Fan här hade ju knappt hänt någonting nu på dessa 2.5 timme man varit borta på annat! Skönt! Ni är jätteduktiga
Ni roar er att skriva satan när jag e på jobb....och när jag gått och lagt mig börjar ni igen. Ni är onda!
Men det är ju SH, så att så mycket livsviktigt kan man ju inte ha missat
när jag inte hade vart inne på en hel dag och det hade skrivits 10 sidor under den tiden hade man lite ångest över att läsa allt som skrivits.. blev en del skrolla också för att kunna hinna ikapp flödet på sista sidan
Men det är ju SH, så att så mycket livsviktigt kan man ju inte ha missat
Vad är det här för snack? :O Här tar vi fram banbrytande idéer och delar med oss av våra mest livsviktiga kunskaper!!! SH är mer fakta än wikipedia!
Har ni inga roliga klassificeringar, kodord och liknande än då att dela med er av? Buke har ju en hel hög. Fast de kanske är väl bevarade hemlisar, eller vad säger de andra damerna?
Har ni inga roliga klassificeringar, kodord och liknande än då att dela med er av? Buke har ju en hel hög. Fast de kanske är väl bevarade hemlisar, eller vad säger de andra damerna?
Rookies!
De är inte lika avancerade som vi.
Väl bevarade. Här har de :fika och typ allt annat med : framför, det betyder ligga. De är inte lika avancerade som vi.
Vi snackar inte så mycket i kod. Vi är hrm män.
Väl bevarade. Här har de :fika och typ allt annat med : framför, det betyder ligga. De är inte lika avancerade som vi.
Roockie?...
Jan 2013 vs. Aug 2008 säger jag bara!
Jag har redan hunnit ha paus i några månader från detta forum 2 gånger för att man har hängt här alldeles för mycket.
Sen kan man ju inte mäta sig med Swish däremot.. men det är ju en annan femma.
Missade jag nåt viktigt där 2008?
Tiden mellan då och nu här på forumet..
Syftade mer på hur lång tid man vart medlem och vem som är rookie
...
Roockie?...
Jan 2013 vs. Aug 2008 säger jag bara!
Jag har redan hunnit ha paus i några månader från detta forum 2 gånger för att man har hängt här alldeles för mycket.
Sen kan man ju inte mäta sig med Swish däremot.. men det är ju en annan femma.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|