Nej, jag har i vanlig ordning varit och sysslat med en av mina tidskrävande hobbys!
Pratar nog skånska, men det blir väl lite krockar eftersom jag har småländskt och finskt påbrå också. Pratar kanske jättekonstigt!?![]()
I ditt läge hade jag nog gett mej på någon talang för att säkra upp.![]()
Precis en sådan vill jag ha också! Men han behöver ju inte ha fyllt gubbe för min del. En som klarar sig själv och inte anser att vi måste vara med varandra hela tiden. En som gärna hänger med sina kompisar, ensam, men ändå kan fungera socialt ihop med mina vänner någon gång då och då. En som låter mig pyssla med mina hobbys så mycket jag vill utan att känna sig åsidosatt, och som verkligen accepterar att jag lever mitt eget liv.
Tycks dock inte finnas någon i yngre version som är så.![]()
Eftersom jag själv är så himla kräsen och inte ens vet om jag verkligen vill hitta någon känner jag inte att jag behöver säkra upp för något alls, faktiskt.
Eftersom jag själv är så himla kräsen och inte ens vet om jag verkligen vill hitta någon känner jag inte att jag behöver säkra upp för något alls, faktiskt.
Vaffan, har du inte fått till det med nån på SH än?
Phju.. Skönt att höra.
Hon svarar ju inte själv så jag antar att hon sitter på hojen på väg upp.
Bäst jag eldar lite extra då hon kommer vara kall, det är inte sommar i luften så här års.
Men för att vara seriös och hålla tråden till ämnet. Vart finner man fina tjejer att umgås med? Krogen är ju besudlat med 20åriga blondiner. Inte för att jag har något emot dom, men jag har svårt att se mej själv få ett vettigt informationsutbyte med en sådan.
Söker någon som vet hur man uppför sig i livet. Dvs kontroll på jobb, förhållande, pengar och umgänge. Vet vad hon vill och kan. Trevlig och inte sätter sig i soffan direkt efter jobbet.
Vart finner man någon med dessa "små" kriterier.
Tror dom flesta tjejer ställer samma fråga vad det gäller vart man ska kunna hitta killar som är bra killar.
Måste vara dialekten.![]()
Åh fasiken..Jag var helt säker
![]()
Du vet ju inte ens hur jag pratar!![]()
Du vet ju inte ens hur jag pratar!![]()
Du vet ju inte ens hur jag pratar!
Starstriker: Jag är ju sjukt kräsen, så nej. Biltmore? Är inte han.. lite till åren kommen?
Åh fasiken..Jag var helt säker
![]()
Jo då fick det mycket väl beskrivet
"Pratar nog skånska, men det blir väl lite krockar eftersom jag har småländskt och finskt påbrå också. Pratar kanske jättekonstigt"
finns det fler som du ?![]()
Starstriker....vad har du nu ställt till med??![]()
Men för att vara seriös och hålla tråden till ämnet. Vart finner man fina tjejer att umgås med? Krogen är ju besudlat med 20åriga blondiner. Inte för att jag har något emot dom, men jag har svårt att se mej själv få ett vettigt informationsutbyte med en sådan.
Söker någon som vet hur man uppför sig i livet. Dvs kontroll på jobb, förhållande, pengar och umgänge. Vet vad hon vill och kan. Trevlig och inte sätter sig i soffan direkt efter jobbet.
Vart finner man någon med dessa "små" kriterier.
Jag är som Swish.
Tyvärr är jag både gammal och fet så Tant har inte mycket att se framemot.
Jo, en kaffe som Biturbo har lovat mig.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand