CSN är ett enda stort rövhål. Även om de inte krånglat för mig.
Maila?
Hjälper nog inte att maila, det är ett jäkligt akut problem!
CSN är ett enda stort rövhål. Även om de inte krånglat för mig.
Maila?
Hjälper nog inte att maila, det är ett jäkligt akut problem!
Barn är bra underbara ibland xD Försöker skola in min 3åriga brorson och tycker det går väldigt bra, nu är han inte rädd för motorcyklar längre iaf eller gråter när jag kommer i skinnställ. Förhoppningsvis vänder det detta året så han faktiskt vill/vågar sitta på hojen(han är lite harig efter sin far, som för övrigt i hans mening, inte är rädd....utan försiktig och misstänksam ) haha
Barn är bra underbara ibland xD Försöker skola in min 3åriga brorson och tycker det går väldigt bra, nu är han inte rädd för motorcyklar längre iaf eller gråter när jag kommer i skinnställ. Förhoppningsvis vänder det detta året så han faktiskt vill/vågar sitta på hojen(han är lite harig efter sin far, som för övrigt i hans mening, inte är rädd....utan försiktig och misstänksam ) haha
Kompisen grabb var också rädd för mc-n, (var 1 1/2 år gammal). I ett obevakat ögonblick tog han mod till sig och gick fram för att klappa motorcykeln...på ljuddämparen. Föräldrarna sa väl att "den är inte farlig", eller nåt sånt. Håller inte riktigt med där. Original rostfritt riktigt genomvarmt avgas vs mjuk barnahand ger mycket blåsor och avsaknad av hud. De kan knappt gå, men fördärva sig på ett par sekunder går utmärkt. Det skriket sitter i minnet och jag har fortfarande svårt att vara helt naturlig mot den personen som nu är i slutet av tonåren.
De ska förstås inte vara rädda för mc men definitivt medvetna om vad som är farligt med dem.
Jag smälte duktigt när han hade varit livrädd för hojen från första stund han såg den och sen helt plötsligt så ser jag honom sitta ute på sin 3-hjuling och gasar och brummar i smyg haha
-edit- Fast om han hade fått det från mig så hade han stått lutad mot 3-hjulingen med nappflaskan och smuttat saft vid kiosken, så vette fan varför han satt och gasade och brummade :O
För att han inte är en posör utan en som gillar att köra...
Ni har kanske inte märkt det, men diskussioner om barn dödar tråden ännu snabbare än diskussioner om hästar, och då är det illa.
Japp, you know it!
Kompisen grabb var också rädd för mc-n, (var 1 1/2 år gammal). I ett obevakat ögonblick tog han mod till sig och gick fram för att klappa motorcykeln...på ljuddämparen. Föräldrarna sa väl att "den är inte farlig", eller nåt sånt. Håller inte riktigt med där. Original rostfritt riktigt genomvarmt avgas vs mjuk barnahand ger mycket blåsor och avsaknad av hud. De kan knappt gå, men fördärva sig på ett par sekunder går utmärkt. Det skriket sitter i minnet och jag har fortfarande svårt att vara helt naturlig mot den personen som nu är i slutet av tonåren.
De ska förstås inte vara rädda för mc men definitivt medvetna om vad som är farligt med dem.
Ni har kanske inte märkt det, men diskussioner om barn dödar tråden ännu snabbare än diskussioner om hästar, och då är det illa.
Mmm, jag misstänkte det och har försökt hålla mig ifrån men det kom på tal om de små och jag kunde inte låta bli iom att det var i högsta grad mc-relaterat.
Hur många har planerat den 26:e mer detaljerat? Vem kommer bli fullast? Hur kommer hästtjejerna att utmärka sig så man vet vilka de är eller känner man det på lukten?
För egen del tar jag godis med mig till godisaffären (frugan med till festen)... skall bli skoj som fan!
Håller med Swishan. Barn dödar snack.
Eller det kanske bara är vi två som är anti-barn...
På tal om att ändra åsikt. Jag kommer förmodligen ändra mig men det är bara om jag hittat den rätta mannen. Annars klarar jag mig själv med mina djur känner jag. Att ha barn är ingen rättighet vilket många verkar se det som. Jag har också lite tankar om vad det är för saker jag kan föra över till mitt/mina barn. Nu har jag ju inte direkt några nedärvbara sjukdomar såvitt jag vet så är det ju okej. Men frågan är också om jag kan ge barnet en trygg barndom? Som jag är nu är svaret nej.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari