Singeltråden

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Buuuhuuu.... :gråta Precis varit inne på verkstaden och läst av felkoder, nollat servie-mätaren och bytt yttertemperaturgivare. Vad händer på vägen hem från stallet, en timme senare? Nivåregleringen vänster bak säger upp sig... Jag tror jag dör lite.... Utgifterna denna månaden har skjutit i höjden kolossalt.. Har egentligen inte råd att åka till Sthlm i helgen, men nu är redan allt skit runt omkring fixat, så nu får det bli en tripp dit iaf...

Hmm, BMW?

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Ja det är nog i samma klass som att gå fram till första kvinnan man ser på krogen och fråga :ska vi knulla eller vill du dansa först? Jag har aldrig hört att nån fått napp på det viset..

Lyckades med det en gång i min ungdoms glada dagar .... sitter på pubben , skitkass trubadur står å plinkar , ser en rätt fin brutta vid ett bord (hennes polare var på muggen eller nåt) ... slår mig ner å kläcker ur mig "ävaffan detta suger .... ska vi inte dricka upp å åka hem å jöka lite istället" ... 10 min senare satt vi i taxin hem å pussades :tummenupp
Så nog fan funkar det :) (iofs hadde jag hår å ingen ölmage ... men samma glimt i ögat iaf :brynad )

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men vad fan då!

Här har man lyckats byta jourvecka, så bra att jag är ledig på fredag nästa vecka. Tänkte att det ska bli kul med brakfest på Lördag.
Så får man det här i mailboxen:
Du har gått vidare i vårt första urval och kallas härmed till testdag.
Tid: Söndagen 27 januari klockan 0730

:gråta:gråta:gråta:gråta

He ble int nå.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Outiders alltså.... Hur fan kan man ha bacillskräck när man har 9 ungar!? Rena smittohärden ju!

Och bruden som är rädd att hon ska döda nån... Tittar i ugnen så att ingen har "lagt dit ett lik så hon blir anklagad för mord". Wtf!?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu har vi ju en massa tjejer här, är det nån som har en sån där symaskin som man kan lägga in en fil i så den syr/broderar en bild?

tommi

Guest
Lyckades med det en gång i min ungdoms glada dagar .... sitter på pubben , skitkass trubadur står å plinkar , ser en rätt fin brutta vid ett bord (hennes polare var på muggen eller nåt) ... slår mig ner å kläcker ur mig "ävaffan detta suger .... ska vi inte dricka upp å åka hem å jöka lite istället" ... 10 min senare satt vi i taxin hem å pussades :tummenupp
Så nog fan funkar det :) (iofs hadde jag hår å ingen ölmage ... men samma glimt i ögat iaf :brynad )

:rofl:rofl:rofl:rofl

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu har vi ju en massa tjejer här, är det nån som har en sån där symaskin som man kan lägga in en fil i så den syr/broderar en bild?

Jag kan inte ens trä en vanlig symaskin. Hade träslöjd hela sjuan, åttan och halva nian, sen sa läraren att han inte kunde ge mig godkänt hur gärna han än ville, så jag fick byta till syslöjd. Lyckades klippa ut framsidan till ett linne och sticka en "halsduk" som var 20 cm lång. Läraren gav mig godkänt för att jag "försökte". :3freak

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...