Jag tycker du verkar vara en mycket klok man!![]()
Jag hör av mig den dan jag skilt mig.
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Jag tycker du verkar vara en mycket klok man!![]()
Jag hör av mig den dan jag skilt mig.![]()
![]()
"Han" som omnämns i tråden torde alltså vara jag?
Jag skrev det med glimten i ögat.
Självklart behöver inte tjejen kunna byta bromsar eller ens meka i öht, även fast det såklart skulle kännas kul att hon kände glädje i det jag brinner för.
Jag menade bara att hon måste ha något form av intresse, sen vad det är kvittar helt.
Och självklart stöttar jag henne i det.
Dvs. motsatsen till det som nämns i tråden, att t ex. sitta och glo på TV från när man kommer hem från jobbet tills man somnar.
/J
Planerar framåt alltså.....
Har noll planerar på att skilja mig utan snarare görs det planer på hur vi skall fira 10årig bröllopsdag om 5,5år.![]()
Planera på du... Kom ihåg bara att hon är tjej så hon kan ha 3 barn med någon annan tills dess...
Shit happens, då tar jag med mig Swish till Vegas istället.![]()
Här
Vad jag ser som problem är att de flesta killar inte klarar av att man nästan bara har killkompisar. Även om man informerar killen om det och de säger att det är inga problem alls så kryper det fram förr eller senare att det är ett problem. Jag har alltid haft bättre kontakt med killar än med tjejer.
Shit happens, då tar jag med mig Swish till Vegas istället.![]()
Här
Vad jag ser som problem är att de flesta killar inte klarar av att man nästan bara har killkompisar. Även om man informerar killen om det och de säger att det är inga problem alls så kryper det fram förr eller senare att det är ett problem. Jag har alltid haft bättre kontakt med killar än med tjejer.
Testa att göra som tjejerna, omformulera sanningen.....![]()
Haha ja, det måste vara en smärre katastrof!
Nej men ärligt, hur kan man ha det som största intresse? Hur kan man inte hitta ett riktigt intresse att pyssla med? Jag hade fått krupp av att liksom inte vara intresserad av något, och av att bara ligga på soffan och dega. Kan man verkligen vara intresselös?
Yeey, Vegas!och jag har inte hunnit bli gammal till dess!
Vad hände med Lagom, pep han iväg när åldern kom på tal?
Haha, dagens!Smink?![]()
Fasiken. Inge blink att jag fått PM.
Trodde PM korgen skulle vara full nu när alla vet att man är singel.
Fasiken missade ditt Här....
Jag har inget bekymmer med sånt. Min tidigare sambo hade ett antal killkompisar, precis som att jag har tjejkompisar. Varför ska man inte kunna ha kompisar utav det motsatta könet? Alla tjejer jag ser vill jag inte ligga med, vissa är faktist trevliga att umgås med.
Hmm, alla mina flickvänner har haft det, och det har jag inte haft problem med. Man slipper ju att springa på en hel hög jobbiga kjoltyg i lägenheten när de har tjejkväll om flickvännen mest umgås med snubbar. Iofs kan det ju ha hänt att man hittat lite packade snubbar som spelar TVspel hemma istället.![]()
haha tycker gubben ser mer generad ut än glad.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |