Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag gled nedför esplanaden i mina nya skor. Det var en kulen afton och i min kran samlades ymnigt med snor. Denna promenad tänkte jag kunde göra mig gott och vederkvicka min själ, det var strax innan jag snubblade på en av PVC tillverkad säl.

Jag rumlade och föll nedför dikets kant, jag måste som människa ha liknat en udda variant. Väl nere bland lera och moras jag kände att jag som människa nått en helt ny fas. Jag svingade mig upp likt en nyss utsprungen kyckling från sitt ägg, lyrisk över att min kran nu var befriad från sitt snor och klägg.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hemkommen från en halvkul kväll på krogen. Ser mycket mer fram emot sh-festen måste jag säga.

Och åter igen har man missat en massa.

asså , dom sista 25 posterna eller vad det e bör exporteras tillbax till Bukefalos forumet..... :7peta

vi normala får återta SH å prata dubbade endurosvålar å dunkande enstånkor istället :)

Nej fan.. Sidan heter ju inte Endurohoj.com och inte enstanka.com heller..

Skall det köras is finns det ju bara en grej som gäller.. Sporthoj med stooora vassa dubbar:

Verktyg för att bryta upp ett vajerlås till cykel?

Ok så här gör du..
Fixa en jävligt bra borrmaskin som klarar att köras konstant i minst 20 min utan att bli överhettad. Ta en 5-10 mm borr och börja borra SATAN ur låset.. använd rikligt med smörjmedel..

eller jaa.. du kan ju göra det lätt för dig och använda en bultsax eller en vinkelslip om du har sånt i närheten. :rolleyes:

Jag gled nedför esplanaden i mina nya skor....

LSD?

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
jajemensan då var de bekräftat, distansförhållanden håller inte, nästan 1 och ett halvt år kämpade jag, men steget till att ta de där nästa för en framtid tillsammans gick inte. 53 mil enkel resa...

så jag antar att jag får börja hänga här då, och vänta på nästa sporthojskille som är villig att krossa mitt hjärta
hej förresten! jag lovar att jag inte är lika dyster jämt!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Nä, vi har ju kommit fram till att det borde funka fint med klicker! :D

Hehe har bett min kompis som har hunduppträning att skaffa fram en klicker åt mig xD Så jävla kul om man bara helt alldagligt sitter ute på en middag med lite polare eller något och någon säger eller gör något man gillar, så tar man bara fram den och klickar lite så blir han/hon lycklig xD

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
jajemensan då var de bekräftat, distansförhållanden håller inte, nästan 1 och ett halvt år kämpade jag, men steget till att ta de där nästa för en framtid tillsammans gick inte. 53 mil enkel resa...

så jag antar att jag får börja hänga här då, och vänta på nästa sporthojskille som är villig att krossa mitt hjärta

Jaha ja. Trist. Men välkommen.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hehe har bett min kompis som har hunduppträning att skaffa fram en klicker åt mig xD Så jävla kul om man bara helt alldagligt sitter ute på en middag med lite polare eller något och någon säger eller gör något man gillar, så tar man bara fram den och klickar lite så blir han/hon lycklig xD

Glöm bara inte: Klick = godis. Det är ju därför hundarna blir så glada ;)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Det var trist, men knappast svårgissat. Att ha ett förhållande av den karaktären torde vara lika lätt som att försöka trä en synål på en vild rodeohäst. Å andra sidan finns det ju dom som bor ihop och har över 100 mils mentalt avstånd från varann. Lika illa det.

Misströsta ej, det finns säkert något attraktiv påg i Gävle eller strax däromkring som tänder kärlekens napalm igen. Testa att gå till det lokala snabbköpet och tappa en chokladkaka lite överallt. Rätt vad det är står han där, den svenske Richard Gere med ett Colgate-leende och nypåmaderat hår och vill hjälpa dig ta upp kakan.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det var trist, men knappast svårgissat. Att ha ett förhållande av den karaktären torde vara lika lätt som att försöka trä en synål på en vild rodeohäst. Å andra sidan finns det ju dom som bor ihop och har över 100 mils mentalt avstånd från varann. Lika illa det.

Misströsta ej, det finns säkert något attraktiv påg i Gävle eller strax däromkring som tänder kärlekens napalm igen. Testa att gå till det lokala snabbköpet och tappa en chokladkaka lite överallt. Rätt vad det är står han där, den svenske Richard Gere med ett Colgate-leende och nypåmaderat hår och vill hjälpa dig ta upp kakan.

Ledsen men den svenska Richard Gere (dessutom lammkött) finns här i Halmstad. Alternativt i Borås där han är uppvuxen. Men det finns nog en annan snygging i Gävletrakten med ett Colgate-leende iallafall!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ledsen men den svenska Richard Gere (dessutom lammkött) finns här i Halmstad. Alternativt i Borås där han är uppvuxen. Men det finns nog en annan snygging i Gävletrakten med ett Colgate-leende iallafall!

Kan förresten ordna bildbevis på den här fagra pågen men definitivt inte i tråden, det får bli i PM eftersom jag är för snäll för att outa en stackars ovetande påg så här offentligt.
(Här vore det bra med en hemlig SH-singeltrådsgrupp på ansiktsboken där man outar folk (dejter eller ragg) i tid och otid)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kan förresten ordna bildbevis på den här fagra pågen men definitivt inte i tråden, det får bli i PM eftersom jag är för snäll för att outa en stackars ovetande påg så här offentligt.
(Här vore det bra med en hemlig SH-singeltrådsgrupp på ansiktsboken där man outar folk (dejter eller ragg) i tid och otid)

För min del behövs det inte alls. Och förresten tycker jag att du är lite taskig som marknadsför snubbar som inte hänger i den här tråden. Kan det ha att göra med att ni tycker utbudet här är ruttet? :D

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

Humor, min richard gere kom från utanför borås, så de vet jag inte om jag vågar testa igen.
men sant, ska tappa en jävla massa chokladkaor innan säsongen börjar igen.. en mc brud i nöd kan man alltid spela på, de brukar alltid ge napp nån gång.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Det var intressant, det här med kopior av människor. Själv är jag produkten av ett biologiskt experiment och finns lite varstans. Jag är inget lammkött, men har en väl tilltagen penis då stavhopp var en av grenarna jag designades för att bli framstående i.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Du borde testa att röka det. Det är inte heller gott alls faktiskt.

Jag älskar allt som är ogott. En oangenäm smak är det som väcker en ur tillvarons meningslöshet.

Last edited:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Du har alltså en bild på underverket i fråga? Jag är nyfiken på min ära ang likheten. Själv har jag en kompis som är och framförallt var en kopia av Axl Rose under de år på 80-90 talet de stod högt i kurs. Han fick ligga i tid och otid.

Edit: Trots att han sjunger lika illa som en skottskadad Nilfisk suger damm.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Humor, min richard gere kom från utanför borås, så de vet jag inte om jag vågar testa igen.
men sant, ska tappa en jävla massa chokladkaor innan säsongen börjar igen.. en mc brud i nöd kan man alltid spela på, de brukar alltid ge napp nån gång.

Men såg han ut som Richard Gere då?

Slowroller - det är mycket du inte vet :hihi
Jag hänger här för jag tycker ni är roliga! Därmed inte sagt att jag fiskar efter någon. :7peta

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!