Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Min brorsdotter på 10 år hade fomulerat sig bättre.
Var personen full kan man undra.

Full och mytoman eller bara tycker det är kul att driva. Sånt där har ju förekommit på SH också. Men då just för att det är SH vet folk att det inte är seriöst.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ursprungliga historien om :fika, har den varit i någon tråd? Någon som kan länka?

Rookie??? Det ska väl vara Rookie600 eller Rookie1000? Det här ju SH! :huvet :glömdet

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Jag kan berätta lite om de saker som föregick i mitt umgänge på sh-festen 2011.

Money och två till från forumet som bor lokaliserat i den södra delen av Svea rike kom upp för att festa med oss andra under mc-mässan. De alla sov hos mig över natten som festen begick så vi började ju självklart föra hemma hos mig med diverse olika drycker. Och jag som inte är den äldste här på forumet blev introducerad till den mest barnsliga drinken någonsin av den enda killen som var inneboende hos mig och som är en bit över 30 bast sträcket. Han introducerade mig till Oboy och Mintu. I ärlighetens namn; barnsligt men gott!

Efter detta drar vi in mot festen och väl inne stöter vi på massa vi känner. Det händer en del "incidenter" som min kära vän Mika skulle säga och det förtärs en del alkohol.
Men mitt i allt får en av Money's vänner för sig att hon ska dansa på borde vi sitter vid precis vid soffgrupperna med en krogvakt precis bredvid.
Sagt och gjort är hon uppe och dansar. Vakten rör inte en min.
"Fan det där ser ju kul ut säger jag" och är på väg upp på bordet bredvid då vakten kommer fram och ber mig gå ner från bordet. Jag får gå ner från bordet och vakten tittar lite snabbt på Money's väninna som fortfarande dansar glatt, han ler lite och går sen och ställer sig i sitt hörn igen och fortsätter spana runt.

Det väl utövade, sh's internskämt "Jag känner mig kRäNgT!" och antal garv utdelades några gånger inom gruppen och så fortsatte festen.

Resten av alla incidenter får jag nog tyvärr säga stannar på den festen ;)

Haha det där känns igen!

När jag bodde i Halmstad så var jag och tjejerna på ett uteställe med en scen som man fick dansa på. Man hamnade då ganska nära taket, där det fanns lite roliga rör och ledningar, hyfsat små och smala sådana. Min tjejkompisar hoppar upp och gör helt sonika några chin ups, till vår stora glädje. :fyllisar

Det dröjer inte länge innan nåt knappt myndigt backslick kommer med bröstig gång och ger oss en ond blick, sen ska han också upp och göra chins. Sjuktigt viktigt att inte rubba hierarkin på klubben!
Det tog dock ungefär fem sekunder innan vakten kommer och är sjukt förbannad och ska slänga ut killen, medan min vän (som gjorde ett gäng chins både före och efter killen kommer dit) inte ens får en blick. :p

tkdrille

Guest
Full och mytoman eller bara tycker det är kul att driva. Sånt där har ju förekommit på SH också. Men då just för att det är SH vet folk att det inte är seriöst.

Jo troligtvis är det så. Tycker alla forum och nätverk har blivit ett jäkla hyckleri med lögner och skit. Uppmärksamhet verkar vara viktigt för vissa att få via lögner.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
massa txt , bla,blabla ....några chin ups, till vår stora glädje. :fyllisar

mera text...bla bla bla

Vad e en "chin up" .... låter som när kvinnfolk ska ta kort på sig själva med mobilen lite snett uppifrån å putläppar .... gjorde stekaren det så förtjänade han å åka ut :crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Haha det där känns igen!

När jag bodde i Halmstad så var jag och tjejerna på ett uteställe med en scen som man fick dansa på. Man hamnade då ganska nära taket, där det fanns lite roliga rör och ledningar, hyfsat små och smala sådana. Min tjejkompisar hoppar upp och gör helt sonika några chin ups, till vår stora glädje. :fyllisar

Det dröjer inte länge innan nåt knappt myndigt backslick kommer med bröstig gång och ger oss en ond blick, sen ska han också upp och göra chins. Sjuktigt viktigt att inte rubba hierarkin på klubben!
Det tog dock ungefär fem sekunder innan vakten kommer och är sjukt förbannad och ska slänga ut killen, medan min vän (som gjorde ett gäng chins både före och efter killen kommer dit) inte ens får en blick. :p

Men vad fan... Varför får alltid alla andra dansa på borden för? Jag gjorde det på ett julbord en gång, då kom det en liten brud med tomteluva och sa åt mig att gå ner för att bordet kunde gå sönder... Tack för den! :va

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!