Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
True, men ölen jag dricker idag är fan så mycket godare än den jag drack vid 20! :tummenupp Hade knappt ens lärt mig dricka öl när jag var 20.

Öm nerv? ;)
Men jag har väl mest tantvanor nu för tiden så antar att min mentala ålder ligger ungefär där!

Bra där, smak är bra skit. :tummenupp

Och nejdå, är ju gift tvåbarnsfar, så skäms inte för mina 36år på jorden. :)

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Måste du supa dig asfull då? Försök och ta det lugnt så ordnar det sig. O som Carnivore skrev är där boplats på krypavstånd. :) Kom igen nu!

Som sagt, det där med ölsinnet....haha xD Men jo klart man kan försöka, får väl dricka mellanöl hela kvällen helt enkelt!

@Slowroller, kan helt klart vara intressant! Ingår där mysa? Och det är verkligen precis några hundra meter från centralen alltså? Så man slipper irra runt i stockholm på morgonen för att sen komma för sent till jobbet xD Är det så nära så ska väl till och med jag hitta till centralen xD

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Bytt? Bytt?! Från den godaste i hela världen..! Så ja, det är Oban som är min absoluta favorit. :) Än så länge. Kan inte påstå att jag testat all whisky där ute.

Mmm, den är trevlig men en HP18 är faktiskt trevligare. :)

Har en whiskykännare till vän så jag har provat mycket... MYCKET.

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Bra där, smak är bra skit. :tummenupp

Och nejdå, är ju gift tvåbarnsfar, så skäms inte för mina 36år på jorden. :)

Japp, jag är dock inte nöjd med dessa dyra vanor jag lagt till med... de är inte helt förenliga med studentekonomi!
Haha bra att det inte var en så öm nerv... vissa krisar ju redan vid 18. :p

Nämen flickor, har ni ingen framförhållning?! Jag har en flaska Cragganmore och en halv Highland Park, komsi komsi!

Cragganmore! Ah, så fin den. Kommer på fredag då! :fyllisar

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Som sagt, det där med ölsinnet....haha xD Men jo klart man kan försöka, får väl dricka mellanöl hela kvällen helt enkelt!

@Slowroller, kan helt klart vara intressant! Ingår där mysa? Och det är verkligen precis några hundra meter från centralen alltså? Så man slipper irra runt i stockholm på morgonen för att sen komma för sent till jobbet xD Är det så nära så ska väl till och med jag hitta till centralen xD

Mysa ingår icke! Du får ha med dig eget mysobjekt.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Mellan festen/hotellet och centralen har du Clarion Sign och bussterminalen... Gå ut på gatan och ta höger så kommer du rakt in på centralen efter ca 400m. :tummenupp

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
fan va gott de skulle vara med en Islay nurå .. men både pluskan å barskåpet e tomma :(

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
hitta en cm JD skramlandes på botten ... får duga (bara jag inte blir röksugen nu ..... bortprioriterat denna Januari)

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Mmm, den är trevlig men en HP18 är faktiskt trevligare. :)

Har en whiskykännare till vän så jag har provat mycket... MYCKET.

Ah, det var så jag lärde mig whiskydrickandet. En god vän med mat/dryckintresse så det stod härliga till. :) Vet faktiskt inte om jag testat HP om inte fru Alleycat bjudit på den nån gång?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...