Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du får se till att bli ordentligt gödd av alla singelmän på SH festen. Så du står dig feb ut menar jag. :tummenupp

Haha fy fan.. Jag är ju en sådan som äter många gånger om dagen, men inte får ner speciellt mycket åt gången. Hade nog spruckit på riktigt om jag skulle försöka mig på det! :D

Jag vill vara klar med utbildningen nu, så jag kan börja jobba på min söta oljerigg! :banana

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det skämtet har jag missat, måste vara ni tokholmare som roar er med det. ;)

Och jag kan meddela att jag inte pratar som Bengt Alsterlind varken i eller utanför sängen! Personen som sa det hade ju uppenbarligen fel på öronen.

Nja, har träffat en del 89:eek:r som önskar de levt hela 80-talet då de är lite småfanatiska.
Nä i "tokholm" roar vi oss med att driva med bondläppar från mindre städer ;)

Personen hade säkert fel på öronen.. Men det är ju ändå kul tycker jag :hihi

Haha om jag nångång träffar dej så MÅSTE du väsa att du är 16 då :p

Nej.. detta är vad hon måste säga:
(Spola till: 0:49)

:rofl

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det är ett vanligt skämt som används av många av årgång -89 :)

När ngn yngre (oavsett ålder) spiller öl på mig på pubbarna så utbrister jag alltid skadeglatt:
"Hej 89:an! Precis som i stian!"

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ska jag flyga upp och hämta den? Dåligt med tid för det du, och nog lika dyrt som att köpa en ny, om inte dyrare!

Kolla bildelsbasen eller laga.se.
Stirra dig inte blind på just Skåne. Jag hittade nån skrot i hedemora som hade 2 st bromsok till min bil.
Fick dem med posten dagen efter jag köpte dem, funkade klockrent.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ska jag flyga upp och hämta den? Dåligt med tid för det du, och nog lika dyrt som att köpa en ny, om inte dyrare!

Din bil måste vara kopplad till ett astralfilter som likt ett paraply täcker några kvadratkilometer och fångar upp all ondska inom dess radie, för att sedan konverteras till mekanisk form och projiceras till fordonet i fråga.

Tex en skilsmässa, en hjärtattack, en trafikolycka eller tandvärk sugs in i astralfiltret för att sedan processas och komma ut, till din bil som elfel, rostskador,(pung)teringar etc etc. Jag hade skaffat en bil utan astralfilter i ditt läge. Försäljaren är skyldig att uppge om detta finns och är kopplat eller ej. Fråga bilhandlaren om ditt nya fordon har astralfilter helt enkelt.

EDIT: Astralfilter är vad du ska fråga om. Analfilter är något annat.

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vilka var det som skulle på dropkick imorrn då?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
19:00 tror jag och jag vet inte.

tommi

Guest
Alltså, skickar man en kukbild som en liten "Hej hjärtat, minns du mig?"-grej så ska man fan ha mer böter än så, för olaga idioti.

Ja det är nog i samma klass som att gå fram till första kvinnan man ser på krogen och fråga :ska vi knulla eller vill du dansa först? Jag har aldrig hört att nån fått napp på det viset..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kolla bildelsbasen eller laga.se.
Stirra dig inte blind på just Skåne. Jag hittade nån skrot i hedemora som hade 2 st bromsok till min bil.
Fick dem med posten dagen efter jag köpte dem, funkade klockrent.

Fast sånt flyt har ju aldrig jag. Bilen måste vara körbar på torsdagkväll, eftersom jag ska kånka ponnyn till veterinären då.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Fast sånt flyt har ju aldrig jag. Bilen måste vara körbar på torsdagkväll, eftersom jag ska kånka ponnyn till veterinären då.

En bil som inte går att köra, och en häst som inte går att rida?
Varför skaffar du inte prylar som fungerar istället? :crash

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En bil som inte går att köra, och en häst som inte går att rida?
Varför skaffar du inte prylar som fungerar istället? :crash

Han går att rida på i allra högsta grad. Han ska på en (förhoppningsvis) sista återkontroll av benet, som avgör om vi kan börja hoppträna igen eller ej. Dessutom ska han få tänderna raspade och bli vaccinerad, så det är en helt vanlig service. :hihi

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...