Tjerringen
Har klampat in igen
Tunga prylar på min ära. Har damen svårsinne i afton?
Svårsinne är bara förnamnet, men det har passerat. Jag är halvt om halvt mitt otäcka jag igen...
Tunga prylar på min ära. Har damen svårsinne i afton?
Haha de ändrar sig mycket med maten märker jag.
Blir ju lite långt för att äta om man ska åka hela den vägen. Men jag kan ju laga go mat så de är bara att hälsa på när du än känner för
Jag gled nedför esplanaden i mina nya skor. Det var en kulen afton och i min kran samlades ymnigt med snor. Denna promenad tänkte jag kunde göra mig gott och vederkvicka min själ, det var strax innan jag snubblade på en av PVC tillverkad säl.
Jag rumlade och föll nedför dikets kant, jag måste som människa ha liknat en udda variant. Väl nere bland lera och moras jag kände att jag som människa nått en helt ny fas. Jag svingade mig upp likt en nyss utsprungen kyckling från sitt ägg, lyrisk över att min kran nu var befriad från sitt snor och klägg.
De ja som en ormen!
sorry! lovar att bli mer "grabbig" snart!
Jaja,naturligtvis. Du är ju kvinna
De ja som en ormen!
Tycker du inte om någon typ av lakrits?
Ojdå, bommade detta. Ormar i paradiset?
Nej, ingen alls. Men jag älskar surt godis, vilket man tydligen ska göra då.
Lyxmiddagar hos föräldrar blir det aldrig för mig bara för mina päron befinner i huvudstaden och jag på Sveriges framsida. Så lyxmiddagar får jag fixa själv, tur jag gör minst 4 portioner åt gången så jag hinner ha flera lyx i veckan Saknas bara en man som kan laga lyxig mat till mig
Lakrits är i sanning vidrigt. Vem fan kom på att man ska äta det?
Sluta klaga.
Jag behövde byta bromsar på min bil då vänster bak har slitits ner till plåten men efter att ha skruvat isär allt så lyckas jag inte få tillbaka kolven och lagom tills dess gick solen ner (mekade utomhus)
"Tar nya tag imorgon" tänkte jag så jag lämnade bilen isärskruvad och fick skjuts hem.
Den natten kom snön tillbaka.
Idag har jag satt ihop allt med gamla grejerna och imorgon lämnar jag in den till verkstan istället.
Ikväll ska jag på förfest med en massa brewdar, min närvaro är önskvärd. Så efter ikväll är det inte säkert att jag skriver i denna tråd någe mera.
Ikväll ska jag på förfest med en massa brewdar, min närvaro är önskvärd. Så efter ikväll är det inte säkert att jag skriver i denna tråd någe mera.
Jag behöver också nån som lagar lyxig mat åt mig! Jag varken vill eller orkar (eller kan?) göra det själv och jag har ju inte heller direkt nära till mina föräldrar för att kunna snylta där...
Jag gillar både lakrits och surt godis, är det normalt eller borde jag uppsöka en läkare?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari