Singeltråden

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Har länge undrat "varför" jag kör hoj egentligen.. är inte ens spec. motorintresserad. Kollar inte på motorsport osv..

Men nu efter att ha hängt i singeltråden ett tag så har poletten trillat ner..
Alla söta damer bor åt h*lvete..

Karlstad på en sporthoj måste man ju fixa på 2h, det måste vara anledningen.

Känner både "huuuu" och "wiiie!" inför att dra sthlm-karlstad på två timmar... Men mest hu! Kan dock bero på mitt pensionärstuffande med Volvon, man vänjer sig liksom vid att det inte händer så mycket.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Den diskussionen hade Alleycat och jag för flera dagar sedan och vi kom fram till att det bara är i Jönköping man kan se på riktig Hockey, eller hur Alleycat? :D

Ignorerar, ignorerar, ignorerar...

det är typ 10 tjejer på 100 killar.. även om din tjejpolare skulle ta en kille för dig tror nog du får ragg ändå.

Tur att man inte bryr sig om oddsen utan bara tänker ha kul på festen :2cool

Fast nu var det ju inte festen det syftades på. ;)

tkdrille

Guest
Nja, skolarbete dagtid och jobb kvällstid, mindre optimalt om man ska slänga ihop lite pasta.
I maj är jag självklart i Jönköping. Missade du diskussionen om det bästa hockeylaget? ;)

Ja jag gjorde ju det haha. Men då får jag ta en avstickare till Jönköping för,pastans skull då.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Känner både "huuuu" och "wiiie!" inför att dra sthlm-karlstad på två timmar... Men mest hu! Kan dock bero på mitt pensionärstuffande med Volvon, man vänjer sig liksom vid att det inte händer så mycket.

Ähh.. ska jag vara ärlig så åker min hoj mest släp nuförtiden. Så jag är ett kap! ... om det inte är livförsäkringen du var ute efter då :crash

541427_10151736763406777_1239341128_n.jpg

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja, allmänt på krogen, om hon ska försöka ragga upp killar åt mig genom att kladda på dem först. ;)

Jaha, läste inte den där delen med krogen i allmänhet utan bara något om att Harpyja skulle kladda. Sen har det vart så mycket planerande inför mässan och festen idag så jag antar att hjärnan la ihop lite.

Men sen är ju min hjärna lite selektiv. Kan inte hjälpa att den kopplar till Cheyer som kladdar på sporthojfesten. :angel

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jaha, läste inte den där delen med krogen i allmänhet utan bara något om att Harpyja skulle kladda. Sen har det vart så mycket planerande inför mässan och festen idag så jag antar att hjärnan la ihop lite.

Men sen är ju min hjärna lite selektiv. Kan inte hjälpa att den kopplar till Cheyer som kladdar på sporthojfesten. :angel

Haha helt okej! Men du kan vara lugn, jag kommer inte kladda på SH-festen, heller. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ni som spelar gitarr, hur trasiga är era händer egentligen?
Man får ju inte fingrarna dit dom ska!!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha helt okej! Men du kan vara lugn, jag kommer inte kladda på SH-festen, heller. :D

Inget matkrig på sporthojfesten?! :skrämd jag som så hade hoppats...

Ser inget fel i att kladda om man kan vara lite mer selektiv om vem och hur mycket :tummenupp Sen behöver man ju inte kladda på aaalla kanske.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning