Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ah, det var så jag lärde mig whiskydrickandet. En god vän med mat/dryckintresse så det stod härliga till. :) Vet faktiskt inte om jag testat HP om inte fru Alleycat bjudit på den nån gång?

Hon borde ha gjort det eftersom hon har en halv flaska hemma (Highland Park) fast just 18åringen är nice. :)

Själv var jag sambo med just den polarn 1997-1999 i Dublin... Båda gillar mat o god dricka. :yoparty

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Pratar vi finsprit borde ni pausa Whiskydrickandet en stund testa några Rom och Calvor.. Jag dricker knappt whisky längre om det inte serveras espresso och choklad :p

En bra Rom knäcker som tisdagsdricka :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Pratar vi finsprit borde ni pausa Whiskydrickandet en stund testa några Rom och Calvor.. Jag dricker knappt whisky längre om det inte serveras espresso och choklad :p

Mmmm, en bra årgångsrom är nice... Och calva... Kommer aldrig glömma när jag fick mig en Couer de leon 1948 på Pontus in the green house.... MUMS

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Nej, det har hon nog inte. Men hon har en hemma nu. Dock inte 18 utan 12.

När jag landar ett jobb har vi whiskyprovning!

Hon borde ha gjort det eftersom hon har en halv flaska hemma (Highland Park) fast just 18åringen är nice. :)

Själv var jag sambo med just den polarn 1997-1999 i Dublin... Båda gillar mat o god dricka. :yoparty

Avis! Jag älskar god mat. Och dricka. Förstår ej mentaliteten där mat är bränsle och inget annat. Min matälskande dryckeskännare tyckte det var en bra idé att flytta till Östersund... :dummer

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Är osäker på om jag testat nån mer än Laproaigh... vilken är mums! Just nu går faktiskt tankarna till att köpa den istället för Oban då den är lite billigare, och redigt rökig whisky var det längesen jag drack.

Caol Ila ....bör provas , samt även Ardbeg ... Caolen e klar favvo men inte så snäll mot plånboken :D

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.

Rom är också omnomnomnom, men har inte nått någon slags finsmakarnivå där. Har bara ljus hemma, från Mauritius... tror inte det räknas till finrom. ^^

Caol Ila ....bör provas , samt även Ardbeg ... Caolen e klar favvo men inte så snäll mot plånboken :D

Onödigt förslag till en student... :gnissla

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...