Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha nej, varför skulle jag det? Jag minns ju för tusan knappt 90-talet... ;)

Men ja, Hajk såg jag! Jag har dessutom en gång fått höra kommentaren "Du pratar lite som han i Hajk". Av någon anledning hade jag lite svårt att ta det som en komplimang... :rolleyes:

Det är ett vanligt skämt som används av många av årgång -89 :)

Haha, hoppas inte det gäller i sängen också, jobbigt om det känns som man har sex med hajk-snubben :arsele

Det har ändå inte hänt nåt viktigt. :)

Nä inte hänt, men jag kan ju berätta att denna vecka är fullspäckad för mig!
Inte nog med att det är mässan och festen. Ska även på två dejter denna vecka. En dubbel och en vanlig!

Men misströsta ej! jag kollar bara vad affärerna har att erbjuda just nu. Jag är fortfarande tillgänglig på marknaden! :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nä inte hänt, men jag kan ju berätta att denna vecka är fullspäckad för mig!
Inte nog med att det är mässan och festen. Ska även på två dejter denna vecka. En dubbel och en vanlig!

Men misströsta ej! jag kollar bara vad affärerna har att erbjuda just nu. Jag är fortfarande tillgänglig på marknaden! :D

Jag misströstar icke! :crash

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
:rodnar:rodnar
Jag trodde inte det fanns hydra på dem, men den TP9 jag tänker på är ganska gammal så det kanske inte fanns då.

Jo hydran kom redan på TP9 däremot hade jag hjärnsläpp vad gäller svaret på bilden. den maskinen är visserligen en av våra hybrider invändigt men chassit är en MY9... Håller på med för många mutanter samtidigt (måste ju skylla på nåt)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är ett vanligt skämt som används av många av årgång -89 :)

Haha, hoppas inte det gäller i sängen också, jobbigt om det känns som man har sex med hajk-snubben :arsele

Det skämtet har jag missat, måste vara ni tokholmare som roar er med det. ;)

Och jag kan meddela att jag inte pratar som Bengt Alsterlind varken i eller utanför sängen! Personen som sa det hade ju uppenbarligen fel på öronen.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du borde byta nick också. Strykarkatta med värmländsk schwung gör sig bättre!

Haha allt gör sig bättre med värmländsk schwung! Alleycat råkar dock vara ett gammalt smeknamn från när jag bodde i England, häromkring har folk så dålig fantasi att jag bara kallas Alex. Eh ja, och Ballex en period under gymnasiet. Charmigt värre!

Om man säger "Du pratar lite som Pölsa" då? :hihi

Precis så låter jag, framför allt när jag pratar engelska! ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha allt gör sig bättre med värmländsk schwung! Alleycat råkar dock vara ett gammalt smeknamn från när jag bodde i England, häromkring har folk så dålig fantasi att jag bara kallas Alex. Eh ja, och Ballex en period under gymnasiet. Charmigt värre!

Precis så låter jag, framför allt när jag pratar engelska! ;)

Haha om jag nångång träffar dej så MÅSTE du väsa att du är 16 då :p

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Buuuhuuu.... :gråta Precis varit inne på verkstaden och läst av felkoder, nollat servie-mätaren och bytt yttertemperaturgivare. Vad händer på vägen hem från stallet, en timme senare? Nivåregleringen vänster bak säger upp sig... Jag tror jag dör lite.... Utgifterna denna månaden har skjutit i höjden kolossalt.. Har egentligen inte råd att åka till Sthlm i helgen, men nu är redan allt skit runt omkring fixat, så nu får det bli en tripp dit iaf...

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Buuuhuuu.... :gråta Precis varit inne på verkstaden och läst av felkoder, nollat servie-mätaren och bytt yttertemperaturgivare. Vad händer på vägen hem från stallet, en timme senare? Nivåregleringen vänster bak säger upp sig... Jag tror jag dör lite.... Utgifterna denna månaden har skjutit i höjden kolossalt.. Har egentligen inte råd att åka till Sthlm i helgen, men nu är redan allt skit runt omkring fixat, så nu får det bli en tripp dit iaf...

Förtydligande: Det var alltså det fetmarkerade jag :gillade , inte det andra... kaoset. :7peta

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag minns när Trazan och Banarne förgyllde morgonen på loven och tv-piraterna med Anne-Lie Rydé. Och man just fått sin VIC-20 *nostalgisk suck*

Minns någon Misse och Mojje??!!

Check på den. Och på Kärringens post om Drutten o Jena, tror jag har kvar skivan. :yoparty
Men så är jag och Pam33 av samma årtal om jag inte räknar helt galet. :hej

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fan, jag är skitarg för det här med bilen.. Inte fan finns det en enda skrot i Skåne som har en sån heller, så nu måste jag skaffa en ny... Ååååååh! :huvet

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...