Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Seså inte gå nu när jag äntligen kommit hem igen efter en kaotisk dag.

Vi kan prata om ifall du hittat nånstans för mej att se Super Bowl istället :)

Och att jag nu är sjukt taggad på min flytt :)

Jag har ingen tv så det är definitivt inte hemma hos mig man ser Super Bowl men jag kan dra i trådarna åt dig ;) Mig veterligen existerar ingen sportbar i stan så det är tyvärr inte nånstans där.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Så... vad ska du med den till då, egentligen? :va ;)

VBadå ni har ju era hästar i släp!

Havremoppemekaniker = Hovslagare, veterinär, massör, kiropraktor (glömde jag ngn?) + den som fixar servicen på pållen till vardags :lol :rofl

"verkmästare"

Jag har ingen tv så det är definitivt inte hemma hos mig man ser Super Bowl men jag kan dra i trådarna åt dig ;) Mig veterligen existerar ingen sportbar i stan så det är tyvärr inte nånstans där.

Isf för jävligt med tanke på att de hade oringen i somras och där yrade man omkring i skogarna Halmstad med karta, pinne och kompass.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag har skaffat en elgitarr som jag tänkte lära mig på.

"Jag ska lära dig allt jag kan min son"

/ Musikklass

----------------

Jag hade satsat på en elakustisk låda med lönnhals eller nåt sånt som inte är fullstor. Finns en rätt stor marknad för både barn, tjejer och vissa av oss som bara vill få ett lite annat ljud man får ur en "felbyggd" gitarr.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
För att tjejer älskar oss?

Mmmm... kommer fortfarande ihåg en midsommar när jag var ute i skärgården och hade en fjälla på kroken och vips så dök det upp en tomte med gitarr... fans helvete. :död

Fast det är klart, numera som gift så är det ju bara trevligt när nån trubadur börjar förgylla kvällen med lite musik. ;)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Mmmm... kommer fortfarande ihåg en midsommar när jag var ute i skärgården och hade en fjälla på kroken och vips så dök det upp en tomte med gitarr... fans helvete. :död

Fast det är klart, numera som gift så är det ju bara trevligt när nån trubadur börjar förgylla kvällen med lite musik. ;)

Jag kommer ihåg en sån festresa på nån "känd ort" för ett antal år sen i mina ungdoms dar.

Jag gillar inte att giga på fester, men efter mycket tjat och ännu mer sprit brukade det gå. Tids nog var jag så full att jag en gång stannade mitt i en låt och somnade över gitarren. Trots det totala misslyckandet (jag utgår ifrån det, för ap-rak är sällan ett vinnande koncept) fick jag tveklöst hugg senare på morgonen.

Märkligt att tjejer är så lättstyrda faktiskt. Musiker är knappast bättre människor, älskare eller "providers" än andra.. Ändå är det som magi så fort det dras igång.

Kanske borde börja öva lite mer nu? ;)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag kommer ihåg en sån festresa på nån "känd ort" för ett antal år sen i mina ungdoms dar.

Jag gillar inte att giga på fester, men efter mycket tjat och ännu mer sprit brukade det gå. Tids nog var jag så full att jag en gång stannade mitt i en låt och somnade över gitarren. Trots det totala misslyckandet (jag utgår ifrån det, för ap-rak är sällan ett vinnande koncept) fick jag tveklöst hugg senare på morgonen.

Märkligt att tjejer är så lättstyrda faktiskt. Musiker är knappast bättre människor, älskare eller "providers" än andra.. Ändå är det som magi så fort det dras igång.

Mmm, öva mer nu när du är singel... du kommer ju i alla fall öka chanserna skulle jag påstå.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Men det är inte att ni är musiker som gör grejen, det är musiken ni spelar som gör grejen! Vem tycker inte det är sjukt mysigt med en akustisk gitarrspelande fining, liksom? :kär

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Om man ändå ska göra reklam för sig själv så, trots att jag är från Sthlm, har jag vart på mina farföräldrars bondgård varje sommar tills jag vart 15. Kan både samla hö, vända hö och köra hölass. Sen ska man väll tillägga att man varje sommar spenderade tid att lära sig lite lättare ridkunskaper av mina systrar :) (haha den meningen kommer jag få många skämt mot mig för! But please do bring it everyone!)

Imponerande! Folk som kan ta in hö the old fashion way är nog svårräknade! Själv kan jag slå med lie så det blir lika snyggt som om man gått med trimmer. :D Och ja, jag är ganska stolt över det, och antagligen både nördig och lite bonnig... Dock utan snuset och epan. :p

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Fast jag har väldigt för mig att jag läst något på den där world wide web att hästar egentligen är en frukt som inte finns? Hur ställer ni er i den frågan? xD

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fast jag har väldigt för mig att jag läst något på den där world wide web att hästar egentligen är en frukt som inte finns? Hur ställer ni er i den frågan? xD

Det var roligt i början men nu är det bara överdrivet så jag använder det där sällan nuförtiden, det finns roliga sammanhang kvar men utöver det, om man kollar på t.ex fejan, är det bara otroligt tjatigt och dåligt. Ändå har jag dålig humor. :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Men är inte det redan lite uttjatat? :va

Hade det inte varit för alla nötter som skriver "Buuhuuu, min häst finns visst det! Jag klappade honom på mulen idag, och han är bäst, så säg inget annat, buuhuuuu" så hade det ju dött ut för längesen.

Men där är en del roliga bilder, jag har haft ganska kul åt sidan!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning