tkdriller - här har du vår deal...
View attachment 376345
Edit. Såg att pinnen inte syntes så bra men den är i mina händer, ville betona den...
Jag blev lite fundersam över vad du använder plastgrisen till. Sedan kom jag på att du har en hund.
tkdriller - här har du vår deal...
View attachment 376345
Edit. Såg att pinnen inte syntes så bra men den är i mina händer, ville betona den...
Ja hur va daten med rosa förresten?
Det var en massa loggor från diverse olika töntiga spel?
Jag är skitgammal.
De var en grann bild. Ja de var verkligen bara pinnen men du gömde den liiiiite så nu får du ta en bild till på dig bara för detta.
Duktig som håller ett avtal dutti flicka.
Jag blev lite fundersam över vad du använder plastgrisen till. Sedan kom jag på att du har en hund.
Exakt.. you don't get it.
Tänkt dig att en kille du är tillsammans med som du verkligen tycker om skriver en kärlekshälsning där han har tagit sig besväret att inte bara lära sig massa häst/ridningsuttryck utan även fått med Kawasaki's loggas font för använda allt på ett kreativt sätt för att säga hur mycket just DU betyder för honom.
Hittade en till drömtjej!
Det enda som fattas är att hon tankat upp hojen också!
View attachment 376351
Dog en smula. Föreställer mig
"Älskling, jag älskar din varma mule och hur du travar. När du galopperar gungar tuttarna sådär härligt. När du är arg vänder du den heta baken till. Jag älskar dig av hela mitt hjärta."
En sån vill jag också ha!
Hittade en till drömtjej!
Det enda som fattas är att hon tankat upp hojen också!
View attachment 376351
Så skulle du skriva om du var kille och hade en hästchey, ja. Men vi har ju redan konstaterat att du är lite sjuk i huvet! det kom vi ju iofs fram till att jag var också
Så skulle du skriva om du var kille och hade en hästchey, ja. Men vi har ju redan konstaterat att du är lite sjuk i huvet! det kom vi ju iofs fram till att jag var också
Fy fan, hemma igen, stelfrusen. Hae så mycket kläder på mig att jag knappt kunde röra mig, plus ett hästtäcke över benen när jag red. Kallt som tusan ändå.
Jag vill också ha en såndär flickvän. Men i manlig format förstås!
Jag vet, det är awesome!!Lite sjuk i huvudet, det tar jag som en jättekomplimang för du är jättesjuk i huvudet
Har också varit stelfrusen idag... Blir ju några timmar om dagen man är ute - nackdelen med mitt yrke!
Men... nu ska jag köpa tågbiljetter! Vad verkligt det blev nu
Vart ska du åka tåg?
Nån som INTE är sjuk i huvet på den här tråden!?!? Det är ju därför man hänger här...
Men va fan nu blev det ju jobbigt här
Jag vet, det är awesome!!
Vart ska du åka tåg?
Till Stockholm
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |