Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det var en massa loggor från diverse olika töntiga spel?

Exakt.. you don't get it.

Tänkt dig att en kille du är tillsammans med som du verkligen tycker om skriver en kärlekshälsning där han har tagit sig besväret att inte bara lära sig massa häst/ridningsuttryck utan även fått med Kawasaki's loggas font för använda allt på ett kreativt sätt för att säga hur mycket just DU betyder för honom.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
De var en grann bild. Ja de var verkligen bara pinnen men du gömde den liiiiite så nu får du ta en bild till på dig bara för detta.
Duktig som håller ett avtal dutti flicka.

Jag får återkomma när solen gått upp igen för nu står cykeln ute olåst :näsblod.

Jag blev lite fundersam över vad du använder plastgrisen till. Sedan kom jag på att du har en hund. :)

Jag orkade inte städa undan bara för bildens skull. Du ser ju ett ben där på golvet också, inte tuggar jag på sånt själv :hihi

Fan vad jag är sugen på tvspel. Ska ladda järnet tills jag får spela loss med Yipyip!!!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Exakt.. you don't get it.

Tänkt dig att en kille du är tillsammans med som du verkligen tycker om skriver en kärlekshälsning där han har tagit sig besväret att inte bara lära sig massa häst/ridningsuttryck utan även fått med Kawasaki's loggas font för använda allt på ett kreativt sätt för att säga hur mycket just DU betyder för honom.

Dog en smula. Föreställer mig

"Älskling, jag älskar din varma mule och hur du travar. När du galopperar gungar tuttarna sådär härligt. När du är arg vänder du den heta baken till. Jag älskar dig av hela mitt hjärta." :3freak:crash

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hittade en till drömtjej!
Det enda som fattas är att hon tankat upp hojen också! :D

Best girlfriend ever.jpg

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Dog en smula. Föreställer mig

"Älskling, jag älskar din varma mule och hur du travar. När du galopperar gungar tuttarna sådär härligt. När du är arg vänder du den heta baken till. Jag älskar dig av hela mitt hjärta." :3freak:crash

Så skulle du skriva om du var kille och hade en hästchey, ja. Men vi har ju redan konstaterat att du är lite sjuk i huvet! det kom vi ju iofs fram till att jag var också :crash

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Har utövat samarbete idag... lite lustig konversation tyckte de som satt i närheten....
Jag: "Meh, Jonte, du måste få upp den, hur ska jag annars få in den i hålet!?!?!" :rodnar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hittade en till drömtjej!
Det enda som fattas är att hon tankat upp hojen också! :D

View attachment 376351

Jag vill också ha en såndär flickvän. Men i manlig format förstås!

Så skulle du skriva om du var kille och hade en hästchey, ja. Men vi har ju redan konstaterat att du är lite sjuk i huvet! det kom vi ju iofs fram till att jag var också :crash

Lite sjuk i huvudet, det tar jag som en jättekomplimang för du är jättesjuk i huvudet ;) :7peta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Nån som INTE är sjuk i huvet på den här tråden!?!? Det är ju därför man hänger här... :gnissla

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Nej
Fy fan, hemma igen, stelfrusen. Hae så mycket kläder på mig att jag knappt kunde röra mig, plus ett hästtäcke över benen när jag red. Kallt som tusan ändå.

Har också varit stelfrusen idag... Blir ju några timmar om dagen man är ute - nackdelen med mitt yrke!

Men... nu ska jag köpa tågbiljetter! Vad verkligt det blev nu :p

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...