Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Havremoppemekaniker = Hovslagare, veterinär, massör, kiropraktor (glömde jag ngn?) + den som fixar servicen på pållen till vardags :lol :rofl

jo jag tänkte på veterinären också. Men Hovslagaren är den ända som får hamra :smasha (HAHA, höll på att skriva "hivslagaren":rofl)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Tröttnade på förra bilden.. har den både på facebook och som bakgrund på jobbet.. dvs ser mig själv mer än 8h/dag.. nog för att det är en vacker syn.. men till sist vill man se nåt annat.

Så du kan maila mig en bra bild på dig så att jag får en ny bakgrund också!

Men du har ju bytt två gånger de senaste dagarna. Jag hade ju precis börjat vänja mig vid den förra...

Vad önskas för bild?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha, åh. Självklart x2.

Troligtvis! Ska bara ha min gård först... Hoppas dock på en man. ;)

Om man ändå ska göra reklam för sig själv så, trots att jag är från Sthlm, har jag vart på mina farföräldrars bondgård varje sommar tills jag vart 15. Kan både samla hö, vända hö och köra hölass. Sen ska man väll tillägga att man varje sommar spenderade tid att lära sig lite lättare ridkunskaper av mina systrar :) (haha den meningen kommer jag få många skämt mot mig för! But please do bring it everyone!)

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ordvitsar är väl lite av min grej, kan man väl säga. ;) Så såna ger helt klart pluspoäng!

Jasså, Thats a first! :) att vara hästtjej i säg brukar vara ett plus enligt mig :) såg en lista du skrev om att dejta tjejer som rider islandshästar. Då antar jag du kan tölta? :tummenupp

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jasså, Thats a first! :) att vara hästtjej i säg brukar vara ett plus enligt mig :) såg en lista du skrev om att dejta tjejer som rider islandshästar. Då antar jag du kan tölta? :tummenupp

Klart jag kan tölta! Eller ja, få hästarna att göra det i alla fall. ;) Vore lite illa annars med tanke på mitt jobb.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Kör stålsträngat. Brukar vara smalare halsar på dom.

Mvh/ För korta fingrar för nylonsträngat

Jag har skaffat en elgitarr som jag tänkte lära mig på.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning