Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hahahah, vad i helvete!?

Är med i en grupp på fb som heter "Flygrakan Sjöbo", det är dit vi i princip alltid kör på onsdagarna och fikelifikar.

Nu har nån töffe lagt in detta meddelandet där:

Söndag kl 11 så blev jag misshandlad på Flygrakan café
En som Sylvia är ihop med jag kom i lördags o sov där t söndags så söndags morgon kom han tog mig stryp tag o höll mig hårt fick åka snabbt in t Ystad lasarett 2 gånger vet inte vad som flög i han. O han springer med hagelgevär är jätte rädd o mår inte alls bra har ont över allt han är anmäld så jag har slutat jobba på Flygrakan tack alla som har varit där när jag jobba där om onsdagarna

Va? :va

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Men någon kan väl bjuda på en skoj, smaskig historia?

Jag kan berätta lite om de saker som föregick i mitt umgänge på sh-festen 2011.

Money och två till från forumet som bor lokaliserat i den södra delen av Svea rike kom upp för att festa med oss andra under mc-mässan. De alla sov hos mig över natten som festen begick så vi började ju självklart föra hemma hos mig med diverse olika drycker. Och jag som inte är den äldste här på forumet blev introducerad till den mest barnsliga drinken någonsin av den enda killen som var inneboende hos mig och som är en bit över 30 bast sträcket. Han introducerade mig till Oboy och Mintu. I ärlighetens namn; barnsligt men gott!

Efter detta drar vi in mot festen och väl inne stöter vi på massa vi känner. Det händer en del "incidenter" som min kära vän Mika skulle säga och det förtärs en del alkohol.
Men mitt i allt får en av Money's vänner för sig att hon ska dansa på borde vi sitter vid precis vid soffgrupperna med en krogvakt precis bredvid.
Sagt och gjort är hon uppe och dansar. Vakten rör inte en min.
"Fan det där ser ju kul ut säger jag" och är på väg upp på bordet bredvid då vakten kommer fram och ber mig gå ner från bordet. Jag får gå ner från bordet och vakten tittar lite snabbt på Money's väninna som fortfarande dansar glatt, han ler lite och går sen och ställer sig i sitt hörn igen och fortsätter spana runt.

Det väl utövade, sh's internskämt "Jag känner mig kRäNgT!" och antal garv utdelades några gånger inom gruppen och så fortsatte festen.

Resten av alla incidenter får jag nog tyvärr säga stannar på den festen ;)

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Hahahah, vad i helvete!?

Är med i en grupp på fb som heter "Flygrakan Sjöbo", det är dit vi i princip alltid kör på onsdagarna och fikelifikar.

En som Sylvia är ihop med jag kom i lördags o sov där t söndags så söndags morgon kom han tog mig stryp tag o höll mig hårt fick åka snabbt in t Ystad lasarett 2 gånger vet inte vad som flög i han. O han springer med hagelgevär är jätte rädd o mår inte alls bra har ont över allt han är anmäld så jag har slutat jobba på Flygrakan tack alla som har varit där när jag jobba där om onsdagarna

Jag tror det handlar om att nån snubbe fått ett frispel och tagit stryptag på henom. :gnissla

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tror det handlar om att nån snubbe fått ett frispel och tagit stryptag på henom. :gnissla

Jamen vafan, nu!? Där är väl inga människor så här års? Det var dessutom den värsta formuleringen jag sett på åratal! Avsaknaden av skiljetecken är oerhört störande!

tkdrille

Guest
Hahahah, vad i helvete!?

Min brorsdotter på 10 år hade fomulerat sig bättre.
Var personen full kan man undra.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har många älgar jag. Skulle behöva nån som är duktig på älgjakt och att klättra i träd.

Klättra i träd har faktiskt varit underskattat från min sida! Testade ju igen för ett tag sen, och det var roligare än jag mindes!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!