Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tyvärr tror jag du får vänja dig. Jag kan dock glädja dig med att någonstans kring 36-37 börjar det mattas av :)

Jag tillhör en av dom som aldrig velat ha barn. Det som ofta stör omgivningen är att jag inte har någon speciell anledning. Tycker mest att ska man skaffa barn så ska man önska barn. Man kan inte skaffa barn bara för att alla andra gör det, vilket jag får känslan av att många gör :dummer

Man lär sig ta det med ett leende :rofl Alla kan inte vilja samma sak.
Det som är överraskande är att det kan vara nog så svårt att hitta någon annan som inte vill ha barn.

Från en som faktiskt är gammal och vis utan att ha ändrat åsikt :)
Anna

Man ska alltså behöva stå ut i 10 år till innan folk lägger ner? :gnissla

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Men det är ju kul att öva på att göra barn i alla fall.......lite som korp-fotboll, du spelar mest lite oseriösa matcher, tränar ibland men dricker oftast öl. Samma sak med att aldrig skaffa barn, jag ser det lite som korp-sex :tummenupp (fast dricker sällan öl i sängen :rolleyes:)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
jag har både jobbat som fritidsledarvikarie och musiklärarvikarie. Och jag har försökt med att ge kidsen intresse för sporthojar. Men tyvärr är det väldigt inskränkt i Sverige att flickor ska hoppa hopprep (och vissa till och med leka prinsessor) och pojkar ska leka fotbollsproffs :zpy

EDIT:
Träffade i och för sig en grabb på en lågstadieskola som körde mimi-moto på bana och hade planer att börja köra 125a när han blev äldre! Han var luuugnt min favvo! :D

Min David på 4,5år talar dagligen om för fröknarna på förskolan att han skall minnsan köpa en motorcykel... en svart... och jättesnabb... och alla fröknar som vill och kan hålla sig fast får åka med honom när han skall köra, men han kommer gasa på myyyyycket. :D :yoparty

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag älskar mitt jobb, ingen dag är den andra lik och man ställs inför nya utmaningar varje dag. Det är fantastiskt roligt att se hur de lär och utvecklas. Man ger väldigt mycket av sig själv men får så otroligt mycket tillbaka! Vi brukar säga att vi har världens bästa jobb; i vilka andra yrken blir man omkramad när man kommer/går hem, får höra "jag tycker om dig!" och "du är bäst", och möts av leenden så fort man kommer in i ett rum?!
Men visst är det tufft ibland, det kan jag inte förneka. Vi har 45 barn på avdelningen på 7 personal, varav en ganska stor andel barn egentligen skulle behöva extra stöd av någon form. Det blir höga ljudnivåer och rörigt, inte alltid lätt att följa läroplanens mål för vi har helt enkelt inte resurser.
Nu i eftermiddag var det jag och 4 vikarier, så jag har sprungit omkring som en dåre för att få ihop eftermiddagen eftersom jag var den enda som var insatt. Lite mör i skallen nu.
Men imorgon ska jag ha förmiddagen tillsammans med mina fantastiska 5-åringar!

Har själv två grabbar på förskola och ni som jobbar på förskola är banne mig mina hjältar! :bow

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det är lugnt, jag föddes med sinne för galghumor så jag kan inte hjälpa det faktum att jag skrattar åt smaklösa skämt även om det egentligen inte är moraliskt rätt.

När jag gick i körskola för mc-kortet så körde jag ibland tillsammans med en tjej som jobbar som gravgrävare... där kan vi snacka om galghumor. :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men det är ju kul att öva på att göra barn i alla fall.......lite som korp-fotboll, du spelar mest lite oseriösa matcher, tränar ibland men dricker oftast öl. Samma sak med att aldrig skaffa barn, jag ser det lite som korp-sex :tummenupp (fast dricker sällan öl i sängen :rolleyes:)

Ja, öva går bra. Jag gillar min p-stav, kommer ha den resten av livet. :lol

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
P-stav = underbart!!!! Behöver man aldrig vara orolig att tjejen "slarvar" med p-pillren! :tummenupp Hållt på och blivit pappa 3 gånger >_<[/QUOTE

haha vem är det som har slarvat då egentligen?;):banana du får väl hålla inne på grejorna, eller göra av dem på rätt plats;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
P-stav = underbart!!!! Behöver man aldrig vara orolig att tjejen "slarvar" med p-pillren! :tummenupp Hållt på och blivit pappa 3 gånger >_<

Jag är så jävla disträ, så pillerknaprandet höll på att sluta i katastrof här med... P-staven glömmer man inte! :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Min David på 4,5år talar dagligen om för fröknarna på förskolan att han skall minnsan köpa en motorcykel... en svart... och jättesnabb... och alla fröknar som vill och kan hålla sig fast får åka med honom när han skall köra, men han kommer gasa på myyyyycket. :D :yoparty

Kan även nämna att nämnda David tjatar om hur han om 1,5 vecka skall hitta just denna motorcykel på mässan... så jag misstänker att alla på dagis får höra detta mer o mer fram till dess och sen få höra om det ännu mer nån vecka efter. :hihi

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
P-stav = underbart!!!! Behöver man aldrig vara orolig att tjejen "slarvar" med p-pillren! :tummenupp Hållt på och blivit pappa 3 gånger >_<[/QUOTE

haha vem är det som har slarvat då egentligen?;):banana du får väl hålla inne på grejorna, eller göra av dem på rätt plats;)

Jo fast om tjejen säger att hon käkar p-piller och sköter det så litar man ju på det :p

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
4422228026_cc263149a0.jpg

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tamejfan, det här händer liksom inte varje dag.

Går det som det ska blir jag och Yipyip nästan grannar i mars. Det blir lätt att leverera enhörningen. :crash

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Tamejfan, det här händer liksom inte varje dag.

Går det som det ska blir jag och Yipyip nästan grannar i mars. Det blir lätt att leverera enhörningen. :crash

Fan blir mycket :borra då!!! :D.....eller :fika menar jag! (Varför kan inte SH lägga till en smiley som har kommandot :fika för? :tummenupp)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jo fast om tjejen säger att hon käkar p-piller och sköter det så litar man ju på det :p

ska aldrig lita på tjejer;) visste ni förresten att om tjejen käkar p piller, så kan hennes onormala hormonutsöndring göra så att hon "väljer" fel kille,:tuttar att endorfinerna blir anorlunda. och när tjejen nån gång slutar äta p piller, kan de bli en hormonkrock och man passar inte längre.. ( nä jag är inte knäpp, de finns studier som påstår detta)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...