Singeltråden

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Finnes: 24-årig garageråtta. Om man kisar riktigt mycket i kolmörker kan jag vara lite snygg till och med.
Hyfsat hygienisk, äger katt. Har jobb och hus.

Sökes: En chey som åtminstonde kan byta bromsar på en bil runtom själv.
Men ingen manhaftig kvinna med hår under armarna.

Nå, blir det nå LR? :gnissla

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Det är ju skandal att det finns en massa singlar som inte vill vara singlar. Bäst att sammanföra alla. Jorden skulle bli en bättre plats med lite mer säääääääärlek!

NEIN!!! Bara en grogrund för venetriska sjukdomar och skilsmässobarn :mad:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Snarare så att fenomenet försvinner någon månad efter att dom lämnat den öppna marknaden.:D

Så är det säkert i vissa fall. Men jag står fast vid att jag behöver min frihet, även efter en månad.

Finnes: 24-årig garageråtta. Om man kisar riktigt mycket i kolmörker kan jag vara lite snygg till och med.
Hyfsat hygienisk, äger katt. Har jobb och hus.

Sökes: En chey som åtminstonde kan byta bromsar på en bil runtom själv.
Men ingen manhaftig kvinna med hår under armarna.

Nå, blir det nå LR? :gnissla

Varför ska man kunna det, om du nu ändå är en garageråtta? Ska hon också bli det? :gnissla:D

Last edited:

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Snarare så att fenomenet försvinner någon månad efter att dom lämnat den öppna marknaden.:D

Kan bara instämma, ibörjan... är det så häftigt att man har ett brinnande intresse för ens hojar....
Sedan börjar det bli jobbigt för dem... då kommer de små klagomålen...
Om att man lägger för mycket tid på hojen, i garaget m.m.

O vipps så är man i världskrig så fort man ska åka hoj, för det gör man bara för att ragga andra :tuttar för de finns ju så gott om dem *LoL*

Been there done that.... aldrig mer igen ...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Kan bara instämma, ibörjan... är det så häftigt att man har ett brinnande intresse för ens hojar....
Sedan börjar det bli jobbigt för dem... då kommer de små klagomålen...
Om att man lägger för mycket tid på hojen, i garaget m.m.

O vipps så är man i världskrig så fort man ska åka hoj, för det gör man bara för att ragga andra :tuttar för de finns ju så gott om dem *LoL*

Been there done that.... aldrig mer igen ...

Finns de där det funkar galant... t.ex. så stöttar frugan mig i mitt mc-intresse och jag stöttar henne i hennes häst-intresse och pysslar i kalendrarna så att vi båda får gott om tid till våra hobbies trots barn och allt annat.
Så nog finns det de som pallar med det, men ofta så är det så att tjejer som har ett brinnande intresse för något är de med skinn på näsan och inte tar en massa bullshit och det kräver att killen klarar av det också vilket sällan är fallet.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Finns de där det funkar galant... t.ex. så stöttar frugan mig i mitt mc-intresse och jag stöttar henne i hennes häst-intresse och pysslar i kalendrarna så att vi båda får gott om tid till våra hobbies trots barn och allt annat.
Så nog finns det de som pallar med det, men ofta så är det så att tjejer som har ett brinnande intresse för något är de med skinn på näsan och inte tar en massa bullshit och det kräver att killen klarar av det också vilket sällan är fallet.

Mycket bra skrivet! :Bugar

TooL

Gick med
10 Mar 2003
Hoj

Visst finns det fall där det funkar klockrent...
Var nog brist på egna intressen hos motparten som ställde till det.
En annan kan ju inte sitta i soffan o hålla handen hur länge som helst :D men de visste hon ju om från början .....

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nae, var väl det som var grejjen, om dom har samma hobby sen gammalt kanske han slipper. :)

Njae? Jag tolkade det som att han bara ville ha förståelse för sin hobby, och vem vill inte det? Även om hon kanske också tycker det är skitkul att byta bromsar kanske hon har fler hobbys utöver det. Och i så fall måste han ju ha förståelse för hennes hobby också, annars blir det mycket tyngd på ena sidan av gungbrädan....

Visst finns det fall där det funkar klockrent...
Var nog brist på egna intressen hos motparten som ställde till det.
En annan kan ju inte sitta i soffan o hålla handen hur länge som helst :D men de visste hon ju om från början .....

Man kan inte vara tillsammans med en människa som inte har något eget intresse. Hur kan man inte ha något intresse liksom? Hur tråkig får man bli? Har en tjejkompis som faktiskt är så. Hennes största intresse är att se på serier, och jag vet inte om jag är benägen att kalla det för ett intresse ens.

Last edited:

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Man kan inte vara tillsammans med en människa som inte har något eget intresse. Hur kan man inte ha något intresse liksom? Hur tråkig får man bli? Har en tjejkompis som faktiskt är så. Hennes största intresse är att se på serier, och jag vet inte om jag är benägen att kalla det för ett intresse ens.

Tänk om tv´n går sönder...

TooL

Gick med
10 Mar 2003
Hoj

:) Precis, intressekonflikten låg runt hörnet o väntade, men jag var inte klarsynt nog att se det ibörjan...

Nu har man all tid i världen till sitt intresse utan någon som knorrar :D

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tänk om tv´n går sönder...

Haha ja, det måste vara en smärre katastrof!

Nej men ärligt, hur kan man ha det som största intresse? Hur kan man inte hitta ett riktigt intresse att pyssla med? Jag hade fått krupp av att liksom inte vara intresserad av något, och av att bara ligga på soffan och dega. Kan man verkligen vara intresselös?

TooL

Gick med
10 Mar 2003
Hoj

Nej men ärligt, hur kan man ha det som största intresse? Hur kan man inte hitta ett riktigt intresse att pyssla med? Jag hade fått krupp av att liksom inte vara intresserad av något, och av att bara ligga på soffan och dega. Kan man verkligen vara intresselös?

Har kompisar som är mer eller mindre intresselösa också.
Eller, tänker jag efter har de intressen, men då iform av ÖL-drickande o sporttittande något med en rund sak som rullar på backen.....
Och så klart V75....
En soffa, en TV o några bira så är de nöjda med livet....

Kanske är en annan som är galen som håller på som man gör :va
Huvudsaken är ju att man trivs o har skoj:banana

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Njae? Jag tolkade det som att han bara ville ha förståelse för sin hobby, och vem vill inte det? Även om hon kanske också tycker det är skitkul att byta bromsar kanske hon har fler hobbys utöver det. Och i så fall måste han ju ha förståelse för hennes hobby också, annars blir det mycket tyngd på ena sidan av gungbrädan....

Jag hade istället valt att svara med en motfråga, varför skall tjejen kunna göra något som ligger i killens intresse men ändå inte vara intresserad nog så han kan få va själv med sitt intresse ibland... det funkar liksom inte.

Det är ju bättre med två varsinna intressen och med förståelse men ingen direkt önskan om inblandning i varandras intressen, då får man vara ifred med sitt intresse, man får komma hemifrån och man får vara lycklig... och det gäller båda två.
Fast många killar vill ju ha en tjej som har ett eget brinnande intresse, kan meka så hon inte är helt beroende av honom på det men ändå inte hänga med på allt han gör... så med andra ord en tjej som är mer komplett än han själv fast det är klart, träffar han en sån tjej så kommer han bli avskräckt för tjejen var ju så jäkla kall, kan allt och behöver aldrig någon hjälp. ;)

Ja du, bra fråga.
Men det är trots allt sådana människor som de stora mediebolaget lever på skulle jag påstå så din kompis är allt annat än ensam. ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag hade istället valt att svara med en motfråga, varför skall tjejen kunna göra något som ligger i killens intresse men ändå inte vara intresserad nog så han kan få va själv med sitt intresse ibland... det funkar liksom inte.

Det är ju bättre med två varsinna intressen och med förståelse men ingen direkt önskan om inblandning i varandras intressen, då får man vara ifred med sitt intresse, man får komma hemifrån och man får vara lycklig... och det gäller båda två.
Fast många killar vill ju ha en tjej som har ett eget brinnande intresse, kan meka så hon inte är helt beroende av honom på det men ändå inte hänga med på allt han gör... så med andra ord en tjej som är mer komplett än han själv fast det är klart, träffar han en sån tjej så kommer han bli avskräckt för tjejen var ju så jäkla kall, kan allt och behöver aldrig någon hjälp. ;)

Jag tycker du verkar vara en mycket klok man! :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...