Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det var intressant, det här med kopior av människor. Själv är jag produkten av ett biologiskt experiment och finns lite varstans. Jag är inget lammkött, men har en väl tilltagen penis då stavhopp var en av grenarna jag designades för att bli framstående i.

Är din penis lika väl tilltagen som en 50 cl ölburk?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Humor, min richard gere kom från utanför borås, så de vet jag inte om jag vågar testa igen.
men sant, ska tappa en jävla massa chokladkaor innan säsongen börjar igen.. en mc brud i nöd kan man alltid spela på, de brukar alltid ge napp nån gång.

Har du ett välsvarvat akterkastell så rekommenderar jag att tappa kakan så att detta blottas i dina försök att bärga kaloriknippet. Detta kan i bästa fall, bland limpor och diskmedel tända en erotisk brasa i grenen på ditt tilltänkta objekt.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Har du ett välsvarvat akterkastell så rekommenderar jag att tappa kakan så att detta blottas i dina försök att bärga kaloriknippet. Detta kan i bästa fall, bland limpor och diskmedel tända en erotisk brasa i grenen på ditt tilltänkta objekt.

haha absolut, den kan sin sak:)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Är din penis lika väl tilltagen som en 50 cl ölburk?

Den är lite som en barbapenis. Den kan måttsättas och formas lite efter tycke och smak. Framför allt ändrar den mått om någon attraktiv tös smakar på den.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Du måste varit drömpojken för tanterna som jobbade i skolmatsalen. :)

Nja, Blind-Anders stod högre i kurs. Han var blind både i ögon och tunga. Man kunde servera ett stolsben, och ändå slickade han sig lyckligt om munnen och frågade om det fanns mer.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
jajemensan då var de bekräftat, distansförhållanden håller inte, nästan 1 och ett halvt år kämpade jag, men steget till att ta de där nästa för en framtid tillsammans gick inte. 53 mil enkel resa...

så jag antar att jag får börja hänga här då, och vänta på nästa sporthojskille som är villig att krossa mitt hjärta
hej förresten! jag lovar att jag inte är lika dyster jämt!

Nej men! :)
För måååååånga sidor sedan lades det in en annons här i tråden efter 27-årig akademiker (=smart tjej), och här dyker du upp. :lol :tummenupp Vissa har (kanske?) tur.... :yoparty

Men ytter ligare en chey i tråden lär väl tempo öka ytterligare.... :banana

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
För måååååånga sidor sedan lades det in en annons här i tråden efter 27-årig akademiker (=smart tjej), och här dyker du upp. :lol :tummenupp Vissa har (kanske?) tur.... :yoparty

Just nu leder du tävlingen "Årets särskrivning". :tummenupp

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

de var som tusan men javisst här är jag, adjunkt/stressforskare/snart doktorand mer akademisk får man leta efter, dock är jag bara 25, snart 26, och smart är jag bara på jobbet så de kanske sprack iaf;):banana

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jösses jösses jösses. Jag förstår inte vad som händer här men nån kommer snart stryka med om det ska fortsätta dyka in såhär mycket kvinnfolk i tråden. :gnissla

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
jajemensan då var de bekräftat, distansförhållanden håller inte, nästan 1 och ett halvt år kämpade jag, men steget till att ta de där nästa för en framtid tillsammans gick inte. 53 mil enkel resa...

så jag antar att jag får börja hänga här då, och vänta på nästa sporthojskille som är villig att krossa mitt hjärta

Välkommen :hej

:ligga?

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1

Fan Sarah har ni gjort slut? :O Visste jag inte. Och visste inte att det va ett distansförhållande heller :O

-edit- och btw så ligger ditt spritt nya filter fortfarande kvar i min bokhylla!!!! :D

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Fan Sarah har ni gjort slut? :O Visste jag inte. Och visste inte att det va ett distansförhållande heller :O

-edit- och btw så ligger ditt spritt nya filter fortfarande kvar i min bokhylla!!!! :D

ja... foccan, han lämnade mig, därför jag vart så grinig senaste tiden. Nä vi träffades väldigt mycket tanke på avståndet.

Yes..de är ju underbart, att du inte har gett upp den!..ska göra ett nytt försök att komma och hämta den, nu när jag fått mer tid på helgerna så att säga..

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
ja... foccan, han lämnade mig, därför jag vart så grinig senaste tiden. Nä vi träffades väldigt mycket tanke på avståndet.

Yes..de är ju underbart, att du inte har gett upp den!..ska göra ett nytt försök att komma och hämta den, nu när jag fått mer tid på helgerna så att säga..

Gör så! Det har ju inte tagit så mycket plats heller så det har varit lugnt xD Bara att jag varit sugen på att sätta i det i min plåtpolle ^^ :banana

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!