Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Helvete, nu missade jag en körning. Var rädd att sökaren inte skulle räcka in hit, men det gjorde den. Jag däremot var för långsam ut. Får öva mer, som en riktig brandman! Fast utan stången! :brinnerup

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Skulle vilja säga att motorcyklar är lika ute som stickning. Det enda som är mer ute är hästar. :gnissla Det enda det snackas om är en jävla massa träning och motion. :död

Och påminn oss gärna om va du gör på SH o på den här sidan då...:confused:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tänkte på om det var så att du misstog rygghåret för en dunjacka.

Jag förstod det, men han har knappt ens hår på benen, menade jag...

Angående den uteblivna stången att glida nedför så är det såklart för att jag bor på markplan!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag ville faktiskt inte säga nåt med risk att framstå som en :fakta men eftersom du o jag är på samma nivå visste jag att jag kunde lita på dig He, he...

Jag antar att ni har roligt på min bekostnad på grund av att jag inte kan stava till män. KrEngt som fan. :D Jag har märkt att jag numera har svårt för att veta om ord stavas med e eller ä, jag antar att det beror på att jag skriver mer på ängälska än på svänska.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Helvete, nu missade jag en körning. Var rädd att sökaren inte skulle räcka in hit, men det gjorde den. Jag däremot var för långsam ut. Får öva mer, som en riktig brandman! Fast utan stången! :brinnerup

Vad är det för körningar du gör?

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag antar att ni har roligt på min bekostnad på grund av att jag inte kan stava till män. KrEngt som fan. :D Jag har märkt att jag numera har svårt för att veta om ord stavas med e eller ä, jag antar att det beror på att jag skriver mer på ängälska än på svänska.
Det var Slowroller som började :angel

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Goderafton. Idag vaknade jag upp och var ett år äldre. Det är något alldeles kopiöst vad åren går. Jag firade närmandet till min hädanfärd med lite besök, tårta och nu en liten virre.

Ack stubinen brinner i vår lekamen fort. Det gäller att ha roligt innan man i kistan förvandlas till lort. Tveka ej inför vad ni vill göra, att låta bli är oftast att i eget mål pucken föra.

Nu såhär inför ännu ett nytt år, sätt upp agendan och följ den även om den verkar svår. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Goderafton. Idag vaknade jag upp och var ett år äldre. Det är något alldeles kopiöst vad åren går. Jag firade närmandet till min hädanfärd med lite besök, tårta och nu en liten virre.

Ack stubinen brinner i vår lekamen fort. Det gäller att ha roligt innan man i kistan förvandlas till lort. Tveka ej inför vad ni vill göra, att låta bli är oftast att i eget mål pucken föra.

Nu såhär inför ännu ett nytt år, sätt upp agendan och följ den även om den verkar svår. :)

Då framför jag härmed mina vördnadsfulla gratulationer till att du släpat din 366 (!) dagar närmare graven.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Ja men gratulerar då. Här går det undan minsann.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Låter som mammas häst en period, hon gav honom antiinflammatoriskt och red lugnare. Låt henne vila och sätt igång lugnt så ska det nog lösa sig... Förutsatt att det här inte är ett återkommande problem. Men veterinär behövs ju oavsett om du ska ha butta eller dylikt...
Nja, hon har precis "vilat" men hon tyckte inte det var så skoj så det blev att sadla på igen. Hon har aldrig gjort nåt vettigt i sitt liv så att gå regelbundet är nog ganska nytt för hennes lilla kropp. Veterinären sa att vi skrittar i 12-14 dagar så ska jag prova trava henne på hårt underlag sen o se om hon ff markerar då. Blir hembesök isf.. Mattes lilla :krama

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO