hon är yrvaken och rädd, men helt förödande när hon är arg tror jag. Armen som gör mantelrörelse knegar som en vevstake strax innan varvstopp, samtidigt som hon med ett morrande matar in lakritsremmar i käften.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO