Fan vad jag är sugen på tvspel. Ska ladda järnet tills jag får spela loss med Yipyip!!!
Vad vill du spela då?
Och betyder det att jag borde ta med TV och konsoll på en gång? Funderar annars på om det ska få följa med ner i mars istället
Fan vad jag är sugen på tvspel. Ska ladda järnet tills jag får spela loss med Yipyip!!!
Om du är så, kan jag vara så också!
Men... nu ska jag köpa tågbiljetter! Vad verkligt det blev nu
Härligt! När åker du?
Se vad mycket du missar!
Vad vill du spela då?
Och betyder det att jag borde ta med TV och konsoll på en gång? Funderar annars på om det ska få följa med ner i mars istället
Skrattade lite här...
http://www.sporthoj.com/forum/showt...-eller-tr%E5kigaste-sk%E4mt!-OBS-l%E5g-niv%E5
Men tyckte våra skämt tidigare idag var bäst. Du vet, de om de som precis sett livets begynning.
Nja... Ytterst tveksamt...
Exakt.. you don't get it.
Tänkt dig att en kille du är tillsammans med som du verkligen tycker om skriver en kärlekshälsning där han har tagit sig besväret att inte bara lära sig massa häst/ridningsuttryck utan även fått med Kawasaki's loggas font för använda allt på ett kreativt sätt för att säga hur mycket just DU betyder för honom.
Det ser ut så ja Men ta inte ner tv och konsol för min skull, vi kan spela i mars också
Har också varit stelfrusen idag... Blir ju några timmar om dagen man är ute - nackdelen med mitt yrke!
Men... nu ska jag köpa tågbiljetter! Vad verkligt det blev nu
Äh, du hade gilla't!
Jag trodde du var lärare?
Jag trodde du var lärare?
Att få det serverat så en ensam helg, helt klart! Tveksamt om jag hade fixat nåt sånt själv dock.
Jag är lärare både mot förskola och grundskolans tidiga år, men jobbar på en förskola och har hand om 3-5åringar. Så man är ute ganska mycket!
Dåligt, gäller ju att ge och ta cheyen! Karma is a bitch!
Jag kan ju låtsas att det är för din skull och inte för att jag är en spelnörd som inte kan vara utan min tv
Men nä teven kommer vara kopplad till datorn också för filmtittande.
Åh, jag kan allt ge, inga problem! :
Fel jävla Engla!
Fel jävla Engla!
Jag hoppas du tar chansen att påverka deras intresse för sporthojar, för jag antar att man kan påverka deras framtida intressen redan i den åldern.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |