Singeltråden

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
"Han" som omnämns i tråden torde alltså vara jag? :hihi

Jag skrev det med glimten i ögat.
Självklart behöver inte tjejen kunna byta bromsar eller ens meka i öht, även fast det såklart skulle kännas kul att hon kände glädje i det jag brinner för.

Jag menade bara att hon måste ha något form av intresse, sen vad det är kvittar helt.
Och självklart stöttar jag henne i det. :)

Dvs. motsatsen till det som nämns i tråden, att t ex. sitta och glo på TV från när man kommer hem från jobbet tills man somnar.

/J

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
"Han" som omnämns i tråden torde alltså vara jag? :hihi

Jag skrev det med glimten i ögat.
Självklart behöver inte tjejen kunna byta bromsar eller ens meka i öht, även fast det såklart skulle kännas kul att hon kände glädje i det jag brinner för.

Jag menade bara att hon måste ha något form av intresse, sen vad det är kvittar helt.
Och självklart stöttar jag henne i det. :)

Dvs. motsatsen till det som nämns i tråden, att t ex. sitta och glo på TV från när man kommer hem från jobbet tills man somnar.

/J

Inte menat att vara du direkt utan snarare bara en tolkning på något som är ganska vanligt.

Planerar framåt alltså.....

Humorn i det trodde jag framkom i och med användandet av ---> :gnissla

Har noll planer på att skilja mig utan snarare görs det planer på hur vi skall fira 10årig bröllopsdag om 5,5år. :tummenupp

Last edited:

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Fasiken. Inge blink att jag fått PM.
Trodde PM korgen skulle vara full nu när alla vet att man är singel.:va

Här :)

Vad jag ser som problem är att de flesta killar inte klarar av att man nästan bara har killkompisar. Även om man informerar killen om det och de säger att det är inga problem alls så kryper det fram förr eller senare att det är ett problem. Jag har alltid haft bättre kontakt med killar än med tjejer.

Fasiken missade ditt Här....

Jag har inget bekymmer med sånt. Min tidigare sambo hade ett antal killkompisar, precis som att jag har tjejkompisar. Varför ska man inte kunna ha kompisar utav det motsatta könet? Alla tjejer jag ser vill jag inte ligga med, vissa är faktist trevliga att umgås med.

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Här :)

Vad jag ser som problem är att de flesta killar inte klarar av att man nästan bara har killkompisar. Även om man informerar killen om det och de säger att det är inga problem alls så kryper det fram förr eller senare att det är ett problem. Jag har alltid haft bättre kontakt med killar än med tjejer.

Hmm, alla mina flickvänner har haft det, och det har jag inte haft problem med. Man slipper ju att springa på en hel hög jobbiga kjoltyg i lägenheten när de har tjejkväll om flickvännen mest umgås med snubbar. Iofs kan det ju ha hänt att man hittat lite packade snubbar som spelar TVspel hemma istället. :D

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Haha ja, det måste vara en smärre katastrof!

Nej men ärligt, hur kan man ha det som största intresse? Hur kan man inte hitta ett riktigt intresse att pyssla med? Jag hade fått krupp av att liksom inte vara intresserad av något, och av att bara ligga på soffan och dega. Kan man verkligen vara intresselös?

Tror fan det är vanligare än man tror faktiskt. Håller med helt, fattar verkligen inte människor som på sin höjd ägnar sig åt att andas om dagarna. Har ett par kompisar som är likadana - de är inte intresserade av nånting. Hur orkar man leva så? :död

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
En utav mina bättre kompisar har haft två olika tejer senaste 10åren.
Den första älskade serien Glamor:skrämd och att göra ingenting.
Den andra vill efter jobbet bara komma hem och sitta i soffan. Vill ingenting här i livet, bara sitta i soffan efter jobbet. Varken städar, diskar eller tvättar lagar mat. Han sköter, tomt, bilar, städ, tvätt, mat, disk och allt annat man normalt sett delar på.
Hon sitter i soffan och klagar på att han inte hinner med.

Fanskapet finner sig i detta?? Jag hade sparkat ut sedan länge och funnit mej någon att dela livet med. Inte serva och passa upp.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fasiken. Inge blink att jag fått PM.
Trodde PM korgen skulle vara full nu när alla vet att man är singel.:va

Fasiken missade ditt Här....

Jag har inget bekymmer med sånt. Min tidigare sambo hade ett antal killkompisar, precis som att jag har tjejkompisar. Varför ska man inte kunna ha kompisar utav det motsatta könet? Alla tjejer jag ser vill jag inte ligga med, vissa är faktist trevliga att umgås med.

:) Ja jag vet inte, som sagt har jag alltid haft bättre kontakt med killar. Lättare att snacka med, inget drama, hitta på spontana grejer osv. Men just de jag träffat verkar inte ha gillat det när det väl kommer till kritan. Är ju inte som om jag sover över hos mina killkompisar eller ligger och myser med dom. O precis som du skriver, alla killar ja ser vill ja inte ligga med.

Hmm, alla mina flickvänner har haft det, och det har jag inte haft problem med. Man slipper ju att springa på en hel hög jobbiga kjoltyg i lägenheten när de har tjejkväll om flickvännen mest umgås med snubbar. Iofs kan det ju ha hänt att man hittat lite packade snubbar som spelar TVspel hemma istället. :D

Vet inte vad det är som gör att killarna, som själva påstår att de inte är svartsjuka, verkligen är det när det kommer till kritan. Har aldrig varit otrogen mot någon jag varit tillsammans med så det finns lixom inget att tvivla på.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy