Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ja när jag blir rastlös blir jag inte nådig. Blir de för tyst för länge i en bil så jävlar i de får du höra de värsta snusket du aldrig kunnat tänka dig.

Vi kan alltid skylla på tourettes om du råkar förolämpa någon storväxt typ.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ha ha, jag kom på honom en gång när han just skulle posta en beställning på en livstidsprenumeration på skumtomtar med vinröda koftor. Det hade ju gått åt helvete med både ekonomi och gaddar.

Det är farligt när man inte har koll på de sinnesslöa. Katastrofen kan få oanade proportioner.

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Tror i så fall att taktiken Barney och hans homosexuella bror använder är ju lite mer episk och fungerande för killar. Talar då om när de är på krogen och hans bror som inte är intresserad av tjejer alls börjar kladda på en random tjej och är allmänt ohyfsad och Barney kommer fram och "räddar" henne från hans bror. :D

Haha, antar att jag får vara den där apjobbiga, kladdande bruden på fredag då, så får Alleykatten rädda. Är dock något tveksam till om det fungerar på killar...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hallå!!!

Nu har orden "kvinnor" och "logik" varit med i samma mening flera gånger?!

Är det nån som har underrättat Aftonbladet?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha, antar att jag får vara den där apjobbiga, kladdande bruden på fredag då, så får Alleykatten rädda. Är dock något tveksam till om det fungerar på killar...

Håller jag inte med om. Vart med om tjejer som sett ut att vara inom termen "normalbra" som vart väldigt klängiga.. Det handlar om ett till HIMYM fenomen: Crazy-eyes! Fan i mig vad det kan skrämma bort en. Så det har hänt att en tjejpolare har fått hjälpa en därifrån.

Det kanske inte är lika vanligt. Men det förekommer!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tror i så fall att taktiken Barney och hans homosexuella bror använder är ju lite mer episk och fungerande för killar. Talar då om när de är på krogen och hans bror som inte är intresserad av tjejer alls börjar kladda på en random tjej och är allmänt ohyfsad och Barney kommer fram och "räddar" henne från hans bror. :D

Ja, ett dera det eller så får brodern :ligga vare sig han vill eller inte. :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Har länge undrat "varför" jag kör hoj egentligen.. är inte ens spec. motorintresserad. Kollar inte på motorsport osv..

Men nu efter att ha hängt i singeltråden ett tag så har poletten trillat ner..
Alla söta damer bor åt h*lvete..

Karlstad på en sporthoj måste man ju fixa på 2h, det måste vara anledningen.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja, ett dera det eller så får brodern :ligga vare sig han vill eller inte. :)

haha, ja eller så är man jävligt snabb och kör en "have you met ted?!" på sin polare så har man löst problemet, och om polarn är desperat, även hans problem. Om han inte är det har man iaf något att garva åt resten av kvällen :hihi

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fan, jag skulle gå och lägga mig tidigt. Jag tänkte att jag bara skulle ta en snabb titt i singeltråden först och så har ni skrivit >10 sidor idag, har ni inget liv? :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nja, skolarbete dagtid och jobb kvällstid, mindre optimalt om man ska slänga ihop lite pasta.
I maj är jag självklart i Jönköping. Missade du diskussionen om det bästa hockeylaget? ;)

Den diskussionen hade Alleycat och jag för flera dagar sedan och vi kom fram till att det bara är i Jönköping man kan se på riktig Hockey, eller hur Alleycat? :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Då skulle jag definitivt bli utan ragg! :rofl

det är typ 10 tjejer på 100 killar.. även om din tjejpolare skulle ta en kille för dig tror nog du får ragg ändå.

Tur att man inte bryr sig om oddsen utan bara tänker ha kul på festen :2cool

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...