BlöjRäsern
Gränsfall
Brukar vara så!
Första dagen i skolan idag!![]()
Geolog?
Brukar vara så!
Första dagen i skolan idag!![]()
Haha nej, varför skulle jag det? Jag minns ju för tusan knappt 90-talet...
Men ja, Hajk såg jag! Jag har dessutom en gång fått höra kommentaren "Du pratar lite som han i Hajk". Av någon anledning hade jag lite svårt att ta det som en komplimang...![]()
Det har ändå inte hänt nåt viktigt.![]()
Nä inte hänt, men jag kan ju berätta att denna vecka är fullspäckad för mig!
Inte nog med att det är mässan och festen. Ska även på två dejter denna vecka. En dubbel och en vanlig!
Men misströsta ej! jag kollar bara vad affärerna har att erbjuda just nu. Jag är fortfarande tillgänglig på marknaden!![]()
Geologi rocks!![]()
Jag trodde inte det fanns hydra på dem, men den TP9 jag tänker på är ganska gammal så det kanske inte fanns då.
Det är ett vanligt skämt som används av många av årgång -89
Haha, hoppas inte det gäller i sängen också, jobbigt om det känns som man har sex med hajk-snubben![]()
Och jag har en enhörning utanför mitt fönster...![]()
Du borde byta nick också. Strykarkatta med värmländsk schwung gör sig bättre!
Om man säger "Du pratar lite som Pölsa" då?![]()
Haha allt gör sig bättre med värmländsk schwung! Alleycat råkar dock vara ett gammalt smeknamn från när jag bodde i England, häromkring har folk så dålig fantasi att jag bara kallas Alex. Eh ja, och Ballex en period under gymnasiet. Charmigt värre!
Precis så låter jag, framför allt när jag pratar engelska!![]()
Buuuhuuu....Precis varit inne på verkstaden och läst av felkoder, nollat servie-mätaren och bytt yttertemperaturgivare. Vad händer på vägen hem från stallet, en timme senare? Nivåregleringen vänster bak säger upp sig... Jag tror jag dör lite.... Utgifterna denna månaden har skjutit i höjden kolossalt.. Har egentligen inte råd att åka till Sthlm i helgen, men nu är redan allt skit runt omkring fixat, så nu får det bli en tripp dit iaf...
Förtydligande: Det var alltså det fetmarkerade jag :gillade , inte det andra... kaoset.![]()
Jag minns när Trazan och Banarne förgyllde morgonen på loven och tv-piraterna med Anne-Lie Rydé. Och man just fått sin VIC-20 *nostalgisk suck*
Minns någon Misse och Mojje??!!
PÅ tal om Stockholm så antar jag att pengarna kom fram eftersom jag inte hört nåt.![]()
Fan, jag är skitarg för det här med bilen.. Inte fan finns det en enda skrot i Skåne som har en sån heller, så nu måste jag skaffa en ny... Ååååååh!![]()
Det löser sig. :blomma
Ja, men jag får leva knapert som fan till den sista februari...![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |