Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Då får det vara någon med klent hjärta. Ska vi ha vadslagning om vem det blir?

Jag röstar på mig. Det är redan för mycket fart i tråden för att man skall orka hänga med helt.
Stryker med av chocken alltså.
Jag bor ju i Poonville, så att ha en massa fruns som man ändå inte får besudla runt sig är ju vardagsmat, det dör då inte jag av.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
jajemensan då var de bekräftat, distansförhållanden håller inte, nästan 1 och ett halvt år kämpade jag, men steget till att ta de där nästa för en framtid tillsammans gick inte. 53 mil enkel resa...

så jag antar att jag får börja hänga här då, och vänta på nästa sporthojskille som är villig att krossa mitt hjärta
hej förresten! jag lovar att jag inte är lika dyster jämt!

Amen to that. Hade ett på ganska exakt 100 mil (norrlandstös) en gång i tiden. Spenderade ungefär lika lång tid som du gjorde på det förhållandet. Men i efterhand är man ju glad att det tog slut. Generellt sätt brukar det bli krångel och i slutändan inte funka.

Men se det positivt. Nu har du möjlighet att få ett fungerande socialt liv som oftast tar stryk av distansförhållanden :tummenupp

Välkommen!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Så jäkla drygt, sitter och väntar på att en kompis ska komma hit med min bil... Trodde hon skulle komma senast 14, men tydligen inte. Jag är ju låst utan den! :4skrika

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Amen to that. Hade ett på ganska exakt 100 mil (norrlandstös) en gång i tiden. Spenderade ungefär lika lång tid som du gjorde på det förhållandet. Men i efterhand är man ju glad att det tog slut. Generellt sätt brukar det bli krångel och i slutändan inte funka.

Men se det positivt. Nu har du möjlighet att få ett fungerande socialt liv som oftast tar stryk av distansförhållanden :tummenupp

Välkommen!

jajemen, jag hoppas att jag kommer fram till de snart med, att de var lika bra, Även de bästa förhållandet klarar inte av det helt enkelt, nån gång måste man våga ta steget vidare, eller bryta upp.

haha jaa, nu blir de mer kvalitetstid med darlingen i garaget istället, han sviker då aldrig;) :banana (och vännerna såklart)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det var sista gången hon får låna den?

Nja, det är liksom inte riktigt så. :tungan

Vi var hos hennes brorsa igår, och orkade inte ta bussen dit, så jag körde dit, åkte hem med en kompis som var nykter och idag ska hon köra hit bilen och så ska jag köra henne till stationen, för hon sov hos sin brorsa.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Så jäkla drygt, sitter och väntar på att en kompis ska komma hit med min bil... Trodde hon skulle komma senast 14, men tydligen inte. Jag är ju låst utan den! :4skrika

Sluta klaga.

Jag behövde byta bromsar på min bil då vänster bak har slitits ner till plåten men efter att ha skruvat isär allt så lyckas jag inte få tillbaka kolven och lagom tills dess gick solen ner (mekade utomhus)

"Tar nya tag imorgon" tänkte jag så jag lämnade bilen isärskruvad och fick skjuts hem.

Den natten kom snön tillbaka.

Idag har jag satt ihop allt med gamla grejerna och imorgon lämnar jag in den till verkstan istället.

tkdrille

Guest
Wiehe slutat jobbet nu. Har en svår fråga

Gissa vad som ärstörsta nackdelen med mitt jobb som taxi, speciellt när man är mest på landsbygden en dag.

Förresten så kanske jag har dejt ikväll Wiehe igen

Ligger ni?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S