Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag försökte ändra från barnsnack men ni drar ju tillbaka det dit... tss tss :arsele

Sund inställning, man bör vara två för att skaffa barn anser jag samt kunna ge barnet en trygg och stabil uppväxt.
Sen kan ju förutsättningarna ändras under resans gång men utgångsläget bör ju vara det.

Nu var det inte barnsnack utan frågan om att skaffa barn ;)

Nu ska jag gnälla på hur dålig jag är på att fördela portionerna. Dagens portion gulaschsoppa innehöll typ bara potatis. Var fan är köttet? :7peta

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Hur många har planerat den 26:e mer detaljerat? Vem kommer bli fullast? Hur kommer hästtjejerna att utmärka sig så man vet vilka de är eller känner man det på lukten?
För egen del tar jag godis med mig till godisaffären (frugan med till festen)... skall bli skoj som fan! :)

Att ta med sig tårta på kalas är dumt :D Jag vet dock inte än om jag kommer komma eller inte, det får visa sig när det kommer lite närmre hur det blir :3freak

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
På tal om att ändra åsikt. Jag kommer förmodligen ändra mig men det är bara om jag hittat den rätta mannen. Annars klarar jag mig själv med mina djur känner jag. Att ha barn är ingen rättighet vilket många verkar se det som. Jag har också lite tankar om vad det är för saker jag kan föra över till mitt/mina barn. Nu har jag ju inte direkt några nedärvbara sjukdomar såvitt jag vet så är det ju okej. Men frågan är också om jag kan ge barnet en trygg barndom? Som jag är nu är svaret nej.

En rättighet är det väl i allra högsta grad? :va Däremot inget måste eller ett krav kan jag hålla med om :rolleyes:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jisses vad många sidor det är nu.

Jag har gjort ett tappert försök att få ordning på Allstars listan. :cpparty

Ni som känner er krängkta för att ni inte hamnade med länk på bild.

Lös problemet.

Jag har sparat listan utanför tråden nu så det ska vara enklare o hålla den uppdaterad.
Nån som saknas?

Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Monkey
3. Alleycat
4.Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. enrosabil
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen
14. Liquid-Shadow
15. PiHa
16. AlltelleringetMatte
17. DumJens
18. Karinkavat
19. Cissi
20. J-lo
21. Dannyboy

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jisses vad många sidor det är nu.

Jag har gjort ett tappert försök att få ordning på Allstars listan. :cpparty

Ni som känner er krängkta för att ni inte hamnade med länk på bild.

Lös problemet.

Jag har sparat listan utanför tråden nu så det ska vara enklare o hålla den uppdaterad.
Nån som saknas?

Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Monkey
3. Alleycat
4.Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. enrosabil
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen
14. Liquid-Shadow
15. PiHa
16. AlltelleringetMatte
17. DumJens
18. Karinkavat
19. Cissi
20. J-lo
21. Dannyboy

Gillar 2. MONKEY ! haha :tummenupp

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ni singlar får väl se mitt inlägg som en varning. När rätt kille/tjej dyker upp så ändras förutsättningarna. Det blir liksom helt nya spelregler. :lol :7peta Och gör de inte det, så var det nog inte rätt. :rolleyes: Den här gången heller.... :rofl

Last edited:

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Clownskrälle har du hittat någon som vill vara med och dela på rummet än? Eller är det torrt? Jag vet fortfarande inte om jag kommer eller inte tyvärr...:fyllisar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Fan va nice. Har han ADHD så han far runt mycket eller är han jettefet?

Han har inte fått ligga på skitlänge, så jag tänkte att om vi ger han 2 stolar så får han väl 2 chanser att raggga på alla?

För cheyer är ju lite dumma, dom kommer aldrig o känna igen honom när han bytt stol och bjuder dom på en ny drink. :tummenupp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Han har inte fått ligga på skitlänge, så jag tänkte att om vi ger han 2 stolar så får han väl 2 chanser att raggga på alla?

För cheyer är ju lite dumma, dom kommer aldrig o känna igen honom när han bytt stol och bjuder dom på en ny drink. :tummenupp
Smart tänkt. Fast fan va dyrt det kommer att bli för honom om han ska supa cheyerna så korkade. :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Man måste alltså lägga in en ny bild för att bli klickbar... :3freak

227090_10152324194160531_1490962457_n.jpg

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...