Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Lät som en dålig fest :rolleyes:

Min lediga fritid är borta nu känns det som. Hinner knappt gå in och läsa någonstans. När jag väl sitter vid datorn är jag så trött att jag bara sätter på en film. :(

Men... Idag har jag och Yipyip gått en promenad! Så det var mini SH-träff här.

PS. Ricken, även om jag inte var med på festen igår fick jag :ligga. :hihi

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Lät som en dålig fest :rolleyes:

Min lediga fritid är borta nu känns det som. Hinner knappt gå in och läsa någonstans. När jag väl sitter vid datorn är jag så trött att jag bara sätter på en film. :(

Men... Idag har jag och Yipyip gått en promenad! Så det var mini SH-träff här.

PS. Ricken, även om jag inte var med på festen igår fick jag :ligga. :hihi

Grattis!!

Var det bra? ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nu jävlar ska det multi-quotas!

nyss hemkommen från messan, lyckades träffa ulven, rockmammsen, pisken och tjerringen....hon såg lika bra ut framifrån som bakifrån kan jag intyga :tuttar hoppas ni som är kvar får en riktigt trevlig kväll :krama

Åh man tackar, det ska jag komma ihåg så länge jag nu kan med tanke på min demens... :crash

Jag bangade åxå likt foccan... kalven var inte riktigt redo för grönbetet torts allt ;) (släpp sargen och kom ut i matchen jag veeet,)

Synd hade varit kul med ännu fler tjejer! Nästa gång! :tummenupp

Hoppas ni får riktigt kul!

Jag fick helt oväntat hångla. :D fortfarande förvånad, dock inte av det motsatta könet. :hihi

Haha, jag e ju gift o hångla med tjejer ingår inte i min mans definition som otrogen så vafaen... :hihi

Ni va ju för fan riktigt trevliga. :va :hihi

Men vart tog du vägen? Du skulle bara upp o göra nåt o sen så tog du sån tid på dig så vi gick... :7peta

Skitkul helt klart. Nu ska tant snart iväg o knyckla ihop sig! *ändan i vädret*
Hmmm... BeyondEvil, jag kanske skulle ha kört på hallonfisar igår istället... :rodnar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Bilden på cykeltrampan visar väl hur du ser ut idag? Om Ricken inte tycker att du är snygg där så är han nog inte mycket att satsa på? :)

Det var ju därför jag svarade så. Ta mig som jag ser ut idag eller skit i det. ;)

Edit - han fick tillgång till mina bilder där jag var som mest deffad. Diffar 6 kg mellan de bilderna och idag. Det är mycket på en tjej med sina 163 cm. Men det tänker jag inte reflektera över för jag vill inget annat än att bli frisk igen :)

Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Jaaaahopp, då var :promenad myntat med då, snart går det ju inte att prata med folk från singeltråden utan diverse missuppfattningar om :ligga eller inte :huvet

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Antingen var det nåt blint fruntimmer utan luktsinne som fick tag på honom och gav honom en rejäl omgång mus på toa och sen följde han henne hem, eller så drog han till hotellet för det patenterade gråtrunket!

Hygglig du e då. :) jag tror de tre jag delade rum med hade tittat konstigt och med avsky om jag dragit en gråtrunk. Jag blev helt enkelt distraherad av något när jag skulle hämta jackan så det tog lite tid.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...