Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Exakt.. you don't get it.

Tänkt dig att en kille du är tillsammans med som du verkligen tycker om skriver en kärlekshälsning där han har tagit sig besväret att inte bara lära sig massa häst/ridningsuttryck utan även fått med Kawasaki's loggas font för använda allt på ett kreativt sätt för att säga hur mycket just DU betyder för honom.

Jag fattade visst det. Jag är väl inte tillräckligt romantiskt lagd helt enkelt. :näsblod

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
:3freak

Det ser ut så ja :D Men ta inte ner tv och konsol för min skull, vi kan spela i mars också :rolleyes:

Jag kan ju låtsas att det är för din skull och inte för att jag är en spelnörd som inte kan vara utan min tv :p

Men nä teven kommer vara kopplad till datorn också för filmtittande.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag är lärare både mot förskola och grundskolans tidiga år, men jobbar på en förskola och har hand om 3-5åringar. Så man är ute ganska mycket!

Jag hoppas du tar chansen att påverka deras intresse för sporthojar, för jag antar att man kan påverka deras framtida intressen redan i den åldern.:)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag hoppas du tar chansen att påverka deras intresse för sporthojar, för jag antar att man kan påverka deras framtida intressen redan i den åldern.:)

jag har både jobbat som fritidsledarvikarie och musiklärarvikarie. Och jag har försökt med att ge kidsen intresse för sporthojar. Men tyvärr är det väldigt inskränkt i Sverige att flickor ska hoppa hopprep (och vissa till och med leka prinsessor) och pojkar ska leka fotbollsproffs :zpy

EDIT:
Träffade i och för sig en grabb på en lågstadieskola som körde mimi-moto på bana och hade planer att börja köra 125a när han blev äldre! Han var luuugnt min favvo! :D

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...