Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ja jag hyr en bil av chefen. Jag tänker fasen inte sitta upp hela vägen så ser till att jag får en bår. Du får ha mycket papper med så du kan torka bort drägglet också.

Det är kanske enklare att linda in dig i gasbinda och förvara dig i en sarkofag tills vi är framme.

tkdrille

Guest
Det är kanske enklare att linda in dig i gasbinda och förvara dig i en sarkofag tills vi är framme.

Ja när jag blir rastlös blir jag inte nådig. Blir de för tyst för länge i en bil så jävlar i de får du höra de värsta snusket du aldrig kunnat tänka dig.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Du låter ju nästan förvånad? Ni borde lita på mitt omdöme!

Ja, men fina tjejer brukar alltid hänga med en ful kompis för att själva framstå som ännu finare.
Och eftersom du är söt så trodde jag inte att du skulle fixa hit en kompis som var lika söt?

Jag gjorde återigen misstaget att tro att kvinnor följer någon sorts förutsägbar logik.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag misstänkte att det var någon som hade hand om hans ekonomi annars hade han gått till FCT varje lönedag och köpt skumtomtar för alla pengarna.

Ha ha, jag kom på honom en gång när han just skulle posta en beställning på en livstidsprenumeration på skumtomtar med vinröda koftor. Det hade ju gått åt helvete med både ekonomi och gaddar.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Idiot eller väldigt fin vän? ;) Hårfin gräns! Försöker ju jobba på mina wingande egenskaper men jag får nog acceptera att jag är helkass. På fredag blir det Have you met ted!

Tror i så fall att taktiken Barney och hans homosexuella bror använder är ju lite mer episk och fungerande för killar. Talar då om när de är på krogen och hans bror som inte är intresserad av tjejer alls börjar kladda på en random tjej och är allmänt ohyfsad och Barney kommer fram och "räddar" henne från hans bror. :D

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Då skulle du varit med när vi intar alkohol. Men du smiter ju undan varje gång.

Man vet aldrig om man har ögonen på sig från överförmyndarmästaren, man kan hamna i smutsen om man krökar med sina klienter.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ja, men fina tjejer brukar alltid hänga med en ful kompis för att själva framstå som ännu finare.
Och eftersom du är söt så trodde jag inte att du skulle fixa hit en kompis som var lika söt?

Jag gjorde återigen misstaget att tro att kvinnor följer någon sorts förutsägbar logik.

Då är den stora frågan: Hänger Ricken med dig eller du med Ricken? :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Haha nej, jag gör ju misstaget att hänga med en snyggare kompis, därför jag alltid blir utan ragg. ;)

tkdrille

Guest
Jag misstänkte att det var någon som hade hand om hans ekonomi annars hade han gått till FCT varje lönedag och köpt skumtomtar för alla pengarna.

Jag sträcker mig till att köpa hygienartiklar där enbart. Allt annat skit går ju sönder första gången man använder det haha.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning