Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nu har vi ju en massa tjejer här, är det nån som har en sån där symaskin som man kan lägga in en fil i så den syr/broderar en bild?

Är det inte bara att säga till henne hur hon skall göra?

Tjerringen här känns ju som ett hett alternativ. Hon kan det där.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag kan inte ens trä en vanlig symaskin. Hade träslöjd hela sjuan, åttan och halva nian, sen sa läraren att han inte kunde ge mig godkänt hur gärna han än ville, så jag fick byta till syslöjd. Lyckades klippa ut framsidan till ett linne och sticka en "halsduk" som var 20 cm lång. Läraren gav mig godkänt för att jag "försökte". :3freak

Och så gillar du hårdrock. Trollar du eller finns du faktiskt?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag kan inte ens trä en vanlig symaskin. Hade träslöjd hela sjuan, åttan och halva nian, sen sa läraren att han inte kunde ge mig godkänt hur gärna han än ville, så jag fick byta till syslöjd. Lyckades klippa ut framsidan till ett linne och sticka en "halsduk" som var 20 cm lång. Läraren gav mig godkänt för att jag "försökte". :3freak

Haha underbart!

Jag syr ibland på jobbet nu och har fått lära mig att man tydligen kan köra för fort med en symaskin. Nålarna brukar visst kunna gå av då... :rolleyes:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du tror inte jag har tänkt på det så? Jag började faktiskt fundera på att flytta till Stockholm för några år sen, enbart pga konserterna.

Herregud vad bitter jag låter! Det var inte meningen. Tänk er en jättelycklig smilegubbe där på slutet eller nåt, så ser det nog lite bättre ut.

/Slut på monologen

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Försöker fixa med två tjejer till festen, får se om jag lyckas övertala dom. :hihi

Clownis: skulle det gå bra om två bruttor åker med dig till sturup på lördag från hbg? Tror jag tar det flyget oxå.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...