Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Konståkning på TV.. Når inte fjärrkontrollen.. Hilfe!
Jaaaahopp, då var romenad myntat med då, snart går det ju inte att prata med folk från singeltråden utan diverse missuppfattningar om :ligga eller inte
Massuppfittningar när det kommer till att ligga är rätt vanligt!
Kul att träffa dig igår också! Synd att vi inte kom till Dub-step stället! Jag drar gärna dit någon annan gång om du ska dit!
Småländska urskogen -snöar och ingen annan kanal än p4 går in. Misär!
Mycket snack och lite :ligga i den här tråden. ELLER?
Hygglig du e då. jag tror de tre jag delade rum med hade tittat konstigt och med avsky om jag dragit en gråtrunk. Jag blev helt enkelt distraherad av något när jag skulle hämta jackan så det tog lite tid.
Tydligen är det ok om man pussar på båda parterna oxå.
Jaaaahopp, då var romenad myntat med då, snart går det ju inte att prata med folk från singeltråden utan diverse missuppfattningar om :ligga eller inte
Hygglig du e då. jag tror de tre jag delade rum med hade tittat konstigt och med avsky om jag dragit en gråtrunk. Jag blev helt enkelt distraherad av något när jag skulle hämta jackan så det tog lite tid.
Mest irrandes runt på Stockholms oplogade trottoarer känns det som! Alla försvann utanför allstars och jag hittade inte till det andra stället.
Kul fest och kul att träffa alla galna människor och äntligen få ett ansikte på en del!
Galen kan du va själv! (kul o träffa dig me)
Massuppfittningar när det kommer till att ligga är rätt vanligt!
Kul att träffa dig igår också! Synd att vi inte kom till Dub-step stället! Jag drar gärna dit någon annan gång om du ska dit!
Alla försvann... jojo...
apropos romenad så tyckte jag bestämt att jag såg två personer smita iväg på promenad och sedan påstå att de inte "hittade" till next place... mer säger ja inte...
Din telefon gissar jag, den verkar du ju gilla...
Alla försvann... jojo...
Nä inte telefonen. Det skickades inga fyllesms. Jag vet fan inte vad vi höll på med. Det e lite diffust.
apropos romenad så tyckte jag bestämt att jag såg två personer smita iväg på promenad och sedan påstå att de inte "hittade" till next place... mer säger ja inte...
Din telefon gissar jag, den verkar du ju gilla...
Alla försvann... jojo...
Hann i alla fall hälsa på några av er innan man fastna med folk man inte sett på två år samt att jag mellan varven försökte tyda vad Pucken sluddrade fram. Gissar att han har bra ågren idag
Himla kul hade jag
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |