Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Wiehe slutat jobbet nu. Har en svår fråga

Gissa vad som ärstörsta nackdelen med mitt jobb som taxi, speciellt när man är mest på landsbygden en dag.

Förresten så kanske jag har dejt ikväll Wiehe igen

Ligger ni?

Grattis till dejten.

Jag var tillfrågad på någon form av dejt (vet inte hur jag ska tolka det) men jag missade det.

Började på rådjursgryta ikväll men efter att ha kokat ur blodet insåg jag att jag inte hade alla ingredienser hemma och behövde vin. Så jag sket i det, ställde grytan med köttbitarna i kylen. Får koka klart imorgon. Nu CHIPS OCH COLA :näsblod

tkdrille

Guest
Grattis till dejten.

Jag var tillfrågad på någon form av dejt (vet inte hur jag ska tolka det) men jag missade det.

Började på rådjursgryta ikväll men efter att ha kokat ur blodet insåg jag att jag inte hade alla ingredienser hemma och behövde vin. Så jag sket i det, ställde grytan med köttbitarna i kylen. Får koka klart imorgon. Nu CHIPS OCH COLA :näsblod

Tack =) De är inte säkert men hon skulle troligen komma.

De var ju fasen, sådant där får man ju inte missa när man ska ha riktigt god mat. men chips funkar ibland med ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tack =) De är inte säkert men hon skulle troligen komma.

De var ju fasen, sådant där får man ju inte missa när man ska ha riktigt god mat. men chips funkar ibland med ;)

Fördelen med att låta köttet stå i kylen är att det blir mer smak. Så det är väl lika bra det ändå :tummenupp

Jag orkar inte laga nåt annat eller så. Då känns det som det kan vara okej med chips :7peta

tkdrille

Guest
Fördelen med att låta köttet stå i kylen är att det blir mer smak. Så det är väl lika bra det ändå :tummenupp

Jag orkar inte laga nåt annat eller så. Då känns det som det kan vara okej med chips :7peta

De är sant. Och de ska smaka mycket =).
Jag själv brukar vara så pass lat att jag lagar all mat för veckan på samma gång och fryser in. Och snyltar lymiddagar hos föräldrarna ibland haha.

Jag äter faktiskt chips nu med tyvärr haha. Sourcream och bearnaise.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Den uppfinningen är helt underbar. Hade en kund som skulle uppfinna liknande den modellen men med uppsamlare. Hur svårt de nu är att uppfinna =)

Fast de hade ju sett väldigt kul ut om jag satt mig på en sådan ute på slätten och vem som helst kan se en ;)

Ja jag vet inte om det kan kallas uppfinna.

Tejp och plastpåsar fixar ju det jobbet :p

Haha ja det hade varit fint. Med firmanamnet på bilen och allt :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Kunde inte sagt det bättre själv!

"Rapporterar inlägget"

Hets mot drycksort!

Skämt åsido. Julmust är värt att DÖ för :)

Om det är värt att dö för är det väl onödigt att ställa frågan om det är värt att gå för? ;)

Jag håller inte med er, men så är jag en skum typ som inte tycker om lakrits heller, så jag har väl inget att säga till om. :rolleyes:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
De är sant. Och de ska smaka mycket =).
Jag själv brukar vara så pass lat att jag lagar all mat för veckan på samma gång och fryser in. Och snyltar lymiddagar hos föräldrarna ibland haha.

Jag äter faktiskt chips nu med tyvärr haha. Sourcream och bearnaise.

Jag äter inte chips, tänkte göra det men valde att göra varma mackor istället. :p Min behandlare klagar på mig annars. Chips får jag äta sen ändå :tummenupp

Lyxmiddagar hos föräldrar blir det aldrig för mig bara för mina päron befinner i huvudstaden och jag på Sveriges framsida. Så lyxmiddagar får jag fixa själv, tur jag gör minst 4 portioner åt gången så jag hinner ha flera lyx i veckan ;) Saknas bara en man som kan laga lyxig mat till mig :rolleyes:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Om det är värt att dö för är det väl onödigt att ställa frågan om det är värt att gå för? ;)

Jag håller inte med er, men så är jag en skum typ som inte tycker om lakrits heller, så jag har väl inget att säga till om. :rolleyes:

Tycker du inte om någon typ av lakrits? :confused:

tkdrille

Guest
Ja jag vet inte om det kan kallas uppfinna.

Tejp och plastpåsar fixar ju det jobbet :p

Haha ja det hade varit fint. Med firmanamnet på bilen och allt :gnissla

Haha nej men "uppfinnare" vill utmärka sig så fruktansvärt.

Jag tror faktiskt att min chef hade ringt upp mig senare på kvällen. Telefonummer står längs hela bilen på båda sidor och har företagsnamnet överallt haha.

tkdrille

Guest
Jag äter inte chips, tänkte göra det men valde att göra varma mackor istället. :p Min behandlare klagar på mig annars. Chips får jag äta sen ändå :tummenupp

Lyxmiddagar hos föräldrar blir det aldrig för mig bara för mina päron befinner i huvudstaden och jag på Sveriges framsida. Så lyxmiddagar får jag fixa själv, tur jag gör minst 4 portioner åt gången så jag hinner ha flera lyx i veckan ;) Saknas bara en man som kan laga lyxig mat till mig :rolleyes:

Haha de ändrar sig mycket med maten märker jag.

Blir ju lite långt för att äta om man ska åka hela den vägen. Men jag kan ju laga go mat så de är bara att hälsa på när du än känner för ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Haha ja men jag är lite shizo ibland :p

Jag tycker det är värt att dö för men jag vill inte gå ut i kylan :glömdet

Och lakrits är ju inte gott så det behöver du inte känna dej dum som inte gillar :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!