Så du kastar inte av en om man vill rida barbacka då?
Beror på..
Vad har du för resultat på Mensa testet?
:svårflörtad
Så du kastar inte av en om man vill rida barbacka då?
Har han mycket hår på ryggen din bror?
Knappt ens på benen, definitivt inte på ryggen!
Skulle vilja säga att motorcyklar är lika ute som stickning. Det enda som är mer ute är hästar. Det enda det snackas om är en jävla massa träning och motion.
Helvete, nu missade jag en körning. Var rädd att sökaren inte skulle räcka in hit, men det gjorde den. Jag däremot var för långsam ut. Får öva mer, som en riktig brandman! Fast utan stången!
Jag ville faktiskt inte säga nåt med risk att framstå som en men eftersom du o jag är på samma nivå visste jag att jag kunde lita på dig He, he...Konstiga fläckar på skärmen kan man kanske får men av.
Jag ville faktiskt inte säga nåt med risk att framstå som en men eftersom du o jag är på samma nivå visste jag att jag kunde lita på dig He, he...
Knappt ens på benen, definitivt inte på ryggen!
Jag tänkte på om det var så att du misstog rygghåret för en dunjacka.
Jag ville faktiskt inte säga nåt med risk att framstå som en men eftersom du o jag är på samma nivå visste jag att jag kunde lita på dig He, he...
Helvete, nu missade jag en körning. Var rädd att sökaren inte skulle räcka in hit, men det gjorde den. Jag däremot var för långsam ut. Får öva mer, som en riktig brandman! Fast utan stången!
Joooooo, eller huuuur...Beror på..
Vad har du för resultat på Mensa testet?
:svårflörtad
Det var Slowroller som börjadeJag antar att ni har roligt på min bekostnad på grund av att jag inte kan stava till män. KrEngt som fan. Jag har märkt att jag numera har svårt för att veta om ord stavas med e eller ä, jag antar att det beror på att jag skriver mer på ängälska än på svänska.
Vad är det för körningar du gör?
Joooooo, eller huuuur...
Goderafton. Idag vaknade jag upp och var ett år äldre. Det är något alldeles kopiöst vad åren går. Jag firade närmandet till min hädanfärd med lite besök, tårta och nu en liten virre.
Ack stubinen brinner i vår lekamen fort. Det gäller att ha roligt innan man i kistan förvandlas till lort. Tveka ej inför vad ni vill göra, att låta bli är oftast att i eget mål pucken föra.
Nu såhär inför ännu ett nytt år, sätt upp agendan och följ den även om den verkar svår.
Goderafton. Idag vaknade jag upp och var ett år äldre. Det är något alldeles kopiöst vad åren går. Jag firade närmandet till min hädanfärd med lite besök, tårta och nu en liten virre.
Ack stubinen brinner i vår lekamen fort. Det gäller att ha roligt innan man i kistan förvandlas till lort. Tveka ej inför vad ni vill göra, att låta bli är oftast att i eget mål pucken föra.
Nu såhär inför ännu ett nytt år, sätt upp agendan och följ den även om den verkar svår.
Nja, hon har precis "vilat" men hon tyckte inte det var så skoj så det blev att sadla på igen. Hon har aldrig gjort nåt vettigt i sitt liv så att gå regelbundet är nog ganska nytt för hennes lilla kropp. Veterinären sa att vi skrittar i 12-14 dagar så ska jag prova trava henne på hårt underlag sen o se om hon ff markerar då. Blir hembesök isf.. Mattes lillaLåter som mammas häst en period, hon gav honom antiinflammatoriskt och red lugnare. Låt henne vila och sätt igång lugnt så ska det nog lösa sig... Förutsatt att det här inte är ett återkommande problem. Men veterinär behövs ju oavsett om du ska ha butta eller dylikt...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|