Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Kul fest och kul att träffa alla galna människor och äntligen få ett ansikte på en del! :D

Fullast denna kväll var nog Pucken!

Jaaaahopp, då var :promenad myntat med då, snart går det ju inte att prata med folk från singeltråden utan diverse missuppfattningar om :ligga eller inte :huvet

Massuppfittningar när det kommer till att ligga är rätt vanligt!

Kul att träffa dig igår också! Synd att vi inte kom till Dub-step stället! Jag drar gärna dit någon annan gång om du ska dit!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Småländska urskogen -snöar och ingen annan kanal än p4 går in. Misär!

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.

Kul att träffa dig igår också! Synd att vi inte kom till Dub-step stället! Jag drar gärna dit någon annan gång om du ska dit!

Jo och de blir ju knappast färre nu heller :3freak

Ah fan, det var bra skoj o vingla runt där! Det blir fler kvällar, har för mig de kör varannan helg, så nog ska vi kunna hitta dit alltid! :fyllisar
Ska dona vettigare bild på haschplankan åt dig med sen!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nå, blev det några matchmakings på festen? hur många singlar blev ickesinglar denna gång?:D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jaaaahopp, då var :promenad myntat med då, snart går det ju inte att prata med folk från singeltråden utan diverse missuppfattningar om :ligga eller inte :huvet

apropos :promenad så tyckte jag bestämt att jag såg två personer smita iväg på promenad och sedan påstå att de inte "hittade" till next place... mer säger ja inte... :hihi

Hygglig du e då. :) jag tror de tre jag delade rum med hade tittat konstigt och med avsky om jag dragit en gråtrunk. Jag blev helt enkelt distraherad av något när jag skulle hämta jackan så det tog lite tid.

Din telefon gissar jag, den verkar du ju gilla... :hej

Mest irrandes runt på Stockholms oplogade trottoarer känns det som! Alla försvann utanför allstars och jag hittade inte till det andra stället.

Alla försvann... jojo... :tungan

Kul fest och kul att träffa alla galna människor och äntligen få ett ansikte på en del! :D

Galen kan du va själv! :7peta:tungan (kul o träffa dig me) :fyllisar

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
apropos :promenad så tyckte jag bestämt att jag såg två personer smita iväg på promenad och sedan påstå att de inte "hittade" till next place... mer säger ja inte... :hihi

Nä inte telefonen. Det skickades inga fyllesms. Jag vet fan inte vad vi höll på med. Det e lite diffust. :fyllisar

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Nu svarade du i min quote! Gör om, gör rätt! :4skrika

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Hann i alla fall hälsa på några av er innan man fastna med folk man inte sett på två år samt att jag mellan varven försökte tyda vad Pucken sluddrade fram. Gissar att han har bra ågren idag :rofl
Himla kul hade jag :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ska man göra ett försök att recensera festen så tycker iaf jag att det var jävligt skoj!

Men ska jag lära mig nåt till nästa gång så är det att komma tidigt! De flesta där har man inte träffat på typ ett halvår (eller aldrig) så det blir sjukt svårt att hinna snacka med alla.
Gick åt en hel öl på vägen från baren till bordet bara för att man fastnade med typ 50 bekanta på de 20 metrarna.

Och "gå vidare" får man försöka planera lite tidigare än 10 minuter EFTER att stället stänger och folk redan börjat gå åt olika håll.

Well, snart säsong igen iaf, så då får man träffa alla igen när man sitter på nåt fik efter att ha blivit överraskad av ett plötsligt ösregn!

http://www.youtube.com/watch?v=qDm_GjysbSM

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hann i alla fall hälsa på några av er innan man fastna med folk man inte sett på två år samt att jag mellan varven försökte tyda vad Pucken sluddrade fram. Gissar att han har bra ågren idag :rofl
Himla kul hade jag :D

Prata med Pucken gav man upp rätt snabbt! Vet inte vad den där mannen hade för sig när han nästan naffsade en på axeln när han skulle ge mig en kram. Men jag tror det hade mycket med att all motorik var borta då! :hihi

Om pucken läser detta så får jag tacka för en kul kväll! Hojfester blir alltid lika kul med dig och potatisarna :krama

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...