Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
tkdriller - här har du vår deal...

DSC_6490.jpg

Edit. Såg att pinnen inte syntes så bra men den är i mina händer, ville betona den... :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Härligt med hästar som har lite energi! ;)

Dieselhästar.. Det är pigga hästar det! Mycket vridmoment! :banana

Satt iofs på syrrans häst en gång när hästen fick ryck och drog iväg i full galopp på en skogsstig. Var först inte beredd på det men sen infann man sig i det och jävlar var det bar av då hennes polle är rätt pigg. Sen, efter ett litet tag när jag valde att få stopp på 'na och syrran kom springandes ikapp så måste hästkraken blivit rätt förvirrad när jag först klappa och sa "duktig polle" och sen kom syrran och var fly förbannad på henne. Men jag log glatt med adrenalinet flödande :D

Jo om damasken är hel så är de värt att försöka =) Men har damasken gått sönder och de ser skitigt ut så är de som att skjuta upp jobbet ett år till.

Låg ute och skruva kontakter till släp både bil och släp fy fan att man tog fel skor och frös som satan. Härliga värme och film...

Det är ju såklart. Det avgör ju mycket om tätningar och liknande ser ut som "hej kom och hjälp mig" eller om de är fräscha. Alltid bäst att ha grejer som är hela och rena som du säger. Men sen finns ju de som tror att bara för att en kolv i ett ok rör sig segt så måste man byta hela oket, när det egentligen kan räcka med att man tvättar kolvarna och fettar in glidytor. Just detta är något man fixat många kärvande bromsoks-kolvar på.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du skymde ju knappt utsikten, vad var felet? :va

Och varför är ena tröjärmen kortare på samma sida där byxbenet är kortare? Var handlar du dina kläder egentligen?

Hahaha, rolig reflektion! :D

Jag behöver ett tv-spel! Konsoll kvittar, men jag vill ha ett bilspel! Helst levererat idag, så snart som möjligt. Kan någon fixa? :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag behöver ett tv-spel! Konsoll kvittar, men jag vill ha ett bilspel! Helst levererat idag, så snart som möjligt. Kan någon fixa? :)

Satsa på ett xbox360 med något av de senare Forza eller Need for speed spelen.
Men mitt xbox360 rör du inte! :mad:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Du skymde ju knappt utsikten, vad var felet? :va

Och varför är ena tröjärmen kortare på samma sida där byxbenet är kortare? Var handlar du dina kläder egentligen?

Haha ja förlåt. Ska lägga in en bild utan mej som stör.

Och som svar på din fråga så är vänster sida mycket längre så kläderna SER bara kortare ut där ;)

SNV32375.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Då är det nog Colin Mcrae eller WRC du ska skaffa :)
Eller Gran Turismo 5 och hänga med oss i SH.com racen. Men där blandar vi asfalt och grus i olika omgångar.

Colin McRae spelade jag skitmycket med mitt ex! Jag vann nästan alltid, så det tycker jag är roligt! :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
På tal om tv-spel.

Så här får gärna en flickvän vara :D
girlfriend.jpg

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...