Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Syftade på ängeln. Jag är själv en sån där "torr och tråkig" person som tycker de där skämten är fruktansvärt smaklösa. Eller så har jag bara respekt nog för de anhöriga.

Det är lugnt, jag föddes med sinne för galghumor så jag kan inte hjälpa det faktum att jag skrattar åt smaklösa skämt även om det egentligen inte är moraliskt rätt.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
En vän till mej är också förskolelärare och hon möttes av "va tjockt ditt ansikte ser ut" när hon kom nyklippt till jobbet en dag :p

Jag jobbade som fritidsledarvikarie på ett ställe och där fanns en invandrar grabb på 8 år. Hela hans familj var invandrare men alla kunde flytande svenska. Och han kommer fram till mig en gång och brister ur sig:
Vet du vad bh heter på norska?... Tuttekasse!

Det var svårt då att inte hålla sig för garv! och jag får ju inte uppmana barnen att dra såna skämt :p

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Är det :kaos du ber om hjälp med är svaret vänligt men bestämt nej tack.

Nej jag vill ha hjälp med att få bort kaoset :p

Jag och mina vänner har något vi kallar matlaget. Vi turas om att ses hemma hos varandra för att laga mat tillsammans.
Lite som "Halv åtta hos mej" fast vi var först :p

Jag tänker att man kanske skulle göra samma grej med städning?
En gång i veckan träffas man 4 kompisar och storstädar den enas ställe.
Så turas man om en gång i veckan och får själv hjälp med att storstäda en gång i månaden :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nej jag vill ha hjälp med att få bort kaoset :p

Jag och mina vänner har något vi kallar matlaget. Vi turas om att ses hemma hos varandra för att laga mat tillsammans.
Lite som "Halv åtta hos mej" fast vi var först :p

Jag tänker att man kanske skulle göra samma grej med städning?
En gång i veckan träffas man 4 kompisar och storstädar den enas ställe.
Så turas man om en gång i veckan och får själv hjälp med att storstäda en gång i månaden :)

Det var innovativt. Men jag tror inte jag vill att mina vänner storstädar hemma hos mig :död :crash

Jag röstar för halv åtta hos vänner!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Det var innovativt. Men jag tror inte jag vill att mina vänner storstädar hemma hos mig :död :crash

Jag röstar för halv åtta hos vänner!

Har du för många hemliga lådor? :gnissla

Jag blir mest glad om någon rotar i lådorna. Har hittat massor av spännande saker som jag själv glömt att jag hade nu när jag tömmer allt :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har du för många hemliga lådor? :gnissla

Jag blir mest glad om någon rotar i lådorna. Har hittat massor av spännande saker som jag själv glömt att jag hade nu när jag tömmer allt :D

Nejdå så många är de inte :hihi:crash

Nejdå. Men allvarligt 30 kvm. Det skulle bara bli stökigt om fyra personer ska städa hemma hos mig samtidigt. Dessutom får jag försöka städa två dagar i veckan på grund av ett odjur här.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Nejdå så många är de inte :hihi:crash

Nejdå. Men allvarligt 30 kvm. Det skulle bara bli stökigt om fyra personer ska städa hemma hos mig samtidigt. Dessutom får jag försöka städa två dagar i veckan på grund av ett odjur här.

Ja det är ju sant förstås :)

Minns när jag växte upp med en Golden Retreiver. Det var ju fasen hårtussar överallt hela tiden!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...