Provar här också: Är det någon som vill dela att fyrabäddarsrum med mig? Är vi fyra blir det 200SEK/skalle.
Jag ska sova gratis hos kompis!
Provar här också: Är det någon som vill dela att fyrabäddarsrum med mig? Är vi fyra blir det 200SEK/skalle.
True, men ölen jag dricker idag är fan så mycket godare än den jag drack vid 20! Hade knappt ens lärt mig dricka öl när jag var 20.
Öm nerv?
Men jag har väl mest tantvanor nu för tiden så antar att min mentala ålder ligger ungefär där!
Gjorde nyss den tragiska upptäckten att min whisky är slut.. Skickar du en hutt på posten?
Nooo! Om hennes är slut så kan jag skicka min sista lilla slatt... Är snart också utan
Nämen flickor, har ni ingen framförhållning?! Jag har en flaska Cragganmore och en halv Highland Park, komsi komsi!
Vilken är det då?
Har precis bytt själv från Oban till Highland Park 18.
Måste du supa dig asfull då? Försök och ta det lugnt så ordnar det sig. O som Carnivore skrev är där boplats på krypavstånd. Kom igen nu!
Bytt? Bytt?! Från den godaste i hela världen..! Så ja, det är Oban som är min absoluta favorit. Än så länge. Kan inte påstå att jag testat all whisky där ute.
Bra där, smak är bra skit.
Och nejdå, är ju gift tvåbarnsfar, så skäms inte för mina 36år på jorden.
Nämen flickor, har ni ingen framförhållning?! Jag har en flaska Cragganmore och en halv Highland Park, komsi komsi!
Som sagt, det där med ölsinnet....haha xD Men jo klart man kan försöka, får väl dricka mellanöl hela kvällen helt enkelt!
@Slowroller, kan helt klart vara intressant! Ingår där mysa? Och det är verkligen precis några hundra meter från centralen alltså? Så man slipper irra runt i stockholm på morgonen för att sen komma för sent till jobbet xD Är det så nära så ska väl till och med jag hitta till centralen xD
Som sagt, det där med ölsinnet....haha xD Men jo klart man kan försöka, får väl dricka mellanöl hela kvällen helt enkelt!
@Slowroller, kan helt klart vara intressant! Ingår där mysa? Och det är verkligen precis några hundra meter från centralen alltså? Så man slipper irra runt i stockholm på morgonen för att sen komma för sent till jobbet xD Är det så nära så ska väl till och med jag hitta till centralen xD
Och nejdå, är ju gift tvåbarnsfar, så skäms inte för mina 36år på jorden.
Cragganmore! Ah, så fin den. Kommer på fredag då!
Mysa ingår icke! Du får ha med dig eget mysobjekt.
Mmm, den är trevlig men en HP18 är faktiskt trevligare.
Har en whiskykännare till vän så jag har provat mycket... MYCKET.
Bytt? Bytt?! Från den godaste i hela världen..! Så ja, det är Oban som är min absoluta favorit. Än så länge. Kan inte påstå att jag testat all whisky där ute.
36 är inte gammalt. Kände att jag var tvungen att påpeka det, bara.
Ja, mycket bättre än Oban, borde du lärt dig vid det här laget. Kom du bara!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari