Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag är tillbaka nu :)

Tjoho en alldeles egen enhörning! Den ska bli mitt skötebarn isåfall :D

Jag har faktiskt provat båda dom två sätten han visar och det funkar utmärkt :)

Har dock aldrig fått för mej att prova det med jäger utan bara med öl i flaska resp. burk.

Jag har inga problem med att tömma ölburkar/flaskor. Men starksprit skulle döda mig :död

Och goda nyheter! Enhörningen stod visst kvar! Bilden på skönheten, ingen stjäl den eftersom den stått här olåst i över ett år... Och jag bor i närheten av Andersberg ;)

DSC_6489.jpg

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har inga problem med att tömma ölburkar/flaskor. Men starksprit skulle döda mig :död

Och goda nyheter! Enhörningen stod visst kvar! Bilden på skönheten, ingen stjäl den eftersom den stått här olåst i över ett år... Och jag bor i närheten av Andersberg ;)

View attachment 376342

Haha vilken pärla.

Tänk om vi kommer cyklandes en solig vårdag, du med bara 1 trampa och jag med ett halvt styre :crash :3freak :rofl

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha vad är de för bil? När sånt händer för mig så köper jag renoveringssats med nya kolvar och packningar. Inget roligt men verkstäder vill tömma kontot för en ju.

Det "jobbiga" är ju att man måste lufta en massa när man byter kolvar eller hela oket. Och har man inte en vätskesug så får man trampa en massa på bromspedalen.
Men sånt där gör man nog ändå i sista hand. Bättre att börja med att göra rent och fetta in grejerna först.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jo, just därför jag fick den bilden i ansiktet.

Men ni ser väl vad lika de är, inte så jävla lätt att se skillnad!

Aslikt faktiskt.

Har älgen dessutom varit i bråk eller fått en släng av spetälska kanske den bara har ett horn kvar och då ÄR det ju en vit enhörning! :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fy fan, hemma igen, stelfrusen. Hae så mycket kläder på mig att jag knappt kunde röra mig, plus ett hästtäcke över benen när jag red. Kallt som tusan ändå.

Häst var på g, och var alldeles spattig, for mest rundor hela turen. Tur någon har kul iaf. :3freak

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fy fan, hemma igen, stelfrusen. Hae så mycket kläder på mig att jag knappt kunde röra mig, plus ett hästtäcke över benen när jag red. Kallt som tusan ändå.

Var glad att du i alla fall fick lite motion själv. Jag har spenderat större delen av dagen med att titta på hästar som motionerar på rullband, varken roligt eller varmt kan jag lova!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Var glad att du i alla fall fick lite motion själv. Jag har spenderat större delen av dagen med att titta på hästar som motionerar på rullband, varken roligt eller varmt kan jag lova!

Nej, fy fan... :3freak

Jag skulle skritta en runda i byn idag, och tänkte "hur vilt kan det gå till liksom!?" och la ett fleecetäcke över sadeln och över mina ben.. Ja, hur vilt kan det gå till? Pretty wild, obviously... Det vart mest takt, springa med bredsidan först osv.. När vi sedan red förbi en skola och en hel klunga med barn kom springandes mot honom var det ju förstås en utmärkt anledning att få fara i luften på riktigt, så då bockade vi iväg över en gräsmatta.. Halleda....

tkdrille

Guest
Det "jobbiga" är ju att man måste lufta en massa när man byter kolvar eller hela oket. Och har man inte en vätskesug så får man trampa en massa på bromspedalen.
Men sånt där gör man nog ändå i sista hand. Bättre att börja med att göra rent och fetta in grejerna först.

Jo om damasken är hel så är de värt att försöka =) Men har damasken gått sönder och de ser skitigt ut så är de som att skjuta upp jobbet ett år till.

Låg ute och skruva kontakter till släp både bil och släp fy fan att man tog fel skor och frös som satan. Härliga värme och film...

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Porr!!

Nu är man snart inte singel längre. :banana

ktm_2013_smr_450_01.jpg

En banräser?

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar